Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.08.2025 16:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Saab 900 1994 2.0 16V 98 kW rool "jõnksutab"
PostitusPostitatud: 04.04.2010 23:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2010 23:41
Postitusi: 5
Asukoht: Paide
Saab 900 1994 2.0 16V 98 kW rool "jõnksutab"

Olen oma Saabiga hädas nagu mustlane mädas.

Mure siis järgmine, et kui sõita kasvõi 5km/h ja keerata, siis rool ei liigu mitte ühtlaselt, vaid jõnksutab. Ehk käibki nõnda - jõnks, jõnks, jõnks. (Selline jõnksumine käib esimesed pool pööret rooliga, kui juba pool pööret on rooliga tehtud, siis edasi liigub inimlikumalt)

Kui rattad on välja keeratud ja käed roolist lahti lasta, (see hetk, kui auto keerab rattad ise uuesti otseks) ka siis rool tõksub lihtsalt. (Jällegist tuleb see tõksumine esile siis, kui rool peaks liikuma veel pool pööret, enne kui rattad otseks saavad)

Tundub, et tõksumine tuleb esile rohkem just siis, kui paremale poole keerata.

Hiljuti sai ära vahetatud ka roolilatt, seega see peaks korras olema ja roolivõimul on õli ka ilusti olemas.

Mingi aeg enne seda jõnksumist oli kuulda keerates veidrat kõrisevat ja kolisevat häält ja kui käisin sillastendis uurimas, et mis asi see koliseb, siis öeldi, et amordilaagrid.

Nemad väitsid muidugi, et üks on rohkem läbi ja teine on vähem. Asja pirn oli aga selles, et üks laager sai loetud päevad enne seda just ära vahetatud, seega ei tundunud see nende väide normaalne, et mõlemad läbi on.

Ent see, mis oli vahetamata ja mis oli ka nende arvates rohkem läbi, see sai lahti võetud ja käes keerates liikus see laager küll ilusti, seega ei hakanud seda ära vahetama - Või võib seal olla miskit sellist, et käes on "korralik ja ilusti liikuv", kuid kui pinge on peal, siis on on metsas?

Milles võib siis asi olla? On tõenäoline, et amordi laager on läbi või võib miskit muud olla?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Saab 900 1994 2.0 16V 98 kW rool "jõnksutab"
PostitusPostitatud: 05.04.2010 08:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2010 23:41
Postitusi: 5
Asukoht: Paide
KristoM kirjutas:
kettad pole kõverad?
Tundub, et pole, sest pidurdades pole ühtegi probleemi.

Veovõlli otsad tundusid korras olevat ja kui panna tagurpidi käik ja rattad välja keerata, siis mingit kolinat pole.

See kõrin-kolin oli nagu selline küllalt pehme krudin ja see tekkis ka rooli kohapeal keerates.

Ja tundus, et probleem tekkis järsku, vähemalt see rooli jõnksumine. Kuid nüüd loetud päevadega on ta hullemaks läinud. Eelnevalt jõnksus ta ainult siis, kui rool end norm asendisse tagasi keeras, kuid nüüd tõksub ka siis, kui keerata.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7