Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.06.2025 17:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 95 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 01.03.2010 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Ei kujuta küll ette mismoodi saad sa öelda et sul autos külgsuunas piisavalt ruumi on. Mina kui lühikest kasvu inimene tunnen end jube ahistatuna seal roolitaga. Tahaks teada kuidas mõni laiaõlgne Defenderiga veel sõita saab. Samas ma usun et selline isteasend on põhjusega, nimelt nii saab näiteks metsas sõites autost pooleldi välja rippuda, ning on hea vaade auto rataste ette, vähemalt ühelt küljelt. Üldiselt tundub see auto avaramana kui ta tegelikult on. Sel nädalavahetusel oli suht raske 5 kohta autos sisustada nii et kõigil ruumi oleks.(Pagasiosa oli hõivatud ja ei saanud tagumisi pinke kasutada).
Ootame siis nüüd elektrisüsteemi korda saamist ja uusi rehve.

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 01.03.2010 23:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2009 16:55
Postitusi: 2199
Asukoht: Tartu
Olen sellisega sõitnud päris mitu km ja väga omapärane relv.... Kui olen üelnud mis aasta pilliga ma sõitsin siis vähesed on uskund :D
Oleme kaa ühe korra ta tartu lähedal ära uputand, aga samas to millega me lustime on tutikas ja korralikke rehve all pole. Muhe relv, nagu villis...
Aa no mind ajab see nurgas istumine närvi.

_________________
oopc ütles:Streetracerile oleks load nagu kõrghariduspaber ehk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 01.03.2010 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
rodza kirjutas:
See vist ainuke auto maailmas millel seeriatootmises on veel uksehinged väljaspool ust?


MB G-klassel asetsevad ka uksehinged väljaspool ust. Vähemalt 07a. G55-l on.

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 01:00 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Defenderil ongi vasakpoolne rool natuke nihkes, kuna esialgu oli rool üldse keskel. Peale seda pandi rool paremale ja kuna lõpuks nad avastasid, et võiks vasakule ka rooli panna, siis oli kõik juba parempoolse rooli järgi ehitatud ja nad ei viitsinud eriti auto karkassi muuta.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 01:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.10.2008 23:06
Postitusi: 142
saab paremini paugutada maastikul kui x5-ga, isiklik arvamus on see, et mootor oleks võinud jääda ikka v8 bensiinile edasi, kas nüüd jõudu ja äkilisust nõrgaks ei ole jäänud ? muidu see auto on vist väga vastupidav kui ma ei eksi. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 01:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
R4un0 kirjutas:
saab paremini paugutada maastikul kui x5-ga, isiklik arvamus on see, et mootor oleks võinud jääda ikka v8 bensiinile edasi, kas nüüd jõudu ja äkilisust nõrgaks ei ole jäänud ? muidu see auto on vist väga vastupidav kui ma ei eksi. :)


Defenderit vaevalt kiirenduste pärast ostetakse, pigem läbivuse pärast. Seega pole tol diislil mingit äkilisust, vaid väänet, mida maastikul vaja.
Usutavasti on väändemoment sel samasse auku, mis endisel v8 X5`l.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 07:26 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Mootorid ei ole küll eriti võrreldavad (R5 ja 102kW/315Nm vs V8 ja 210kW/440Nm), aga esimesed kolm käiku on ka Land Roveriga täitsa nauditavad, turboaugu söövad ära küll. Kiirusomadusi on piisavalt, kuna eelmise autoga lihtsalt sai liiga harva pedaalile tema kohta näidata ja nii ongi praegune täisgaasiga võrreldav eelmisega nö igapäevase poole gaasi rezhiimis. Vmax on navi järgi midagi üle 135, aga lärmi ja libeduse tõttu ei hakanud vene ruletti mängima seal rooli taga. Vastupidav on ta tõesti, aga lollil kombel kipuvad kandvad osad roostetama/oksüdeeruma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 07:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
See auto on spetsom rullnokkade jaoks tehtud ju, ei pea ju seal vasakul nurgas istuma, sellele kirstule, mis esiistmete vahel asetseb on hea toetada. :D
Autos häiris väga ainult üks probleem, mis ka noname poolt mainitud eelpool- aknad on pidevalt jääs. Kujutan ette, et suvel niiskega tuleb ette ka probleem uduga akendel, see pole ka meeldiv. Kõige targem oleks sinna autosse mingi muu masina salongiahi vaadata koos torustike ja värkidega. Muidugi variant ka väike Bullerjan pagassi panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 14:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
C4V6 kirjutas:
JAWAmees kirjutas:
Muidugi variant ka väike Bullerjan pagassi panna.


No siis võiks juba väike keris olla ja tagaistme asemel lava, katusel vee paak

Keskmine istmerida ongi nagu lava. Vägevamad mehed saaksid seal istuda, kes kuuma ei kannata aga esiistmetel :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 02.03.2010 17:59 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Päris ratastega saunaks teha ei plaani :D Pigem panustan samale Webasto puhurile, mille peab küll kahjuks kuidagi kütusepaagiga ühendatud saama. By the way...Keegi oskab öelda, kas on normaalne, et diisli paagisisene pump koguaeg töötab? Kuskilt lugesin, et ta peab ainult kuni mootori käivitumiseni töötama, sealt edasi majandab kõrgsurvepump. Et äkki kuidagi chip-tuningu vili, sest kõrgetel pööretel on segu liiga rikas ja wastegate tuleb hiljem reageerima panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 05.03.2010 23:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.10.2007 11:53
Postitusi: 1318
Asukoht: Roolis
Sisust ka pilte? :P Muidu on üsna asjalik, kui vaja tee pealt metsa keerata vahest. 8)

_________________
..:: kantpea või selline tugevam kahtlane tüüp kellega tüli norima just ei lähe ::..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 06.03.2010 00:46 

Liitunud: 20.02.2005 18:34
Postitusi: 5
Asukoht: Tartu
väga praktiline auto eesti teedel :) meeldib väga ja kiidan ! Jahis käia oleks ideaalne :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 06.03.2010 01:02 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Sisust saab vast siis pilte, kui audio on paigas, homme äkki. Esmajärjekorras tegin õlivahetuse, tungrauda polegi vaja sellise asja jaoks:D Sisse läks Mobil1 Fuel Economy 5W30 Semi-Synthetic, 7.2 liitrit. Mootori vibratsioon vähenes ja turbo hakkas veelgi varem kütma. Kõige keerulisem oli õlifiltri tagasipanek, too asetseb täpselt väljalaskekollektori varjus ja downpipe'i ees. Mugavaks majandamiseks oleks vaja olnud turbo kuumuskilp ära võtta, aga kuidagi sai hakkama.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 06.03.2010 10:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.06.2007 10:16
Postitusi: 374
Asukoht: Võru/Põlva/Tartu kiirliin
Skyaudi, hea pilt :) Ei saa aru sellest, et keegi on nõus vabatahtlikult oma BMW X5 vahetama sellise naelakasti vastu, et sellega igapäevaselt liigelda. Omas elemendis ja maastikul ma usun, et on ta asendamatu...aga igapäevaselt liigelda. Julm. Muidugi igal ühel oma arvamus, soovid ja edu anyway :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Defender 110 TD5 102kW 2003.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 06.03.2010 11:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.10.2007 11:53
Postitusi: 1318
Asukoht: Roolis
Väike ülevaade defenderist.
http://tv.motors24.ee/artiklid/TV/Minu+auto/10437-Minu+Auto+-+Land+Rover+Defender.aspx

_________________
..:: kantpea või selline tugevam kahtlane tüüp kellega tüli norima just ei lähe ::..


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 95 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7