Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.08.2025 16:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 03.02.2010 23:13 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
Veakoodid järgmised

P0110 Air temp sensor
P0100 õhulugeja
P1345 Injection Pump Sensor !!
P0400 EGR
P0703 Torque Convert
P1651 Kütte pumba juhtmed
P0190 Kütte trassi rõhk
P1220 Sissepritse ajastus Control Ülemäärane / Ebapiisav Flow Avastati


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 03.02.2010 23:16 

Liitunud: 19.12.2007 23:25
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn/Võru
nukkvõlli andur
sõbral ecotecil viskas mootoritule põlema,samuti ei läinud nagu pöördesse ja oli uimane ja piiraja kuskil 4k peal

_________________
Bmw 525i Touring 92a 141kw., Bmw 320i 92a.110kw, Audi A4 Avant 97a. 142kW, BMW 330xd 2002a. 135kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 03.02.2010 23:47 

Liitunud: 19.01.2007 23:35
Postitusi: 41
Kontrolli ära õhukogusemõõtja. Kui diisel ei saa õiget kogust õhku peale lööb ta põlema mootori tule. see tuli tähendab, et see rike võib muuta väljuvad hetgaasid mürgisemaks. Muidugi eeldan, et oled vahetanud korrapäraselt õhufiltrit. Korra tuli remonti peugeot expert, millel oli siis armatuuris süttinud sama chek engine tuli, ning ei jõudnud kohe kuidagi edasi minna. Eemaldades õhufiltri korpuse oli asi selge miks tuli põles ja mootor nõrk. Nimelt oli õhufilter olnud juba nii must, et mootor oli selle juba endale peaaegu sisse imenud, hea et õhukoguse mõõtjal rest ees oli, see püüdis paberi kinni :D . Filter vahetatud oli autol nagu uus mootor!

Vabandan pika jutu eest!
Aga paned ka äkki Kw kirja saaks täpsemalt uurida!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 04.02.2010 00:15 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
Vaatasin filtril pole häda midagi, proovisin ka ilma filtrita korra ei muutunud midagi, sa pead silmas õhulugejat?, kuda ma teda kontrollida saaksin? kw muidu 60 antud mootoril


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 04.02.2010 00:28 

Liitunud: 19.01.2007 23:35
Postitusi: 41
Sama õhulugeja jah!
Siis proovi järgmisi toimetusi:
Mõõda kas nr 3 klemmile tuleb peale ligikaudu akupinge (mõõdad maanduse suhtes, süüde sees). Siis mõõda takistust sissetuleva õhu tempi anduril klemmide vahelt (süüde enne väälja kui pistiku avad). Peaks asuma õhulugejast õhufiltri pool, peale tuleb 2 juhet õks pruun, teine pruun valge triibuga. Siis võrdle saadud tulemust nende juhtarvudega:
Temperatuur kraadi C, peale kriipsu takistus: 0`C-5,5....6,5 KOomi, 20`C-2.2....3.0 Koomi, 30`C-1.5...2.0 Koomi, 60`C- 0.6....0.8 Koomi, 80`C- 0.2....0.4 Koomi. Kui takistus lõpmatu siis anduris katkestus, siis on 5 voldine pinge ühel klemmil kui pistik ühendatud. Kui aga takistus 0 oomi ja kinnise pistiku korral ligi 0 volti on lühis maandusesse. Need siis NTC- tüüpi termistori andmed.

Selle mõõtmisega saad teada kas toimib tempi andur ja kas õhulugeja saab + ja massi. Õhulugejat tuleks kontrollida ossiga gaasipedaali järsul vajutamisel, siis saaks täpse ülevaate kas õhulgeja korras või mitte!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 07.02.2010 11:43 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
niisiis panin uue õhulugeja peale, asi läks tunduvalt paremaks, kohapeal mootorituld põlema ei löö, käib ilusti pöördesse, kuid siis kui sõidu pealt gaasi annad lööb põlema just sel hetkel kui mootor peab jõudu rakendama, niikui gaasi maha lasen kustub ära. tegin paagisisese sõela ka ilusti puhtaks, lasin õhuga torud ka läbi ei midagi, kuid nüüd läheb jälle hommikul ilusti käima.
Et siis õhulugeja oli kindlasti läi omadega, kuid mingi jama on veel sees kusagil


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 07.02.2010 20:08 

Liitunud: 19.01.2007 23:35
Postitusi: 41
Kontrolli kas EGR-i klapp töötab! Võibolla on klapp kinni paakunud. Katsu korra mingi lahustiga läbi pesta( kas või bensiiniga, kui muud ei ole)
EGR on siis heitgaaside tagastussüsteem. Kui autol vaja paremat minekut, siis avatakse ka EGR klapp, et põletada väljuvatest hetgaasidest ära veel põlematta jäänud kütust!

Edu!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 08.02.2010 23:33 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
Seoses Opeliga tekkis nüüd üks viga juurde, samas vahepeal peale õhulugeja vahetust töötab normaalselt, aga nüüd hakkas selliseid trikke tegema, et gaas põhja surudes siis tahhokas jääb 2000 ja 3000 vahele ning hakkab turtsuma ja plärtsuma, samal ajal musta tahma visates, nii kõvasti et vaata et lööb sõelad välja sumpist, sama asja käik sees tehes siis korraks nagu liigub ja kohe poob mootori kinni siis jälle tõmmab, jõnksutab sedasi täpselt nagu kui bensukal kaob vool ära on korra täitsa tumm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 10.02.2010 21:10 

Liitunud: 13.01.2009 12:40
Postitusi: 28
ma arvan et egr jamab. seal egr klappi läheb üks peenike vaakum volla, võta se küljest ja pane sinna midagi etee, äkki aitab. sai ühel nii tehtud ja probleem lahendatud, enamused diisel opelid annavad miskipärast õhu temp ja õhulugeja viga ehki mõõtes on korras...

_________________
Ma ei ole jõuluvana, võlur ega iromant!!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 11.02.2010 14:12 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
niisiis täna oli sedasi et panin käima, läks ilusti, gaasi andes ei mõjunud mitte miskit, soojemaks läks siis hakkas juba pöörde minema(mootorituli ei põle), nüüd kui hakkab jiuba päris pöördesse jõudma lööb järsku mootoritule põlema ning laseb pöörded alla tagasi, samamoodi oli täna ka sõidu aeg sõidan mootorituli põleb lasen kas niisama gaasi maha või vabal käigul kustub mootorituli ära niikui gaasi jälle annan läheb põlema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 11.02.2010 18:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2009 22:44
Postitusi: 141
Asukoht: viljandimaa
pöörete andur, :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 11.02.2010 18:51 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
kus see pööreteandur tal asub üldse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 11.02.2010 22:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.01.2009 22:44
Postitusi: 141
Asukoht: viljandimaa
nukkvõlli juures. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 11.02.2010 23:11 

Liitunud: 19.11.2004 12:18
Postitusi: 257
Asukoht: Rakvere
nukkvõlli otsas on tal vaakumipump ma tean, aga kas tal pööreteandur on seda ma ei tea


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:OPEL VECTRA 2,0DTi mootorituli
PostitusPostitatud: 12.02.2010 21:37 

Liitunud: 19.12.2007 23:25
Postitusi: 158
Asukoht: Tallinn/Võru
olenkiku kirjutas:
nukkvõlli andur
sõbral ecotecil viskas mootoritule põlema,samuti ei läinud nagu pöördesse ja oli uimane ja piiraja kuskil 4k peal


keegi ei kuula!:D

_________________
Bmw 525i Touring 92a 141kw., Bmw 320i 92a.110kw, Audi A4 Avant 97a. 142kW, BMW 330xd 2002a. 135kw


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7