Käisin eile autot vaatamas. Välimuselt tundus enam-vähem, paar väiksemat mõlgikest tagumisel luugil. Seest tahab natuke kohendamist saada. Ei midagi hullu, kuid tagumisel istme seljatoel oli suur plekk, mõned plast osad määrdunud ja lae valgustuse lüliti ei töötanud korralikult. Kliima tundus, et töötab korralikult. Mootor kohapeal töötades mitu minutit soojaks ei läinud (temp. seier ei liikunud absoluutselt). Alles peale paari minutilist sõitu hakkas tõusma. Võibolla diislil peabki nii olema?
Vigadest: mootori õli tuleb kohe vahetada pluss õlikorgi alune oli täiesti valge. Mõned väidavad, et see tekib siis kui auto on pikalt seisnud (kondents). Vahepeal kostus tugevam plärin ja vibratsioon. Müüja ütles, et hoorattal vaja mingi tihend või muhv vahetada, mis pidi paar tuhat krooni maksma. Saksa Auto'sse helistades ja uurides selgus, et nendel mootoritel on tõesti vahest probleeme hoorattaga, kuid kui kahemassilise hoorattaga mingi jama on, siis eraldi seal midagi vahetada ei anna ja kogu töö koos osadega läheb rõõmsalt üle 10 000eek. Kuid mis veel parem, selgus, et odomeetrilt on ~100 000km maha keritud

Hooldusraamatut autol ei olnud. Olid vaid osad hoolduse arved kuni 2007a. Saksa Auto's öeldi, et mootori rihm ja kasti õli on siiski 120 000km peal vahetatud.
Igaljuhul jääb see auto minu poolt ostmata. Hea, et kuhugi teenindusse veel ei jõudnud kontrollima minna. Muidu oleks see maha visatud raha.
Edit: kopeerisin selle jutu ka
Autod, mille puhul tasuks ostmisel ettevaatlik olla teemasse. Selle teema võib lukku panna.