Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 02:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 17.02.2010 18:22 

Liitunud: 31.03.2009 16:55
Postitusi: 12
Nii lõpuks flantsid kasutuseläinud. hea vaadata kohe. 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 03:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sai siis täna õhtul veel kollet meisterdatud ja suures osas on asi valmis.
Lisada tuleb veel WG ots aga seda saab teha ka hiljem, kui kõik muu on kokku keevitatud.
Algsest plaanist eilne töö ümber teha siiski loobusin, kuna valemisse lisandus uus muutuja mille nii suurt mõju ma enne ei eeldanud, nimelt generaator.
Aga kokkuvõttes sai üle mitme aasta meisterdatud kolle suhteliselt talutav, julgeks arvata, et parem kui mu E30 kolle, kuna torud on võrdsema pikkusega.
1-sil pikkus ~4 põlve, 2-3 sil ~4.5 põlve ja 4 sil ~3.5 põlve. 4-janda saaks ka pikemaks venitada kui viitsiks aga eriti vist ei viitsi.

Ainuke asi mis veidi nüüd probleeme tekitab on tubo õli tagasivool, mille pean tooma 2. ja 3. silindri torude vahelt.
Kui kolle siiski ära teipida ja õli tagasivoolu toru ka ära teipida, siis vast ei ole hullu asjast ma loodan.
Külmakoja ja kolle vahele võiks iseenesest ka mingi katte teha.

Pildid ka siis hetkeseisust:
Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 10:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Berg tegi ikka parema turbokolle :D

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 10:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2005 17:56
Postitusi: 536
Kindlasti sa mõõtsid ja vaatasid, aga ühte pilti vaadates on väljalaske flants päris kõrgel mootori suhtes. Kui sinna veel turbo otsa panna, kas kapott läheb kinni?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 11:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sierral on õnneks kapotiall kõvasti ruumi.
Selle pildi pealt saab ehk aimu --> http://m-tuning.ee/galerii/albums/SierraECU/aao.jpg
Kuumakoja ülemine serv on natuke üle klapikambrikaane ülemise ääre aga sisselase on klapikambrikaanest ~15-20cm kõrgem ning
lisaks on sisselaskel kapotiga ka veel mingi vahe sees.
Seega peaks hetkel kuum koda kapotist vähemalt 15cm madalamal asuma. Kollet tehes jälgisin, et saaks vajadusel ka suuremat turbot kui K24 kasutada.

Eks kollet tuleb veel kõvast töödelda ka, et voolavus hea saaks.
Nagu piltidelt näha on flantside juures servad nö. astmes, sealt tuleb hakata täis keevitama ja siis freesiga kuju andma, et flow ilusti sujuv oleks.
Kõige hullem seis on kaane flantsidega, kuna vaja ruudust ring tekitada. Võimalik, et vaja torusid ristkülikuks moonutama hakata.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 15:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2004 11:04
Postitusi: 196
Asukoht: Tln/prn
omab kaubanduslikku välimust :rokib

Ei saa jätta võrdlust panemata :D

enne:

Pilt

Pärast:

Pilt

_________________
www.kopajupid.ee
www.opeliremont.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 15:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2007 13:25
Postitusi: 139
Päris ilusa kollektoriga oled hakkama saanud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 18.02.2010 17:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Noh disain ei ole mu enda silmis kõige parem aga lõppkiirust see nii märgatavalt loodetavasti ei mõjuta.
Alati võiks ju ideaalsemalt saada aga tavaliselt kukub välja nagu ikka. :)

Dodge logo on küll teema. :D

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 19.02.2010 00:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Päris pikk pidu oli sul täna isegi ma vaatan. :D
Head hommikust pohma! :ouh

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 22.02.2010 22:35 

Liitunud: 08.12.2003 00:38
Postitusi: 41
Asukoht: Lõuna-Osariigid
sa tõmbad kolle kinni ka kuhugi kui kokku keevitama hakkad? Ise poltisin oiginaal malm kolle külge,mingi valemiga istus islusti ja jäi enamvähem sirge ka pärast.

_________________
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
AedjaKodu24.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2010 00:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sierra stock kaane külge plaanisin kinni tõmmata.
Olen seda ennegi täheldanud, et tõmmatakse stock kollede külge keevitamise ajaks.

Kuna viimane kord kollet punktides sai keevituse käpp viga ja tegin asja punktimiseks ajutise lahendusega korda, sai täna uus käpp keevitusele ostetud.
Vana , mis juba tegelikult 1x sama vea tõttu välja vahetatud oli M5 düüsiga, mis on ikka suht lõkats asi ja lisaks on neid düüse saada vaid AirCom-ist ning käpal ei ole vahetatavaid komponente.
Mul murdus düüs gaasiklapi sisse ära ja kätte seda sealt enam ei saa, ilmselt kuumus tegi oma töö. Nüüd sai asemele soetatud M6 düüsiga käpp, mis on ikka hoopis teisest puust.
M5 tundub täis lõkats selle M6 kõrval ja suurema vooluga keevitades on ka reaalselt vahe sees. M5 kuumenes väga kergelt üle ja sulas traadiga kokku, M6-ega ei olnud täna kordagi probleemi.
Sai siis käpp külge tuunitud keevitusele ja kiusatusest proovida sai ka kolle enamjaolt kokku keevitatud.
Nüüd siis veel 8 õmblust jäänud (4 flantside külge ja 4 ühenduskoha külge) + turbo flants.

Kuna pole nii paksu seinaga torusid varem väga keevitanud, siis kvaliteet on nagu algajal ikka aga läks IMO iga õmblusega paremaks.
Õhtu lõpuks oli tunda ja näha, et asi veidi areneb juba ning kogemusi sain kõvasti juurde.
Kuna ei tahtnud kollet päris algosadeks võtta, siis äärmised pordid keevitasin ühenduskoha küljes kokku, need õmblused on kohati veidi koledamad, kuna ligipääs oli kehvem.
Samas ise olen rahul, kuna midagi väga hullu pole ning käiama ka õmblusi ei hakka, kuna siis näeb asi IMO veel koledam välja.
Eriti rahul olen hetkel sellega, et seest tuli keevitus just parajalt läbi, et servad siledaks teha.
Igatahes näpuga katsudes ja silmaga vaadates on seest enamus kohad ilusti siledad ja voolavus peaks väga hea olema.
Suuremate vahede täis ajamise sain kah päris hästi selgeks. Õmbluse vahet väliselt väga ei jäänud lõpus, kas on suure vahega ühendus või servad koos.
Samuti ei vajunud lõpus õmblus ka läbi sisse poole vaid jäi ilusti tasapinda.

Harjan asjad mõnipäev veidi puhtamaks ja keevitan ehk asja tervenisti kokku, siis panen mõned pildid ka juurde.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2010 12:20 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
Kolle jääbki tugevam, kui keevitatavate detailide vahe on 2-3 mm. Kui otsakuti koos, siis võib pragunema hakata.

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2010 13:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Samas ei ole seest poolt ju voolavus enam nii hea, kui vahed sees on, tekivad kas astmed või liigse keevise läbivusest mügarikud.
20-30 õmblust lasta nii, et kuskil ei eksi nõuab juba väga head professionaalsust, mida mina ilmselt teostada ei suuda.
Üks kolle sai aastaid tagasi sama moodi juba tehtud ja NULL probleemi 3a ja vähemalt 15k km jooksul, ühtegi toestust ka kollel polnud.
See K24 ei kaalu ka reaalselt midagi võrreldes tõsisemate turbodega.

Kolle puhul pole ju tegu laekonstuktsiooniga, mis vigase/nõrga õmbluse puhul kaela kukub.
Eks näis kuidas see praegune kestab, parim õppimise viis ongi oma vigadest õppimine.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2010 20:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2008 13:47
Postitusi: 869
Asukoht: E/T
hawker kirjutas:
Kolle jääbki tugevam, kui keevitatavate detailide vahe on 2-3 mm. Kui otsakuti koos, siis võib pragunema hakata.



samas võib ka keevitatava(välimise) poole enne ära faasida. jääb sisemine pind siledam ja keevis ise on tugevam.

R @ olen näinud kuidas tehakse :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2010 21:10 

Liitunud: 10.07.2008 12:09
Postitusi: 118
SpikeBMW kirjutas:
hawker kirjutas:
Kolle jääbki tugevam, kui keevitatavate detailide vahe on 2-3 mm. Kui otsakuti koos, siis võib pragunema hakata.



samas võib ka keevitatava(välimise) poole enne ära faasida. jääb sisemine pind siledam ja keevis ise on tugevam.

R @ olen näinud kuidas tehakse :D

Siin oli juttu, et vahed olid sees. Seepärast ütlesin, et vahedega jääbki tugevam. Faas on keevise puhul kohustuslik, kui tahad, et asi kinni jääks.

PS. Lisaks nägemisele olen ka ise teinud ;)

_________________
3D modeleerimine.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7