Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 13.05.2025 02:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 31.03.2010 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Pilt
Sai siis maki ümbruse konsool ära lõpetatud. Tegin ta siis 3 kihilisest vineeris, nahaga üle ja siis mõtlesin et muidu jääb jõle tühjaks, panen sigari süütaja ka külge. Ise küll suitsu ei tee, aga sealt hea gpsile või millegile sarnasele elektrit võtta.
Tegin ka veel 968m märgi, 0.7mm al plekis lõikasin ja viilisin. Päris viisakas sai. Muidugi jäid 2 äär mis oleks tulnud õmmelda, aga naha jaoks vaja ju spetsiaalset õmblusmasinat.
Tagumised polstrid saab ka ära liimida. Ja veljed lähevad ka laiendamisse järgmine nädal :rokib
Tagumised suuna tuled toonisin ka ära, kuna olid erinevat oranzi tooni ja jäi silma riivama, ja nii päris sobib ka sinna.
Sellega seoses. Toonisin ära ja siis ühele tulid sellised sügavad mõrad sisse ja lakk jäi matiks, mis siis ikka lihvisin vesilihviga maha ja uuesti lakk peale, aga ikka olid need mõrad sees ja lakk jäi matiks milles viga?? Teise tulega polnud mingit probleemi. Lihvin kõvemini kuni täitsa sile on ja siis uuesti proovida?


Viimati muutis madis1080, 02.04.2010 20:05, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 01.04.2010 00:11 

Liitunud: 07.03.2010 17:43
Postitusi: 15
Asukoht: põltsamaa-tartu
:hail :hail :hail :rokib Müts maha su ees:) Et viitsid jännata sapakaga:D Omalgi kogemus sellise masinaga. Esimene auto ikkagi:D Alati kui linna minek oli kindel, et politsei rajalt maha võtab:D Aga pika ninaga jäid raisad:D:D Dokumendid olid ok!! Mis mootor sul seal vahel on? 40hp või 45hp? Klapikambrikaante värvimise koha pealt ütlen seda, et peaks tavaline püstoli värv sobima küll. Need sellised detailid, mis saavad kuuma ka niiet peaks päris kõvaks kuivama see(selle tagajärjel ei kooru see värv midagi) Kaante freesisega sa palju ei võida, kindlam oleks kaani nati portida:D Mu mäletamist mööda oli seal mida maha võtta küll, samas ei tohi hoogu minna sellega! Hp on kaanes kinni, mitte surveastmes! Aga Lada kolvid pane kindlasti! Väljalaske idee njh, pole kõige parem:( Mina isiklikult teeks 2-1 valemiga selle! So. mõlemil mootori poolel oma sumpa... siis jäävad vastusurved võrdsed. Sorry, et pikk jutt sai:D:D Aga edu ehitamisel!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 01.04.2010 15:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Ise käis ka mõte läbi et mõlemal pool eraldi pütid jne, aga kui üheks vedada pidi parem jääma(vaiksem ja pidi paremini käima ka). Aga neid mis praegu all on neid ei saa küll seal hoida, veneajal tehtud mingist kaevutorust :D Mootor peaks olema tüüpiline 41hp. Nüüd äkki uno weberiga annab rohkem :D Mootori nimi on siis 968H.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 05.04.2010 22:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Eile siis sai ühel veljel sisu välja puuritud, kui mõlemale poole laiendada siis peaks kokku kuskil 5 cm juurde mahtuma+ veel 2 cm jääb koopasse mänguruumi.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Avastasin ,et 79 aasta velg on 87 aasta veljest 3mm kitsam ja keskel on kumerus mitte sirge( sirget kergem laiendada).
Siin pilt siis summutajatest mis 85 aasta zazil all olid, lõikasin põhja maha ja vaatasin mis sees on:D
Pilt
Pilt
ja summutaja algus jupid(originaal summutaja omad peaks olema veel)
Pilt
ja sai ka turvakaalutlustel üks selline asi ülesse otsitud
Pilt
Pilt
On ta ladale mõeldud, aga tundub , et vanavanaisa kunagi seda sapikale parajaks lõikunud.

Kuna lumi on peaaegu sulanud, siis sai sapikas käima aetud ja läks pm esimesest pöördest. (Ainult bensiini pidi karbussi pumpama).
Ja toorega käib mootor sama siledalt kui Jaguari v12 mis pidavat olema üks maailma esimesi v mootoreid kus saab mündi püsti seisma panna. Ilma tooreta, aga asi nii roosiline pole, rapub natuke:D

Aga enne sõitma asumist tuleb vahetada mootoris õli ja kastist lekib õli, tundub ,et sealt kust poolassid välja tulevad. Kuna selle vahetusega paneb kasti uue õli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 07.04.2010 22:36 

Liitunud: 09.08.2006 15:21
Postitusi: 251
Asukoht: Pärnu
mis asi see viimastel piltidel on? muidu suht püss pill :D

_________________
TEL 57703395


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 07.04.2010 22:40 

Liitunud: 22.02.2010 17:38
Postitusi: 717
Pedaalilukk peaks olema :D

_________________
ma olen ainukene mees, kellel on vahetusjalatsid tööl kaasas!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 08.04.2010 15:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Anti-L kirjutas:
Pedaalilukk peaks olema :D


Seda ta on. Aga lukku see alumine osa peaks vastu põhja. Aga see ulatab poole peale, ja nii peaks olema võimalik käik ikka sisse panna... Peab pikemaks keevitama seda vist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 11.04.2010 20:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Sai siis tegeletud natuke, ja tundub ,et leke jäi kinni sellest, et pingutasin alt veidi neid mutreid:). Sai seest ära ka puhastatud ja ukse stoperid paika sätitud.
Maki ümbrus:
Pilt
osad vahed veidi suured, aga on seda veel vaja sättida ja naha alla peab veel vineeri lõikama roolipoolsesse äärde.
Üks niisama pilt ka, volksvageni veljega( sapikas sisu on õrnalt sisse keevitatud) 185 lai rehv on peal.
Pilt

Üks jõle mäda koht on ka, NÖ kalastus auk on ümber palju roostes. Aga mujalt on põhi täitsa ilma roosteta.B) Panen sinna lihtsalt lapi peale, ei hakka kalastus auku looma sinna:D
Küsin ka veel: Kas sapikat ülestõsta võib aint sealt paksendatud kohast, või mujalt karbist ka? Ja kassid on ka üle auto jooksnud:@
Uksed käivad ka nii ilusti kinni , ei pea tõukamagi, vajuvad ise peaaegu kinni ja sellise hea pehme klõksuga:D

Summutajaga pole ikka veel alustanud. Aga järgmine nädal lähme vanaisaga koolutame torud ära. Vanaisa heal sõbral on torupainutamis pink olemas.

Kas see teeb autot palju vaiksemaks seest, kui panna taha tulemüürile pigimatid? ja paagi peale ka? Praegu on seal mingi eelmise omaniku topitud kaltsud, mis ka arvatavasti vaigistamise pärast seal :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 12.04.2010 23:29 

Liitunud: 18.12.2006 23:09
Postitusi: 409
...


Viimati muutis Blacky, 18.06.2010 20:34, muudetud 2 korda kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 12.04.2010 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:18
Postitusi: 291
Asukoht: Järvamaa,Türi vald,Kabala/Pärnu
Blacky kirjutas:
Eile kui sõbra omaga tanklas olime, siis lendasid jälle 2 venda ligi, kes hakkasid läbisegi rääkima. Ühe soovitusteks oli ka ,et makrofleksi täis lasta taga paagi ümbrus ja külje karbid. Et pidi kõvasti vaiksem olema. 2 soovitus oli see,et kui maanteel vurada, siis 90km/h, mitte üle ega mitte alla, et siis õlirõhk vms õige. Teab keegi sellekohta rohkem rääkida?


Ma vaatan,et sul on uus õhufilter pandud. Mis sa selle voolikuga peale hakkasid, mis kuskilt alt mootorist tuleb? Võib sinna lihtsalt pimeda ette panna?

Äkki ma eksin,aga see voolik võib ju karterituulutus olla ja seda küll kinni ei topiks.Kui see tuulutus pole ja mõeldakse mingit muud voolikut,siis ärge väga kõvasti lööge,kuna pole juba ammu sapika mootori ligi käinud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 12.04.2010 23:42 

Liitunud: 22.01.2008 02:16
Postitusi: 266
Asukoht: rakvere linn
see 90 km/h jutt peab isegi täitsa paika aga aint sirgel teel ! :kill
pm on sapikas üprisgi muhe aparaat !:)
aga edu sulle taga !

_________________
vw golf mk2,audi coupe b2,vw passat b5,gaz 21 R


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 13.04.2010 15:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Makrot ei hakka küll kuskile toppima, kunagi siis kere hea keevitada, kõik põleb :D Aga see jah karteri tuulutus, see võib lihtsalt vabalt ka olla.Tahaks otsida väiksema õhufiltri, või koonuse mis läheks 45kraadi lõdvikuga mootori peale.

Ja 90nega hakkab masin vängelt tuijama , aga see vist sellest,et ees on oringinaal rehvid ja taha veneaegsed protid :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 20.04.2010 20:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Pilt
Tagant tumedate suundadega.
Õli vahetus vaja ära teha, siis saab sõitma minna :rokib
Pilt

Kilp ka nata poleeritud. Töpa tunnis lasin treipingi küljes mingi vildiga, kasutasin kuivpoleerimis pastat. Ei poleerinud kõiki kilpe ära, kuna ei tea mida sinna peale panna, et uuesti hapniku kihti peale ei korjaks. Vaha? Või lakk? Midagi kolmandat?

Ps: pildid mõne väiksema ekraani jaoks suured,aga loodan, et kedagi ei häiri nii palju see.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 20.04.2010 20:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2010 19:13
Postitusi: 41
Päris korralik masin ikka :) Endal seisab kh veel üks sapakas, mida ka arvatavasti lähitulevikus remontima hakkan 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: ZAZ 968m´87 Madis
PostitusPostitatud: 25.04.2010 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
Mis on liplipi peal ja lapplapi peal? Muidugi minu sapika sumps.
Tegemist on muidugi ajutise lahendusega, kuni uued valmis saavad.
Tagapõlle korrastades vaatasin, et ajab tahma välja püti otsas, sai siis maha keeratud pütt. Oli õnneks vaskmutritega kinni ja tuli alt ära vaevata.
Hakkasin keevitama, ja koguaeg tegi auke aina juurde, nii saigi lapp lapi peale pandud siin , aga pilt:
Pilt
Suht mingi 4ndat korda keevitasin ka.
Ja tagapõlle ka buvanoli ja värviga töödeldud. Ütlen kohe ära, et nüüdseks pole enam asi nii erinev kui pildil. Värv on ka ise segatud ja siis väikse pintsliga peale kantud.
Pilt
Pintseldasin uuesti üle ja nüüd jäi päris rahuldav tulemus. Kui mitte lähedalt uurida siis pole arugi saadaa, et midagi tehtud on:D

Edit: Tulemus
Pilt

Tagastanget oleks ka vaja uut :kill


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7