GSI88 kirjutas:
Aga õigesti on copitud need venelased. Autod tunduvalt ilusamaks tehtud algmaterjalist.
samas kõik polnud kopitud, mõned olid ostetud, nt alles hiljuti sai teada, et Delano Roosvelt "palus" Packardi müüa Packard Senior Series 180 '42 tehase varustust venelastele, ZIS tehasele aastal 1945, GAZ A ja AA olid samuti litsensi järgi tehtud, isegi logo praktiliselt oli sama GAZ kiri oli sinises ovaalis sama disainiga kirjutatud nagu Fordil.. GAZ M1 oli tegelt Ford 40 V8 analoog väliselt, kuid tehniliselt selstmees Stalin otsustas, et "bolshevikudele" pole vaja V8 mootorit, ja pandi vana Ford A mootor peale.
Ford A ja GAZ A

Ford AA ja GAZ AA

Ford 40 V8 ja GAZ M1

Buick 97 '32 ja esimene vene Luks masin L1

Сadillac V8 '32 ja ZIS 101

Buick Century '37 ja ZIS 101A

tolle aegsed veokid:
International KR11 ja ZIS 150
.jpg)
Peale 2MS NSVL sai enda kasutusele Opeli tehasest varustuse, kuid kõik dokumentatsioon oli kadunud või ära hävinud, samas räägitakse, kuna Opel oli juba siis GM tüttarfirma, siis US valitsus, ei tahtnud, et venelased saaksid dokumentatsiooni enda kätte, tuli venelastel otsast peale kõik joonised taastada saksa insenääride abil
Opel Kadett K38 ja MZMA 400http://ned.ronet.ru/0/Autosalon06.htm

Mõni auto polnud täiesti kopitud, vaid nt esiots..
Cadillac 62 ja GAZ ZIM 12

Packard 400 ja ZIL 111 ja GAZ 13 Tsaika
