Õnnestus leida 2X25mm ja 2X5mm flantsid.
Esmasel alla proovimisel ehmatas ikka tõsiselt ära, et ei saagi alla panna, kuna flantsiga velg 1cm jagu kerest väljaspool.

Tegelik põhjus, miks velg nii väljas, peitus rattalaagris. Alles hiljuti vahetatud rattalaagril hull loks sees - 2cm

Peab minema tõstukile uurima, mis viga, kas mutter ennast lahti keeranud, sest sõitnud olen selle laagriga max 300km.
Hing ei andnud rahu, et vaevaga leitud flantsidest peab juba loobuma. Proovisin siis teisele poole, kus laager korras ja kõik mu eelnevad flantsi müügiplaanid said tagasi lükatud. Flantsid sobivad alla küll. Koos flantsiga
ET -12. Piltidel taga 235/40 rehv.
Kuna tagumised rehvid ootavad vahetust, siis panen tiba kitsama rehvi. Katsetuseks proovisin esimest velge taha, kus peal 225/40 rehvid, ja tundus, et läks veits sissepoole küll. Niikui rattalaager korda tehtud prooviringidele, kas kannatab ikka sõita.
Lõpetuseks: Terve hommik sebisin ümber auto, kui flantsid küljes olid. Hiljem ilma flantsidetta tundus velg ikka väga rõvedalt sees olevat
Velgede eemaldamine käis eriti aeganõudvalt. Et esimest velge taha prooviks panna, pidin algul taha panema plekkvelje, siis esimese 225/40 velje asemele panema tagumise 235/40 velje, siis jälle tagant pleki eemaldama ja asemele 225/40 velje panema. Kilplase teema aga põhjuseks, et 15 tolli ei mahu ette ära ja oli vaid üks tungraud. Seda protsessi pidin läbima veel 2X
