Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 18:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 06.06.2010 15:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2006 18:11
Postitusi: 17
oskab keegi midagi kosta mazda 6 3.0L 163kw kohta. Tegu siis USA versiooniga. Tahaks teada kuidas varuosade saadavus on jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 06.06.2010 17:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
kui eBay'ga sinasõber oled, siis saad suht soodsalt hakkama ma usun.. Esindused küsivad liiga palju mõningate asjade eest.
Plusspoolele võiks kanda ehk selle, et see mootor on Fordi toode ja pandi algselt Mondeo ST220, Lincoln LS'i, Jaguar S-Type'i ning veel mitme GM'i toote kapoti alla. Ehk siis näpuga järge ajades on võimalik täitsa US-Partsis hakkama saada või ka Info-Autot trollida, et ehk nende kaudu tuleb parem hind, kuna oma kogemus 626 ja Probe suhtes on selline, et Fordile mootoripudinaid küsides öeldakse alati x võrra väiksem hind, kui Mazda märgi kandjale..
Samuti on 5-astmeline käigukast Aisini toodang ja see on positiivne. Umbes sama nagu BMW'l on Getrag. 4-astmeline on samuti Fordi oma. Auto ise on kokku pandud Flat Rock'i tehases.
Veermik PEAKS kattuma suuremalt jaolt 2.3 mudeliga, ning keredetailid, v.a stanged, kapott, tuled, võre, on samad.
Aga kui auto on hooldatud, siis muresid peaks vähe olema temaga.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 06.06.2010 18:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2006 18:11
Postitusi: 17
tänud vastuste eest !!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 06.06.2010 23:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
mario. kirjutas:
Plusspoolele võiks kanda ehk selle, et see mootor on Fordi toode ja pandi algselt Mondeo ST220, Lincoln LS'i, Jaguar S-Type'i ning veel mitme GM'i toote kapoti alla. .


Parandaks sind ikka, mitte GM, vaid FMC toote kapoti alla ;)

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 07.06.2010 08:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
Ei. Kõik on õige, Scorpio Ghia. lisaks FMC'le, kasutas seda mootorit ka Vauxhall, Chevrolet, Pontiac, Chrysler. Mõningad said ülelaadimise. :wink:

Selle auto Ameerikast toomine on ka nii üllatavalt odav, et ma usun, et on seda kulutust väärt.
Kohalik sõber tuhlas seal portaalides ja leidis lausa 3000-taalaseid isendeid, millel vaja elementaarne hooldus teha ja sõidab jälle... :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 07.06.2010 09:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
mario. kirjutas:
Ei. Kõik on õige, Scorpio Ghia. lisaks FMC'le, kasutas seda mootorit ka Vauxhall, Chevrolet, Pontiac, Chrysler. Mõningad said ülelaadimise. :wink:
posting.php?mode=quote&f=52&p=450425
Selle auto Ameerikast toomine on ka nii üllatavalt odav, et ma usun, et on seda kulutust väärt.
Kohalik sõber tuhlas seal portaalides ja leidis lausa 3000-taalaseid isendeid, millel vaja elementaarne hooldus teha ja sõidab jälle... :D


krt, kas ma olen loll, aga esimest korda kuulen, et Fordi mootorit kasutati GM toodangu peal, kõik mis ma leidsin selle Fordi Duratec 30 mootori kohta, et see mootor oli Jaguar S-Type, Lincoln LS, Mazda MPV, Mazda 6, Mondeo ST220, Ford Taurus/Five Hundred, Ford Escape, Ford Fusion, Mercury Milan, Lincoln Zephyr.. kahe turboga oli Noble M400 peal..

tahan näha Fordi Durateci mingi Pontiac-i kapotti all!! väga tahan näha, enne kui enda silmaga ei näe, ei usu :)

Vauxhall on sama asi mis Opel, miks neile vaja kasutada Fordi mootoreid, kui olemas opeli toodang..

Rystler oli üle 10a MB katuse all, ka pole kuulnud, et keegi kasutas seal Fordi mootoreid..

Ainuke mida ma mäletan erakorralist USAs, et Lincoln 40-s või 50-s (ei vitsi otsida), kasutas oma autodel GM-lt ostetud automaat kaste.. kuni ise Lincoln ei hakkanud oma kaste tootma

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Viimati muutis Scorpio Ghia, 07.06.2010 14:31, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 07.06.2010 12:25 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
Tahaks isegi teada seda allikat, kus selline info on tulnud, et GMi mudelitel Mazda MZI V6 mootor vahel.

Ehk ajad Ecoteciga sassi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 08.06.2010 08:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
vale teema arutamiseks, kuid see ei ole Mazda V6, vaid Fordi V6.
* 2003–present Mazda 6
* 2006–present Ford Fusion (
* 2006–present Lincoln Zephyr/MKZ/LS
* 2006–present Mercury Milan
* 2007–present Mazda CX-9
* 2007–present Ford Edge
* 2007–present Lincoln MKX
1994 - Mercury Sable, Ford Taurus (ka SHO)


Cancelled CD3 products:

* 2009 Ford Flex (switched to D3)

Mootorina leidub seda veel Mondeo ST kapoti all, ülejäänud autod kasutavad Duratec 30 plokki ja kaant - Jaguar S-type, mõningad Chryslerid..

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 08.06.2010 09:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
mario. kirjutas:
1994 - Mercury Sable, Ford Taurus (ka SHO)

Mootorina leidub seda veel Mondeo ST kapoti all, ülejäänud autod kasutavad Duratec 30 plokki ja kaant - Jaguar S-type, mõningad Chryslerid..


Tahan näha Chryslerit selle Fordi Durateci mootoriga :)

mario. kirjutas:
1994 - Mercury Sable, Ford Taurus (ka SHO)



FAIL
Kuna Duratec 30 hakkati tootma aastal 1996, samuti ka Taurus Gen 3 :)

Ja SHO oli Yamaha 3.4 V8 mootor ;) (räägin Gen 3)

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 08.06.2010 10:23 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
mario. kirjutas:
vale teema arutamiseks, kuid see ei ole Mazda V6, vaid Fordi V6.

Mootorina leidub seda veel Mondeo ST kapoti all, ülejäänud autod kasutavad Duratec 30 plokki ja kaant - Jaguar S-type, mõningad Chryslerid..

Ei ole päris vale. Kasutatud auto vajab mingiaeg ikka remonti ja hea teada mille jupid ühilduvad.

Jah, tõepoolest on Fordi oma. Ajasin sassi V6 ja R4, millest siis viimane on (2004 ja edasi) Mazda oma
Tsiteeri:
Beginning in 2004, Ford dropped the old 4-cylinder Zetec engines in favor of Mazda's MZR design. Thus, 2005 and present Duratec 4-cylinder engines are Mazdas. This includes the 2.0 L Duratec 20 and 2.3 L Duratec 23. The engine is currently built by Ford in Chihuahua, Mexico, Valencia, Spain and Nanjing, China.
- http://www.statemaster.com/encyclopedia ... tec-engine

Aga allikat sa ikka ei avaldanud ja alguses mainitud Pontiacist, Vauxhallist ja Chryslerist on alles jäänud ainult viimane?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 24.06.2010 12:30 

Liitunud: 07.01.2009 19:05
Postitusi: 222
mario. kirjutas:
Ei. Kõik on õige, Scorpio Ghia. lisaks FMC'le, kasutas seda mootorit ka Vauxhall, Chevrolet, Pontiac, Chrysler. Mõningad said ülelaadimise. :wink:

Selle auto Ameerikast toomine on ka nii üllatavalt odav, et ma usun, et on seda kulutust väärt.
Kohalik sõber tuhlas seal portaalides ja leidis lausa 3000-taalaseid isendeid, millel vaja elementaarne hooldus teha ja sõidab jälle... :D



Aga toomine+jamamised eestis jne lähevad lisaks ca 56-62k, nii et lõppkokkuvõteks tuleb auto hinnaks ikka ca 95-100k.
Ja siis lõpuks teed hoolduse ära ja parandad vead, mille peale kulub kuni 20k ja ei ole enam miskit see auto 3000.- taalane.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: mazda 6 3.0
PostitusPostitatud: 24.06.2010 20:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
jazz kirjutas:
mario. kirjutas:
vale teema arutamiseks, kuid see ei ole Mazda V6, vaid Fordi V6.

Mootorina leidub seda veel Mondeo ST kapoti all, ülejäänud autod kasutavad Duratec 30 plokki ja kaant - Jaguar S-type, mõningad Chryslerid..

Ei ole päris vale. Kasutatud auto vajab mingiaeg ikka remonti ja hea teada mille jupid ühilduvad.

Jah, tõepoolest on Fordi oma. Ajasin sassi V6 ja R4, millest siis viimane on (2004 ja edasi) Mazda oma
Tsiteeri:
Beginning in 2004, Ford dropped the old 4-cylinder Zetec engines in favor of Mazda's MZR design. Thus, 2005 and present Duratec 4-cylinder engines are Mazdas. This includes the 2.0 L Duratec 20 and 2.3 L Duratec 23. The engine is currently built by Ford in Chihuahua, Mexico, Valencia, Spain and Nanjing, China.
- http://www.statemaster.com/encyclopedia ... tec-engine

Aga allikat sa ikka ei avaldanud ja alguses mainitud Pontiacist, Vauxhallist ja Chryslerist on alles jäänud ainult viimane?

minu allikas on hetkel töövahend - varuosade kataloog, kus on näha ka seosed teiste autodega.
Huvitaval kombel jah, R4 võeti Mazdalt, Mazda jälle omakorda võttis selle õnnetu V6 Fordilt, samuti ka diisli. GH põlvkonna 6 kasutab Peugeot' diislit ning nüüd viimane facelift on jõudnud selleni, et kõik mootorid on jälle taas Mazda enda omad..

Aga asjalikku juttu ka - sõber tõi selle 3000-taalase masina ära. Esmapilgul heas korras masin osutus väikseks peavaluks, kuigi jupid on odavad, siis TopParts tarnib neid 2-3 nädalat.. Esinduse kaudu saaks ju ka, kuid hinnad on kirved, pakkusin võimalust ka oma esinduse kaudu tellida, kuid tuleb ikka peaaegu Mazda esinduse hind.. :bs
Aga auto muidu on korras, läbisõit 93 000 miili, automaatkast on viie-astmeline, keskmine küttekulu ümberarvutatult 12L sajale.
Tüübikinnitus on autole olemas juba Eestis, seega arvele võtmine, ÜV ja kindlustus läks ligi 6000.- MÕningad jubinad on vaja osta veel, kuid need ei sega sõitmist.. Samuti ei plaani ta kohe maha müüa, kuna tal on euro-6 ka, siis on hea võrdlusmoment. Enamik veermikust on Mazda oma, kuid mootor ja selle juhtimine on Fordi oma.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7