Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 18.08.2025 22:09

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Et vältida asjatute postituste mahtu ning, et sinu tehtud teema saaks kõige kiiremini pädevaid vastuseid, peab teema pealkiri sisaldama järnevaid detaile:
1. Auto mark ja mudel.
2. Väljalaskeaasta
3. Mootori tüüp (tähis oleks eriti sobiv)
4. Võimalikult täpne ning lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem kerega jne)

NÄIDE: BMW735 1996, 3.5L, M62B35, tühikäik jamab!

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Streetrace.org Team



Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BMW 524
PostitusPostitatud: 27.04.2010 16:17 

Liitunud: 20.01.2010 21:54
Postitusi: 8
Mure selline siis et sidurkojas koliseb miskit hullu moodi tühipööretel. Survelaager vahetatud. Käigukasti võlli otsalaager vahetatud ja ikka. Kas on keegi kokku putunud sellega? Kas võiks olla näiteks siduri ketta vedrud?? :? :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 27.04.2010 17:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
kirjas pole kas tegu e28 või e34. varasematel e28 isenditel oli ühemassiline hooratas, sellisel juhul ketas. Aga kõik e34 ja hilisemad e28 on kahemassilise hoorattaga ja seal aitab ainult hooratta vahetus.
See võib väga kergelt ka tee peale jätta kui ta juba nii häält teeb.

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 27.04.2010 19:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2008 20:46
Postitusi: 259
Asukoht: Tartu
Kui siduri pedaali allavajutades kolin kaob siis ilmselt kahemassiline hooratas otsas jh. Olen kuulnud et keevitatakse kinni, aga siis hakkad järjest käigukaste vahetama. Tuttikas hooratas UM'is maksab 8-10k Korralikke kasutatud on suhteliselt raske leida.

_________________
Aga kui Papa Carlo oleks puupaku teistpidi ette võtnud, kõik oleks võinud teistmoodi olla... õhkas Malviina Buratino pikka nina vaadates...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 27.04.2010 20:04 

Liitunud: 27.09.2008 20:31
Postitusi: 215
Asukoht: Tartu
mis ta siis käigukastile niiväga halba teeb, omal küll plaanis kinni keevitada kuna kolin on juba päääris suureks läind


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 27.04.2010 20:30 

Liitunud: 20.01.2010 21:54
Postitusi: 8
e28 on. Ja pedaali vajutades kaob kolin ära jah. ja kui lahti lasen siis hakkab kolisema jälle.. Aga noo ma arvan, et siis on vist probleem lahendatud.. Tuleb tegutsema hakata. Suured tänud igatahes abi eest. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 27.04.2010 20:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2008 20:46
Postitusi: 259
Asukoht: Tartu
Nii palju kui mulle räägitud on siis kui leevendus vahelt ära võtta siis hakkab see järsk koormus käigukasti lõhkuma, ise ma pole seda veel teinud kuna hooratas korralik veel.

_________________
Aga kui Papa Carlo oleks puupaku teistpidi ette võtnud, kõik oleks võinud teistmoodi olla... õhkas Malviina Buratino pikka nina vaadates...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 01.05.2010 08:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
Käigukasti see ikka ära ei lõhu, aga sõit pole enam nii sujuv. Sinna saab panna ka m30 hooratta ühemassilise, neid liikvel palju ja odavalt saab kätte. Ainult tahoka jaoks pead diftid juurde panema ja hammasvöö vahetama.

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 01.05.2010 21:47 

Liitunud: 27.09.2008 20:31
Postitusi: 215
Asukoht: Tartu
redline9 kirjutas:
Käigukasti see ikka ära ei lõhu, aga sõit pole enam nii sujuv. Sinna saab panna ka m30 hooratta ühemassilise, neid liikvel palju ja odavalt saab kätte. Ainult tahoka jaoks pead diftid juurde panema ja hammasvöö vahetama.

kas sama toimiks ka 525tdsil??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 01.05.2010 22:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.03.2006 21:34
Postitusi: 247
Asukoht: võru/tartu
525 puhul pole isiklikult neid hooratta ehitusi teinud, aga kindlasti mingi variant ka seal olemas. Soovitan ühemassilist võimalusel, sest töökindlus on ikka suurem :)

_________________
BMW ja VAG diagnostika, autode mootori ja veermiku remont Tartus
56792145


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 09.05.2010 11:02 

Liitunud: 20.01.2010 21:54
Postitusi: 8
Nüüd selline teela, et kui sõidan ja panen teise käigu siis jõnksutab nagu.. Vahepeal ka kolmandaga? Varem sellist asja ei olnud? On asi sellega seoses?? :uhoh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 10.05.2010 19:02 

Liitunud: 27.09.2008 20:31
Postitusi: 215
Asukoht: Tartu
raske öelda mis seal juhtus, räägi mida mille vastu kõik vahetasid jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW 524
PostitusPostitatud: 13.05.2010 16:52 

Liitunud: 20.01.2010 21:54
Postitusi: 8
Ei ole midagi välja vahetanud. Pole ju lihtsalt saada midagi. Muidu eelnevalt on ketas ja survelaager vahetatud. Korv ja hooratas on ainult vanad. Ja koliseb ja nüüd teise käiguga jõnksutab kah kui käiku teise peale vahetad.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7