ison.ts kirjutas:
kui samamoodi edasi läheb siis varsti juhtub midagi analoogset nagu Rimi ja tema lihaäriga möödunud nädalad juhtus. Aeti rahavas kurjaks ja rahavas ajas kampaania käima. saadi kokku üle 3000 inimese vist ja Rimi vabandab tänaseni ette ja taha ja juba läks kompromissile.
ei tea kui suur klientide kaotus hakkaks Statoili ja Neste ärile valusalt mõjuma. Neil on küll käibed suured , aga kui palju sealt ka aasta ja kuu lõikes kasumit tuleb? Vanasti need firmad teistega võrreldes tabeli eesotsas ei figureerinud. eelmise aasta kokkuvõteid pole ma veel näinud kusagilt.
üks asi on kaotada 3000 potensiaalset klienti(elab yle ka rimi ilmselt) aga sellistel suurtel kettidel/firmadel on teinekord olulisem yldine feim. Nii et ilmselt kui keegi tanklakettidest tõmbaks hinna alla(mida arvestades nende kasumimarginali on ysna keeruline teha) siis teised sörgiks sabas, sest mis sa muud teed. Või sis võetakse hoiak et fcuk it! kahjumiga ei saa kaubelda. Pigem pöörduda riigi poole...kuigi nendega kokkuleppele jõuda on praeguses situatsioonis vist väga keeruline. Reaalsem oleks, kui oleks mingi autojuhtide yhendus(v a elukutseliste oma) kellel siis omad usaldusisikud jne kes käivad niiöelda hääletoruna ja keda ka kuulatakse. Niisama rullnokkade kaadriga kuskil kadriorus räusata, samal ajal kui pooled sibulad panevad pilsnerit põõsas, lasevad tymmi-ketsi vahelduva eduga(või sis a-ryhmast lindistatud kummiviliniat makist, kuna burnoudi jaoks pole benaraha) saab asi pigem naljanumbri maigu ja teeb kokkuvõttes kahju rohkem kui kasu
Aga tundub rohkem jokk seisuna. Keegi väga asjalik ja pädev inimene võiks kuskil muidugi selle teema ülesse tõsta. Arusaadav, et keegi ei taha oma palukesest loobuda, kuid praegusel ajal viimast rahvast koorida on natukene nadi. Kui heal ajal sai tehtud valesid otsuseid sis võiks endal ka syyd näha ja otsida alternatiive.