Teeks siis siiagi igavusest teema, ehk on kellegil põnev lugeda.
Et mul lihtsam oleks, siis võtsin AC`st kokkuvõtvad postid ja kopi-peistisin need siia ajaloolises järjestuses.
Mootor 2.0 R5 (85kw), käigukast manuaal ja loomulikult nelikveoline.
15.03.2010Tere,
Tänasest siis sellise huvitava auto omanik.

Nimelt olin seda isendit juba mõnda aega põrnitsenud kuni tänaseni.
Kuna oli vaba aega, siis sõber mainis, et võiks huvi pärast selle üle vaadata, ega ostma pea. Ei olnud mul aruski, et ma selle reaalselt ära ostan, kuid aimasin juba ette, mis siis saab, kui selle kiusatuse kõrval seisan.
Saigi helistatud kasutaja alfons`le, kes autot müüs.
Mõndade minutite pärast juba auto kõrval ning üle vaadatud.
Järgmine hetk oli käivitamine ja oligi selge....selle auto ma pean saama, rida 5, b2 ja quattro, midagi jalustrabavamat sellisestkooslusest ei ole.

Lahkusin, et mõelda...paari tunni pärast olin rahadega juba seal ja masin vahetas omanikku.
Viisin igapäeva masuudipressi koju ning sõitsin oma uue autoga naisele töö juurde järgi, kui juhtus saatuslik apsakas. Ees olevad autod korraldasid mingi jama ja järgmisel hetkel olin ühel Volvol juba kärukonksu otsas.
Seega vaid 10km see auto minu käes liikuski.
Läheb taastamiseks, vaja juhipoolset esituld, suunda, juhipoolset tiiba, võre ning muud pudinad selguvad lammutamisel.
Mootor, radikas ja kere detailide vahed jäid korda.
Stange ja kapoti üritan korda saada.
Autole palju 90 detaile külge aretatud, lisaks on krobeline valge värv, mis on mõne ässa poolt kunagi peale kantud. Summuti on külje pealt, tagaratta juurest, välja toodud, mis tõttu puudub ka viimane pütt ning hääled on ulmelised.
Tehniliselt on auto väga hea, aga eks putitamist leiab.
Tähelepanu vajab põhi ja tagadiffer, mis ei lukustu. Ehk saab vanast asja ja kui ei saagi, siis uue-kasutatud toimiva sain kaasa.
Auto tuleb ka Eesti registrisse kanda.
Minu uus ja avariiline Audi 80 Typ85 2.0r5 Quattro 1984

(homme teen ehk kvaliteetsemaid pilte).


16.03.2010Täna alustasin lammutamisega, asjad on natuke hullemad, kui esialgu tundus.
Nimelt roolivõimupumba poldid rebenesid pesadest välja, lisaks 1 kinnitus plokil katki, hea on see, et poldid olid liiga lühikesed, seega pikematega poltidega sisse keerates, peaks hea jääma küll.
Kõige hullem on raami ots, mis korralikult paigast ära, suurem töö see oma kohale saada.
Aga kõik on tehtav.
Kui kellegil pakkuda kapotti, põlle, juhipoolset tuld ja suunakat, stange tala (peaks sobima ka kitsa oma), ülemist plekki, kuhu kapott lukustub ja tiiba, siis pakkuge julgelt.
Teen kalkulatsioonid hinnapakkumistega ja otsustan, kas võtan hoopis esiveolise doonori ehk kõrvale.













16.03.2010Käisin veelgi lammutamas, see kord juba ketassaega (haige auto, nina on kerega ühes tükis

). Seega on mul siiski mõne auto küljest terve nina tarvis maha lõigata...nagu neid oleks lademetes varuosadeks müüa

.
Juhipoolne tiibki eemaldatud.
Huvitav tähelepanek oli ka see, et auto on varemgi kõvema paugu saanud. Nimelt on raamiotsad uued keevitatud ja kapott koosneb enamjaolt pahtlist.
Järgnevad 2 päeva mõttepaus. Peale seda tuleb usutavasti doonor ära tuua ja raamiots mingi valemiga paika ajada.
17.03.2010Asjalood sellised, et reedel toon ühe 1.6 diisli ära (enda omale nina paigaldades lõikaks põlle osaliselt ära, kuna nagunii tuleb lai stange ette).
Samas see diisel tundub liiga korralik, et pulkadeks tõmmata, vb pakun hoopis müügiks seda ja toon järgneva omale doonoriks.

Tehnilise poole pealt küsiks käigukasti hoovastiku kohta.
Kas tal on see mingil määral reguleeritav?
Nimelt oli juba varem, siis kui auto terve oli, nii, et vasakpoolsed käigud (1. ja 2.) ei tahtnud hästi sisse minna, pidi korraliku jõuga kangi vasakule suruma, et mitte 3. ja 4. käigule sattuda. Samuti loperdab käigukang liialt palju nagu ikka quattrotel. Piirajad ja munakas kulunud?
23.03.2010Jumal küll...aidake!
Ei suuda leida kusagilt juhipoolset mootorikäppa ja roolivõimu rihmaratast.
Mu b2`l on ühe poldiga rihmaratas, aga b3`l näiteks 3 väiksema poldiga...samuti on b3`l rihmaratas grammi võrra suurem.
B3`l tundub käpp massiivsem olevat kui b2`l, samas kinnitused tundusid samad olevat...on ka?
Autost nii palju, et nina on sirge ja uued plekid küljes.
Vaja veel 2 eelmainitud detaili leida ja stange korda teha. Juhipoolne pikk tuli ja suund ka veel ostmata.
04.04.2010Kes teema algust luges, see teab, et minu auto on kortsus seetõttu, et kimasin ühele Volvole tagant otsa.
Tekkisid tema stangele kriimud ja detail vajab värvimist.
Nagu shokiseisundis aru sain, on tal oma remondiettevõte.
Panin talle kirja kõik isiklikud andmed, et ta saaks minuga ühendust võtta seoses kahjunõudega. Kindlustust asja ei seganud.
Asja juurde, nimelt on mulle kohale jõudnud asjaolu, et kannatanu ei soovigi mult midagi.
Kuna mul tema kontakte pole, siis on üürike võimalus, et ehk loeb siinset foorumit.
Seega tänud talle kaastundlikkuse eest ja et mu niisama lihtsalt puhta nahaga minema lasi.

Selliseid inimesi on vähe.
[size=-2]Ptui-ptui, loodan, et ta mulle homme ei helista ja kahju hüvitamist ei nõua.

[/size]
Auto eelmine omanik, alfons, vabandan, et ümbervormistamise aeg on veninud, tegelen sellega esimesel võimalusel, kui nina koos on.
Kui nina kokku saab, siis kõigi eelduste kohaselt läheb auto ka pinnapealselt müüki, seda päris krõbeda hinnaga.
Kui ostjat ei leidu, pole ka hullu, täiustan ja parendan edasi ning jääb omale. Suve jooksul tuleks kindlasti põhjale uuenduskuur teha.
Tulevikuplaanidest hetkel vaikin, aga 10vT mootoritel hoian igaljuhul silma peal.

[size=-2]Natuke imelik on, et igapäevatraktor on kiirem kui pühapäevakulgur. [/size]
08.04.2010Njah, liiga vara hõiskasin, pean tasuma Volvo omanikule 5000.-.
Stangele tulid kriimud ja stange taga pidi autol mõni mõlk esinema, seepärast ka selline hind.
Kusjuures talle kuulub autoremondiettevõte...peaks nagu odavamalt seega saama, aga vahet pole...mis tehtud see tehtud.
Jälle vaesem.
18.04.2010Ajutiselt koos siis.
Milline temperatuuriandur juhib el.vendi tööd? Kuidagi hilja rakendub või ei rakendu üldse.
Kui kellegil ostuhuvi, siis 38 000.- eest võin loobuda, sisaldab registreerimist eestis ja TÜV`i.
Kui ei osteta, siis ei osteta, vahet pole.







20.04.2010Vähe kvaliteetsemaid pilte:







Suveks sai auto selline:










