Rekkasid pole mõtet näiteks tuua, rahvusvahelistel vedudel on oma suhteliselt põhjalik ja üle-Euroopaline määrustik.
Rahvusvaheliselt liikuvate sõiduautode kohta kehtib Viini teeliikluse konvensioon ja terve mõistus. Klaaside kohta on seal kirjas järgmine lause: (c) Every motor vehicle shall be so constructed that the driver’s field of vision ahead, and to both right and left, is sufficient to enable him to drive safely.
Sõna "sufficient" tõlgendus võib olla riigiti erinev, aga minuarust on suht selge, et nende esitoonidega pole mõtet üheski tsiviliseeritud riigis väga plõksima hakata, võimalus võita on teadliku ametniku vastu tugevalt alla 50%. Ainuke mõte on tõesti bluffimine, et äkki tüüp ei viitsi mässata ja jääb selle asemel oma järgmist 50 eurost kala ootama.
Kes viitsib võib lugeda sealt kogu Annex 5 läbi:
http://www.unece.org/trans/conventn/Con ... fic_EN.pdf , seal on juttu veel tuledest ja viledest ja muust olulisest. Kuna tegu pole seaduse vaid konvensiooniga, siis pole mõtet seda lugeda stiilis "ohoo, siin on auk tavai täistoon esiklaasile kuna 3000W prose näeb ilusti ära", vaid mõtte ja terve mõistusega.
Täiendus: igasugu pooleldi metslusel baseeruvaid riike nagu Venemaa, Leedu, Makedoonia jne pole mõtet tuua näitena sellest kuidas asjad laiemas plaanis on, mitteleedukana sa pead stiilis 10 aastat koha peal elama et kohalikku matsu seaduste väänamiseks piisavalt jagada. Noh ja kasu on sellest megalt kui saadki mingi nipiga läbi Leedu ja teisel pool piiri kohe inspektor Wyzcycknztrmkny ootab rõõmsa naeratusega saua keerutades
