usku kirjutas:
rosco kirjutas:
Tavaline tööpäev
<kahe lambo pilt>
osaliselt OT, aga mul on mälus veel pilt sellest, kuidas ühes foorumiteemas tutvustati mingit välismaist vana, kes ülima põhjalikkusega mingit lambot pesi ja vahatas. Tipptoodanguga, tippkvaliteediga, igasugu erivõtetega ja ülikorralikult. Siit siis küsimus: kuigi ka need kaks on autod nagu iga teine, kas te kasutate seal kah mingeid eritehnikaid ja erilisemaid võtteid selliste elukate pesemiseks, või saavad nad survekas-shvamm kooslust nagu iga teine

?
Suvine leotus,survekas,pigi leotus ja veljehape(vajadusel),survekas, svamm shampooniga tervele autole kaasa arvatud uskevahed veljed jms. Kuivatus vaha ,survekas. Kuivatus kaabitsa õhu ja lapiga,klaasid paberiga.
Ühesõnaga nagu iga teinegi

Lambode ja bentleyte kuivatus on enamasti ainult kordades põhjalikum. Lotuse kuivatus lausa ulme vahest, sest see lekib igast august vett sisse. Rääkides siis elisest. Evora juba automoodi.
Plus tuleb teada lambode ja lotuste puhul kuhu selle vee suunad,sest osad kohad kardavad vett(lekib näiteks mootoriruumi jms).
Ausalt öeldes vahest endalgi soov rämedalt pedereerida neid,et ikka 110% ideaalne jääks. Aga selle eest lihtsalt ei maksa keegi rohkem. Kuna esinduse värk ja pesula vähem tähtsamal kohal,kui muu,siis kõik sama hinnaga,olenemata masinast.