Minu arusaamad asjadest:
Kondekaga võite kajakaid loopida ! Aga eks iga kõrvarõngas maksab ka raha ja teeb nii mõnegi näitsiku kenamaks ...
Reeglid on sellised: 1kw võimendile ca 100 ah aku ja
ideaalis kindlasti genekas 120A vähemalt, seda siis igapäevaselt tümm põhjas tümistamisel ja suvisel ajal, kui autol vähem tarbijaid taga, nagu soendus, ventikad jne jne. Tegelikult genekas ei pea olema 200A kui süsteem on 1500w rms ja teinekord kuulatakse seda loetud minutid täis võimsusel jne ...
Nüüd kaabli juurde. Enamus teist siin arvavad, et mida paksem kaabel aku ja võimu vahel, seda parem ja see leevendab kõik tulede vilkumis mured jne ..... FAIL !
Tegelikult mitte 100% fail veel. Nimelt võimendi "küsib" voolu akult, aku pole põhjatu ja voolu "toodab" generaator. Kui geneka/kere/aku vahelised juhtmed on tehase originaalid, siis ei maksa suuri lootusi, ainult aku ja võimendi vahelisele kaablile panna. Sest auto kere paraku ei juhi sarnaselt 50mm2 kaablile voolu ja kes natukenegi kapoti alusega kursis, see peaks teadma, millised kaablid on ntx geneka ja aku vahel ...
Vooluring peab aga olema tervik, mitte poolik, sest kogu süsteem on täpselt nii tugev, kui tema nõrgim lüli

@ herko18
Mina lisaks akusi juurde ja sama Ah kui esimene. Kuivakud kestavad kauem, samas kui genekas ja akud balansis ei ole, siis tekib situatsioon, kus akud on alatasa alalaadimises ja pea tühjad, see aga lühendab akude eluiga kordades. Kogu see teema aga eeldab juba ülevaadet su süsteemist ja tarbimisest, et täpsemalt soovitada.