raunz kirjutas:
Siller kirjutas:
Minuteada garantiiajal katki läinud jupid ja nende transpordi maksab kinni tehas.
.. samuti ka töö
Seega on tõesti BS see jutt, et firma ei taha garantii korras asju vahetada (ausalt öeldes praegusel ajal, kus tööd on vähem, on olukord pigem vastupidine) ning samuti kliendirahulolu suureneb.
Sa oled ikka väga naiivne, kõik mis vähegi võimalik üritatakse kliendi süüks ajada, kliendisüü korral maksab klient ise kõik kulud, pealegi kõik ei käi garantii alla.
Paistab, et teist eriti keegi pole uut autot omanud.
Olgu, mis on, aga korralised hooldused on siiski kulukad, see 1500kr jutt on täielik bs, võibolla dacia loganil jah, aga kindlasti mitte kõik hooldused.
üldiselt jäävad need hooldused ikka vahemikku 2000-5000kr ja enamgi, sõltub kui kallis auto on.
kasko taod ka veel minig 7000-15 000kr aastas, sõltuvalt autost jälle, kallimatel enamgi.
liisingu intressi taod mitmeid tonne aastas, lepingutasu on ka mingi 3000kr.
Pluss uue auto ostul kaotad kohe umbes 30% auto hinnast, sa ei müü seda elusees enam sama hinnaga maha.
Kui võtad kasutsurendile, siis on kahjud veelgi suuremad, siis ei saa sealt muhvigi tagasi.
Uus auto on rikkuritele või siis neile, kellel aeg on raha, ühesõnaga neil on vaja, et auto kogu aeg rakkes oleks ja hädasid võimalikult vähe ning raha tuleb niipalju, et lihtsalt jõuavad selle uue auto kinni maksta, koos kõigi kuludega.
Muidugi, kui Dacia Loganiga sõita, siis tõesti ei lähe see eriti kulukaks, aga samas vaata ka, mis autoga sa siis sõitma pead. Täielik väike kuut ju, ruumi pole, 50 000km peale hakkab salong nagisema. Aga noh parem, kui buss tõesti.