Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 20:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 23.02.2010 21:43 

Liitunud: 08.12.2003 00:38
Postitusi: 41
Asukoht: Lõuna-Osariigid
ise lasin oma kolle seest haavlipritsiga veel üle käia, et keevitused seest siledad saaks ja lahtisi tükke turbosse ei lendaks. Aga see sul kindlasti plaanis :)

_________________
LISATULED.COM - Lisatuled, LED BARid, töötuled
AedjaKodu24.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 24.02.2010 04:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Siiani olen mootori ilma turbota soojaks lasknud ja veidi gaasi andnud, et potentsiaalsed lahtised tükid kollest minema lendaks.
Antud juhul ei saa seal sees väga midagi olla ka kuna vaid paaris kohas oli suurem vahe, kust ehk oleks võinud mõni traadijupp püsti jääda.

Tean, et õige oleks faasida aga see oleks jälle aega nõudev lisatöö olnud igat põlve mõlemast otsast faasida.
Vahede jätmine on selles suhtes kergem jah, et siis läheb materjal servast kiiremini soojaks ja jõuab ilusti läbi sulatada.
Üks kord juba testitud, et peab ka ilma faasimiseta ilusti vastu asi, lisatööd ka kõvasti vähem.
Samas faasiga on ka väga suur tõenäosus vähe keevitanud inimesel õmblus liialt läbivaks teha, ehk tekivad sisse flow-d takistavad mügarikud.
Seal kus mul olid suuremad vahed, sinna saan ilusti freesiga ligi aga keset põlve see ei õnnestu kuidagi.
Aga taaskord, eks näis, kuidas asi vastu peab. Kui pragunema hakkab siis omad vitsad peksavad ja järgmine kord targem.
Mitte et juba praegu järgmine kord väheke targem ei oleks ja teeks ehk teist moodi asja.
Tuleb lihtsalt oma keevitamise skilli edasi arendada. Aparaat ei võimalda ka hetkel teab mis väga täpset regulatsiooni.

Teab äkki keegi, kas kuskil Tallinnas juba faasitud musti põlvi ka keegi pakub?
Netiavarustes on need faasitud põlved suht popp teema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 27.02.2010 21:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Täna nokitsesime Bomschiga veidi veel kolle kallal.
Enamus õmblused nüüd tehtud, vaid flantside omad on pooleldi lastud, kuna keevitustraat sai otsa.
Tundub, et asi istub isegi enamvähem viisakalt kaanega kokku.
Puuduvad õmblused tuleb küll ilmselt laua peal teha, kuna lihtsalt kaane küljes ei mahu käpaga ligi.
Lisaks on ka muttrid õmplusele väga lähedal ja ei tahaks neid flantsi külge kinni keevitada.
Tuleb loota, et flantse väga ära ei tõmba sellega.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 21:47 

Liitunud: 02.10.2006 02:18
Postitusi: 255
M-Tech kirjutas:
Täna nokitsesime Bomschiga veidi veel kolle kallal.
Enamus õmblused nüüd tehtud, vaid flantside omad on pooleldi lastud, kuna keevitustraat sai otsa.
Tundub, et asi istub isegi enamvähem viisakalt kaanega kokku.
Puuduvad õmblused tuleb küll ilmselt laua peal teha, kuna lihtsalt kaane küljes ei mahu käpaga ligi.
Lisaks on ka muttrid õmplusele väga lähedal ja ei tahaks neid flantsi külge kinni keevitada.
Tuleb loota, et flantse väga ära ei tõmba sellega.


keevita flants laua külge kinni ja tuld


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 22:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Puidust laua külge? :D

Lasin varuks olnud 0.6mm traadiga puuduvad õmblused üle.
Flantsid on omavahel veidi nihkesse tõmmanud aga asi on siiski veel kaane külge paigaldatav.
Ma pole siiani veel flantsi auke üle puurinud, mis hetkel on 8.5mm ning tikud ise 8mm.
Ilmselt kui lasen augud 9.5mm puuriga üle, siis peaks kolle suht lupsti otsa minema.
Samas ei tahaks, et flantsid servadega portidest väga nihkesse läheks.
Turbo enda flants veel külge keevitamata, kuna vaatan kas leian sinna väikse torujupi, mis flantsi ava sisse panna,
et tekiks flantsile aste nagu Audil originaalis.

Välimuse poolest mõtlesin, et äkki laseks asja mingi musta kuumuskindla värviga üle, siis peaks välimus tunudvalt viisakam jääma.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Freesiga keevitusõmblused maha käiata. Ei lähe see kolle nii nõrgaks midagi ja näeb peale värvimist 3x viisakam välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 22:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ei viitsi mina seda väljast väga nühkida, oluline on, et seest hea oleks.
Sisemine voolavus on see, mis jõudu juurde toob, ülikena välimise ilu saavutamiseks
oleks pidanud asja juba eos teist moodi tegema hakkama.
Samas saab selle kolle välimuse väga lebolt ära päästa, nimelt kolle ära teipides.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 23:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Ajakulu sellel teipimisel ja käiamisel suht sama kokkuvõttes kuid jh. Teipimise juures ei pea sis värvima enam, säästab need mõned kroonid bensu peale :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.09.2006 20:08
Postitusi: 740
Asukoht: Pärnu
noottaur kirjutas:
Ajakulu sellel teipimisel ja käiamisel suht sama kokkuvõttes kuid jh. Teipimise juures ei pea sis värvima enam, säästab need mõned kroonid bensu peale :D

Teipimine hoiab ka madalama temperatuuri kapoti all. Ise ei näeks ka mõtet keevitusõmblusi maha freesida, et see ''ilusam'' välja näeks. Ega ta sellega näitusele minema ei hakka..

Ootan juba, et see auto omale turbo saaks :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 23:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Samas ei soovitanud üks Soome mootoriseadistaja mustast materjalist kollel teipi kasutada.
Kuna kui kolle teibi all kuumaks läheb võivad seest hakata tükid nö voolama, mis olevat mõnedel mootoritel turbo kuumakoja labad ära rikkunud.
Teipimine oleks muidugi eelis turbo tagasivoolule, et õli ära ei kõrbeks, kuna tagasivool läheb 2-e toru vahelt läbi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2008 19:29
Postitusi: 625
Seda, et teipimine kolle ümber olevat jahedamana hoiab teab igaüks. Näituse autost selles teemas küll juttu pole olnud, pigem vastupidi :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 28.02.2010 23:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Jahedamana võib hoida aga kehvemast materjalist kolle võib ikkagi järgi anda päris kergelt, sest teibi all muutub ju temp. päris korralikult kuumemaks ja samas see kasutegur mis sealt tulla VÕIB ei ole just suur. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.03.2010 17:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Päeval käisin Sumpsimees Renaldo juures turboflantsile torujuppi nillimas ja sai turbo flants ka kinni keevitatud sama soojaga.
Audil on nimelt malm kolle flantsil aste, mis ulatub turbo kuumakoja sisse veidi, minu flantsil see aste puudus, tuli veidi improviseerida.
Sai parem kui enne, Renaldo mõjutas kolle väljundava ka turboflantsiel sobivalt ümmarguseks.
Minu keevitus- ja ehitustööd isegi maha ei trambitud vaid kiideti, et selle keevitusega minu kohta väga normaalne tulemus tulnud. :D
Nüüd saab võrdluseks ühe flantsi õmblust korraliku keevituse ja elukutselise keevitaja käeall näidata.
Kaane flantsi ja toru üleminekut keevitusega arstida ei saanud, kuna lihtsalt ei mahu ligi.
Tuleb lihtsalt freesile valu anda ja aste ära siluda.

Nüüd tuleks kolle veel Sierra peale visata, et wastegate-i ka kolle külge tuunitud saaks.
See viitab sellele, et tuleb Bomschi Sierrale vist mootor aistevahele ära tõsta :waah

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.03.2010 17:55 

Liitunud: 12.05.2004 22:34
Postitusi: 173
Teipimisest. Kolle teip töötab mõlemat pidi, "sisse" ka kuuma ei lase? Teibi tagasivoolu siis hoopis? Hunt söönud, lambad söödud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 01.03.2010 22:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
No seee tagasivoolu teipimine oli enivei plaanis.
Saigi täna 1 rull ehk 10m teipi varutud, tegu odavama otsa teibiga, mida ma varem kasutanud pole.
Sierra peal katsetamiseks vast OK.

Mõned poole freesimise pealt kiiruga tehtud pildid ka:
Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt

Viimasel pildil näha ka pilu, kust turbo õli äravool läbi tuleb tuua.
Proovisin kaane poolset flantsi ka freesida, üllatavalt kergelt hammustas seda, ilmselt jõuab homme päeval isegi kolle flantsid ära freesida.
Krt aga siiani tagant järgi imestan, miks ma seda disaini veidi teisiti ei teinud.
Genekale saab vist kolle külge kinnituva heat shieldi ka teha suht kerge vaevaga.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7