Sai autoga esimesed meetrid sõidetud. Meetreid kogunes 60000, ehk siis umbes 30 ringi Saugal. Välja tuli mõni pisiviga. Nimelt ei toiminud ootusepäraselt meie uus kardaani tugilaagri jäik lahendus. Keres oli õudne vibra ja lõpuks lahkus laager üldse oma pesast. Midagi selle tagajärjel katki ei läinud ja asendasime eelmise aasta kummist leevendiga laagripuki vastu tolle jäiga käraka. Peale seda oli sõita hulga parem.
Mootori poolepealt on kõik enamvähem paigas. Algul oli probleeme mootori töötemperatuuri saavutamisega, selle vastu aitas suur papitükk radika ees. Algul auto tossas ja jõi õli nagu kopli joodik odekolonni, kuid mida ring edasi ja mida kõrgem temp, seda paremaks asi läks. Segu oli hea ja minek ka viisakas. Algul tundus et vb ei käi nii hästi edasi, aga hiljem logidest oli näha, et gaasi avanemine oli vaid 78%. See oli tingitud pedaali piiraja ebamääreasest kohast. Juu olen talvise autos võimlemise ja rahmeldamise käigus suutnud selle ära painutada. 100% avanemise juures oli ikka kõvasti edulisem minek.
Käigukast toimetab nagu unenäos. Kõik tipptopp ja üles vahetused ilma sidurita sai samuti selgeks õpitud. Polnudki nii keeruline kui algul arvasin. Päeva lõpetas oodatust varem aga siduri töösilindri kinnituspoltide lahkumine oma kohalt ja seetõttu kadus ka sidur. Õnneks vedelik kaduma ei läinud ja juba hiljem kodus asendasin kaduma läinud poldid uutega, lisasin veel tilga keermeliimi ja vedruseibi. Nüüd peaks hea olema.

Kuni 6000 pööret ja niisama poolkõvalt tiirutades mõõtis elukaaslane stoppriga ajaks 1:04