matadoooor kirjutas:
Lambad pange pea tööle miks domineerib bmw pumbamuredega???
Siin foorumis on ju enamasti nolgid, vennad kellel on 15 000 ja selle eest nad PEAVAD saama omale kõvatamiseks bmw, olgu kasvõi vana risu.
Siis nad ei hoolda masinat ja vaadake nende noorte nolkide sõidustiili.
Olen omanud nii 525 tds kui ka 318 tds ja väga head masinad.
525 - l sai teostatud pumbaremont 3000 eest ja minu käes sõitis auto 4 aastat ilma probleemideta + hetkel juba tuttava käes 2 aastat, pumpa pole puutunud ka. sõidetud on selle autoga selle aja jooksul 120 000 km.
318 tds sai aetud 35000 km aasta ajaga ja mitte mingeid muresid probleeme.
Kahjuks enamuses figureerivad foorumites nolgid kes ei hoolda autosid, kuna pole finantis, kuna ostetakse autod, mis on selgelt üle enda varju hyppamine.
Kui keegi tundis ennast väga puudutatuna, siis palun vabandust.
Ma ei räägi kõigist, aga enamusest.
Ja lendavad laiali ka korrallikult hooldatud masinate pumbad ja mootorid miski pole igavene
Minu 318tds maksis pea,et 30 tuhat sai siitsamast foorumist ostetud ja mitte nolgi käest vaid inimese käest kes müüb suht palju autosi siin ja ta oli ta ise saksast kunagi toonud selle
Auto mootori ja pumba osa oli suht räim ikka tõmmati kott pähe lihtsalt eks ma olen sellest järeldused teinud
Nimesi ei nimeta Küll aga kes teada tahab leiab vastuse siitsamast foorumist
Minul pole Bmw kõvatamiseks vaid on elustill
Jääb mulje, et sa ostsid endale risu ning nüüd arvad, et kõik analoogsed autod ongi samasugused rondid.
Isiklikult valiksin VAG-lt 2.5 R5 tdi või 1.9 tdi. Viimast mootorit on nii paljudel keredel, et igaüks valib ise, mis talle rohkem sobib.