Kuna u. 4 kuud on möödas, siis näitaks natukene progressi.
Kuna ühel Sierral polnud oma mootorit enam vaja, krahmasin ta sealt omale.


Kuna igasugused pudinad segasid mootori maha võtmist, sai need eelnevalt eemaldatud. Kõik 3 radikat olid isegi terved, niiet see on hea näitaja. Nina vajab nagunii siit-sealt sirutamist, rooste eemaldamist, niiet nii on seda ka parem teha.

Mingil hetkel võtsin endal perssest kinni ja kiskusin V6 kasti maha, suht ajude nöökimine oli, sest keegi oli seal omavoli teinud ning erinevaid tehnoloogilisi lahendusi kasutanud, mis ei olnud üldse vajalikud. Aga noh, kätte ma ta sain. Üpris korralik korv ja ketas, ilmselt uued pandud, kui automaadist manuaal tehti.


Kuna diisel oli aegade jooksul oma kehamahlasid eritanud ning need omakorda tolmuga segunenud, oli tekkinud üpris tore kiht huumust. Sai väheke loputatud teda, isegi kaalikas hakkas läikima.


See orgia mis pildil on, sain täna õhtuks korda, kõik mttevajalikud juhtmed ning voolikud eemaldasin, pesin mootoriruumi üle ning sai täitsa normaalne.

Nii, nüüd küsimus suurele ringile. Sirjel ei olnud roolivõimu, Broncol aga on, kas ma pean roolivõimu pumba aretama külge, või võib torudele pimedad ette panna ja ilma sõita? Ses suhtes, mul kätes veel jõudu on, jaksan seda barankat keerata küll.
Ahjaa, kahest kardaanist pean ühe tegema, aga see ei ole eriti suur ülesanne, vähemalt üks "spetsialist" seletas mulle.
Ja kus müüakse Broncole esimeste pid. supportite rem. komplekte?