Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 02:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 56  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.04.2010 21:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2010 05:21
Postitusi: 122
Sallu seal ühel pildil sinu sierraga driftimas? :D
No mis ta arvas siis su sierrast, kas kõlbab driftiks?
Palju neid turbo sierrasi juba eestis umbes on ka ?

_________________
Powered by Vette c4


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 12.04.2010 22:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ei ole Sallu, täitsa mina olen seal roolis, kuigi ~2x väiksem kui Sallu. :D
Välisel vaatlusel hinnati täitsa driftitavaks toorikuks.
Mitte Cossu turbo sierrade kohta eriti ei teagi, reaalselt tänaval liikuvaid paks 2 vast ikka olema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.04.2010 01:38 

Liitunud: 01.02.2008 18:23
Postitusi: 207
Asukoht: Ust- Perepizdjunsk
kusjuures sirjel see originaal roolivõim on ka suht uims ikka. jäärajal oli raisaga ikka tegu, kiiremal rooli tagasilappamisel nagu "hakkab vastu" st raisk ei lase ennast kiirelt tagasi lapata. või oli see lihtsalt meie isendi mingi anomaalia. samas võim häält ei teinud, õli oli normis ning rahulikul sõidul täiesti normaalselt toimiv.

_________________
oopc kirjutas:
Proovid ise hella bläkkideks ka esimesed tuled muuta ja suunad jätta orantsiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.04.2010 19:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
mind ka juba ammusest ajast vaevanud see mure et ei saanud ühegi sierraga talvel driftida korralikult va.sellega millel polnud roolivõimu..ehk Mihkel mõtleb välja mingi lahenduse sellele probleemile :)

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.04.2010 21:39 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
No samas 2,0 Scorpaga, millel ei ole roolivõimu, üritada külge ette märjal asfaldil visata, on see lappamine küll täpsem aga rõvedalt raske :D
Vähemalt enda kogemus on nii olnud...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.04.2010 21:40 

Liitunud: 21.12.2004 20:01
Postitusi: 305
Asukoht: Tallinn
Lahendus: http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Sierra-Quick ... 0386756719

Või siis ghetto lahendus on muuta roolihoobade pikkust.

_________________
Vineda Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 13.04.2010 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2004 21:22
Postitusi: 841
Asukoht: Tallinn
Mihkel sa pole ju migni papist poiss! PAne võimuga rooli latt ilam võimuta ja on tunnetus+kiirus olemas

_________________
Lameda maa klubi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Jesper-i lingitud asi jäi isegi silma vahepeal.
Hind on muidugi suht kallis Sierra kohta aga samas mitte tappev arvestades et tegu ei ole suvalise torujupiga.

Äkki peaks seda proovima. Rooli kiirendi on teine variant aga kardan, et see on liiga kiire juba.
2.7:1 on siis 2.7 tiiru 1-st servast 2-e?

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 00:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Ahjaa täna sai 2300m3/h el. vent ka Sierra tarbeks ära soetatud.
Peaks vast ära suutma jahutada selle radika, igatahes lahtisena proovides oli õhuvool ikka päris karm.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 10:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2004 11:04
Postitusi: 196
Asukoht: Tln/prn
Tellige kamba peale 1 kiire latikomplekt ära.
Ja leidke keegi, kes selle järgi teeb.

Eesti on selles mõttes ikka imetabane koht, et seni kuni on kuldsete kätega "vanakooli" mehi, on siin teinekord raske isegi masinatele uusi varuosi müüa.

Lihtsalt "onu Lembit sealt kolmandast garaažiboksist" suudab asja nii ära parandada, et see on parem kui tehasest tulnud detail :D
Vähemalt rasketehnika varuosade puhul olen ma selle fakti tõttu nii mõnestki magusast müügist ilma jäänud :waah :D

See selleks, aga:

M-Tech kirjutas:
päeval sai soetatud ka koonusele vahemuhv, et filter ilusti sisselaske toru küljes istuks.


Kus sellise asja soetasid? On keegi järsku ostnud seda Balti Autoosade õhufiltri paigalduse komplekti kunagi? Mis selle toru diameeter olla võiks? Kas selle komplekti 900 EEK hind on nagu õiglane, või saaks sarnast torumaterjali mujalt soodsamalt kombineerida?

Lk 13 siit kataloogist
http://www.koivunen.fi/www/Koivunenwww.nsf/images/Sport_luettelo.pdf/$FILE/Sport_luettelo.pdf

_________________
www.kopajupid.ee
www.opeliremont.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 11:12 

Liitunud: 30.01.2005 11:37
Postitusi: 24
Mina tellin selle kiti siit http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=7327


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 12:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.01.2006 19:25
Postitusi: 273
Asukoht: Tallinn
Jesper kirjutas:
Lahendus: http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Sierra-Quick ... 0386756719

Või siis ghetto lahendus on muuta roolihoobade pikkust.


tundub et see asi pole roolilatis vaid võimendi ei suuda nii kiireid liigutusi ära võimendada :waah

_________________
Remont, diagnostika, lisavarustus http://www.autodiag.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 14:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.04.2005 17:21
Postitusi: 764
Asukoht: Tallinn-->LAAGRI<--
tehnic kirjutas:
Jesper kirjutas:
Lahendus: http://cgi.ebay.co.uk/Ford-Sierra-Quick ... 0386756719

Või siis ghetto lahendus on muuta roolihoobade pikkust.


tundub et see asi pole roolilatis vaid võimendi ei suuda nii kiireid liigutusi ära võimendada :waah

See selleks... aga ma arvan, et sellise tegevuse puhul ei ole lihtne lapata üheltpoolt rattad teisele poole välja... Sierral ma ei teagi mitu tiiru see rool on ? 3 ?
E30-nel lihtne... Muidu originaali 3 Ringi... E36 latt vahele... 2,x ja kõvasti parem juba :)
Seega rool ise on muidu originaalis aeglane. Vaja vähe kiirem latt, et vähe nobedamalt tegutseda :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 15:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 19:18
Postitusi: 731
Asukoht: Tallinn
Sierra võimuga latt on kiirem kui tavaline. Sama moodi on enamustel autodel, kuna nii on rooli ilma võimuta kergem keerata.

Igatahes hetk tagasi sai ka hüdro kässar ära tellitud Sierrale, extra pika varrega ja 0.70" ehk 17.8mm silindriga.
Silindri valik oli suht huupi, kuna ei ole sellega varem kogemust ja kiire otsinguga ei leidnud ühtegi asjaliku posti ka netist selle kohta.
Õnneks sai tellitud sõbrale lisaks ka lihtsalt üks peasilinder, mille võtsin meelega väiksema 0.625", et saaks võrrelda, tal läheb stock hoova külge asi.
Nüüd siis tuleb mõelda veidi rooli teema üle. Suht mõistliku hinnaga on pakutud võimuga latti, mis on kiirem.
Samas kui väga seda võimu mul vaja on, kui ma reaalselt jõuaks rattaid piisavalt keerata.
Antud treeningpäeval oli probleemiks see, et enne rooli 1 tiiru keeramist ei toimunud absull mitte midagi.
Ja nüüd kui rattad olid välja keeratud, siis ei jõudnud neid tagasi lapata.
Kui nüüd oleks rool ilma võimuta ehk raskem aga keeraks 2x kiiremini, siis idee poolest võiks asi paremaks minna kui hetkel.
Lisada siia veel see, et pooltel vendadel ei tööta see roolivõim normaalselt ehk jõnksutab.
Selline käitumine teeb rajal olles rooli tunnetuse veel jubedamaks kui ta praegu oli.
E30-nel mul ka migni kala sees, kõrgel pöördel kaob mingi hetk roolivõim nagu tagant ära ja keset kurvi läheb rool sigaraskeks.
Ei nõksuta aga lihtsalt üks hetk oled harjunud, et keerad rooli ühe näpuga ja teine hetk suudad seda vaevu kahe käega väänata.

Praeguse mõttetöö tulemusel võiks siis sõelale jääda kas kiirem latt või rooli kiirendi.
Hind oli ka neil suht samasse auku. Lati sisu vahetus tundub õigem ja lisaks on tööd ka vähem ilmselt.

_________________
Subaru Impreza GT MY99, VW Passat 6.0 W12 '01, Opel Corsa 2.0 16V Turbo '96
JõuJaam - http://www.joujaam.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee Tavahooldus, Performance & Tuning - Kadaka tee 185, Tallinn


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Ford Sierra 2.0 8V (Bomsch killer) ||| 1988 ||| M-Tech
PostitusPostitatud: 14.04.2010 18:37 

Liitunud: 02.12.2008 15:13
Postitusi: 55
seda rooli kinni poomist olen täheldanud scorpal, 95 aasta transitil, 99 aasta transitil ja 2003 aasta transitil. Kui külge lohistasin siis mingihetk oli täiesti kinni korraks. Tundub et see fordide tüüpiline probleem. Rohkem pole ühelgi autol seda viga täheldanud.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 834 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 56  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7