Eile sai veidi Sierra kallal nokitsetud jälle. Paisupaagi vahetasin DOHC-i oma vastu ning turbo sisselasketorustiku nurka sai veidi muudetud, kuna paisupaak nüüd amordikannust eemal.
Eelnevalt olin juba mootoririhma veidi peale pingutanud, kuna tundus veidi lõdva poolne teine. Selleks tuli termostaadi korpus eemaldada ja tagasi installida.
Nüüd vaja veel paisupaagist väljuv voolik ringi tuunida ning ka salongiradika pealmine voolik ringi teha, et nipuka tuuningut vähendada.
Seoses driftitrennis sulanud paisupaagiga oli vahepeal mootoris puhas vesi sees ning süsteem jälle mõnusat roosteplöga täis ning tuleks läbi loputada.
Täna võrdlesin igavusest siduriteemat ka ja saan oma esialgset ideed kasutada.
Muidugi nüüd selgus, et pole Eestist mitte kuskilt vajaliku sidurikorvi võtta peale selle, mis mul enda ex Bemmi pealt võrdluseks kasutada on.
Kui selle Sierra peal ära kasutan pean Bemmile mingi muu lahenduse välja mõtlema. Konkreetne sidur jääks Bemmile pikemas perspektiivis lahjaks ka.
Iseenesest saaks Sierraga juba sõita kui ma oleks viitsinud 3 nädalat tagasi Sierra geneka remonti viia.
Eile läksin garaaži teadmisega, et õhtul saab sõita kuniks kapoti avasin ja geneka kohapeal tühja kohta nägin.
Siis meenus, miks ma teda üldse lammutama hakkasin.
