Kuna siin on vist liiklust rohkem, siis teeb siia ka teema, ehk saab kellegi käest head nõu ja toetust.
Oman vaikselt ühte helesinist mersedessi, mis ei sõida ja ühte rohelist mersedess Deee'd mis ka ei sõida, aga küll ma ta ka sõitma panen lähiajaloos.
Kopeerin siia osa teksti, mis sai MB klubi foorumisse kirjutet.. Segane küll saab, aga parem kui mitte midagi.
Autoks W123, foorumikaaslase "suusabaas" kere.
Natuke täpsemalt:
Registreerimismärk: 199AIB
Registreerimine Eestis: 13.07.1995
VIN: 12302010040992
Helesinine Sedaan, mis läbis 2008'dal aastal Korduvülevaatuse
Kere seisis pikka aega silmapiiril, kirjavahetus suusabaasiga venis ~2 kuud. Küll ei leidnud mina raha ja kui raha koos oli, siis ei saanud me kumbki leida vastavat kuupäeva kuna järele sõita. Nokk kinni, saba lahti efekt.
Sai räägitud asjad paika, et 01.04.10 on see kuupäev kuna järele saab sõita.
Neljanda hommikul panime asjad kokku, käru taha ja kütsime siis Tallinna poole lendu. Poole tee peal viskas küll bussil külje ette ja Aegviidus nägime poolt palgikoormat maas olevat. Kohale jõudes ei olnudki midagi muud, panime käed masinale külge ja lükkasime ta kõik viis meest kes seal olid selle kere treilerile lähemale ja siis kakkusime asja üles. Asi paigal, ajasin paberid paika ja koduteele. Järgmine päev seisis masin juba Lõuna-Eestis.
Mis mul plaanis on?
Ega ise ka hetkel ei tea veel niiväga, aga üks igapäevaliikur temast ka saab. Koht, kus teha on olemas, vajalikud tööriistad, vajalik nõunik ja kohtunik samamoodi, kes vahepeal ilmselt ka käe külge lööb.
Üks plaan on peaaegu et kindel, nimelt tuleb siia kurbade silmade taha üks traktori mootor, pole veel kindel, kas 2,4 või 3,0 aga 2.0 jääb vist väga jõuetuks.
Kere, olukord on enamvähem, mõnes kohas leidub roostet, näiteks kõige hullemini on seda paremal küljel. Ukse aluääred, koopaääred ja tüüpilised kohad on õnneks puutumata. Kunagi on masin saanud ülevärvitud alumist ringi. Kuna eeltööga oli vist natuke koonerdatud, siis pahtli kohad just kooruvad üles ja värv kõrvalistuja poole tagumiselt ukselt tuleb juba niisama maha. Kunagi on vist vahetatud esikoopaid. Parem karp tahab vahetamist ja kuskil pidi ka auk olema (põhja alla pole jõudnud veel piiluda)
Kere alumine pool tahab liivapaberit, roostesurma, pahtlit ja uut värvivärskendust. Pagasiluuk on ka ilmutanud end seestpoolt, aga õnneks veel läbiv pole ja saab jaole.
Kuna kapoti all valitseb veel tühjus, siis tuleb nüüd hakata mootorit otsima või veel parem doonorautot, millelt saab võtta kõik vajaliku ja õppida konstruktsiooni.
Sisu poolest on auto korralik, uksed käivad veel väga hästi, aga suurest seismisest pole ta õli saanud ja enamus asju käib väga kangelt. Näiteks ei taha ukselingid korralikult vahepeal tagasi minna ja esitulede lüliti oli esimest korda keerates nii kange, et mõtlesin juba et keeran puruks.
Sisu tõesti ei nagise, on puhas ja hoitud, parajalt mugav on sees ka istuda, iseasi see, et juhiistme seljatoe reguleerimiskruvi on ära murdunud.
Uste sees on suurematsorti kõlariaugud, nendega esialgu midagi peale ei hakka, kuigi tunduvad nad suhteliselt vales kohas.
Mis siin ikka, hetkel jätan masina seisma, enne kui mootorit kätte ei saa. Siis on hea sõita garaaži ja vajadulel välja, et oma ilmselt kauaks veniva projektiga midagi kinni ei hoiaks.



Rohkem pilte:
http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/sets/914753Roheline mersu ka oma algtee juba leidnud lammutamise protsessis ja uurimises.
Põhi on tal 2 korda hullem kui minu omal, auke vist veel ei ole, aga roosteuss närib needki varsti sisse. Enamus plekki on roostes, küll liistudest kuni palja plekini.
Huvitaval kombel on miskit pagasiluugilukuga. Nupp käib väga kergelt ja ei tule nagu lahti, lukus ka pole.
Radiaator, mis on praegu mootori murelaps sai ka küljest ära võetud ja uuritud, et mis viga. Õnneks hullu pole, 8 toru on ülevalt lahti tulnud, ilmselt ventikas tõmbas need ära. Plaan on lihtne, puhastada, torud vanade kohtade peale enamvähem ajada ja kinni joota.. Siis kontrollida, kas kuskilt mujalt ei aja läbi, katkiseid kohti ma igatahes ei tuvastanud.
Sisu on korras, mõned probleemsed kohad on, aga siinseks plussiks on need puuduvad kõlariaugud ja käetugi, kuigi sisu on natuke rääbakam kui sinisel. Jalamattide alt tuli välja miskisugune hallituse taoline ollus ja vaibamaterjalist matid olid suhteliselt ära mädanenud, alla ei jõudnud piiluda, kinni jäätunud.
Üks asi mis häirib on kas roolikarbi lõtk või midagi, igatahes rolli keerates kohapeal rattad liikuda eriti ei taha. Seda tühikäigunurka ei oska öelda, aga nii omajagu, 20kraadi äkki.
Nüüdsest on mul ka kaks täisvarustuses esmaabikarpi ning üks heas korras vasak esimene suunatuli.
Aku on peal, vool ka sees veel omatjagu ja raadio pani veel käima koos salongivurriga. Üllatas vurri töötamise vaikus, kuigi ta võiks natuke kõvemini puhkuda. Ei saanud ka aru süsteemist, miks on see reostaadi lüliti nii suur tehtud, et esimese astmeni nii palju väänama peab. Tulede lüliti on hulka kergemini käiv, annab juba normaalselt majandada.
Eest on väänatud plekki suhteliselt kõvasti, pill peab pinki minema et seda esiosa sirgeks saada, poolraamil on mõlk sees ja mõlemad tiivad on samamoodi üles punninud.
Eriti head asjad mis ma siit saada lootsin on rattakoopa plastlogarid, ilukilbid, mootor, käigukast ja sild. Ülejäänut otseselt vaja ei ole, niiet kui kellegil mingisuguse asja vastu soovi on, siis võib julgelt tülitada, mõtlen järele kas mul teda vaja on ja siis saab ehk kokkuleppelegi.
Aga noh, mis ma ikka jutustan.

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/sets/934756/Kui kellegil ehk on pakkuda W123 240D radikat, mis vedelikku kinni hoiab ja kuskilt katki ei ole, ning selle hea hinnaga nõus loovutama oleks, siis võtke julgelt ühendust. Samas, ehk on keegi nii osavate näppudega, et parandab selle minu oma ära, mingi hinna eest.