Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 05.05.2025 14:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 03.06.2010 10:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.05.2004 15:46
Postitusi: 338
Asukoht: tartumaa
Nii et probleem võib siis teinekord olla ka massi poolses osas ja tuleks hakata massi kaabeldust ümber vahetama auto poole pealt ? Mis tundub ka loogiline tegelt.

_________________
SQ see pole ikka mingi õige tümpsu värk.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 03.06.2010 13:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
Kindlasti ei tasu ühendada süsteemi kahte erinevat akut. Sellisel juhul tuleb installida "split-charge" relee ja heli toitesüsteem eraldada auto elektrisüsteemist. Siis võid rahulikult tümistada niikaua kuni aku on tühi ja auto läheb ikka ilusti käima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 03.06.2010 14:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Martpoiss kirjutas:
Kindlasti ei tasu ühendada süsteemi kahte erinevat akut. Sellisel juhul tuleb installida "split-charge" relee ja heli toitesüsteem eraldada auto elektrisüsteemist. Siis võid rahulikult tümistada niikaua kuni aku on tühi ja auto läheb ikka ilusti käima.

Selle väitega ma päri ei ole, äkki põhjendad ?
Need ühe aku süsteemid peaksid siis koguaeg "surnud" olema ?

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 03.06.2010 15:03 

Liitunud: 27.08.2008 23:59
Postitusi: 81
MarkoC kirjutas:
@ herko18

Mina lisaks akusi juurde ja sama Ah kui esimene. Kuivakud kestavad kauem, samas kui genekas ja akud balansis ei ole, siis tekib situatsioon, kus akud on alatasa alalaadimises ja pea tühjad, see aga lühendab akude eluiga kordades. Kogu see teema aga eeldab juba ülevaadet su süsteemist ja tarbimisest, et täpsemalt soovitada.

Kui kõik plaanipäraselt läheb ja uue võimendi saan, siis annan sulle teada. Ning siis saame plaani pidama hakata :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 04.06.2010 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.04.2006 21:23
Postitusi: 724
Asukoht: võru
MarkoC, ma ei saa aru mis sa mõtled. Kui ühendada kaks erinevat akut, siis hakkab nõrgem võimsamat koormama. Kui kaks akut panna, siis mõlemad samasugused või siis helisüsteemile split chargega oma aku.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 04.06.2010 16:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.05.2008 18:22
Postitusi: 2840
Martpoiss kirjutas:
MarkoC, ma ei saa aru mis sa mõtled. Kui ühendada kaks erinevat akut, siis hakkab nõrgem võimsamat koormama. Kui kaks akut panna, siis mõlemad samasugused või siis helisüsteemile split chargega oma aku.

Sinu välja hõigatu ei pea paika, IGALE süsteemile tuleb läheneda individuaalselt.
"Split charge" süsteemiga hoiad sa kõigest üht akut nö igaks juhuks "elus", kui peaks autot mitte käiates tühjaks "tümistama", tark bassboomer seda ei tee aga kunagi, vaid installib kohe, kas suurema või teise (lisa) generaatori !
Akude suhtes on sul õige arusaam, aga see pole nii väga oluline. Veel st, sest siin foorumis pole just palju 1kw + süsteeme ja kellel juba on, see on ka piisavalt targaks juba mujal saanud :)

_________________
161.9db official DB drag result, get louder !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Kondensaator VS korralik aku.
PostitusPostitatud: 08.06.2010 12:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.02.2005 23:56
Postitusi: 577
MarkoC kirjutas:
Minu arusaamad asjadest:

Kondekaga võite kajakaid loopida ! Aga eks iga kõrvarõngas maksab ka raha ja teeb nii mõnegi näitsiku kenamaks ...

Reeglid on sellised: 1kw võimendile ca 100 ah aku ja ideaalis kindlasti genekas 120A vähemalt, seda siis igapäevaselt tümm põhjas tümistamisel ja suvisel ajal, kui autol vähem tarbijaid taga, nagu soendus, ventikad jne jne. Tegelikult genekas ei pea olema 200A kui süsteem on 1500w rms ja teinekord kuulatakse seda loetud minutid täis võimsusel jne ...

Nüüd kaabli juurde. Enamus teist siin arvavad, et mida paksem kaabel aku ja võimu vahel, seda parem ja see leevendab kõik tulede vilkumis mured jne ..... FAIL !

Tegelikult mitte 100% fail veel. Nimelt võimendi "küsib" voolu akult, aku pole põhjatu ja voolu "toodab" generaator. Kui geneka/kere/aku vahelised juhtmed on tehase originaalid, siis ei maksa suuri lootusi, ainult aku ja võimendi vahelisele kaablile panna. Sest auto kere paraku ei juhi sarnaselt 50mm2 kaablile voolu ja kes natukenegi kapoti alusega kursis, see peaks teadma, millised kaablid on ntx geneka ja aku vahel ...
Vooluring peab aga olema tervik, mitte poolik, sest kogu süsteem on täpselt nii tugev, kui tema nõrgim lüli ;)


@ herko18

Mina lisaks akusi juurde ja sama Ah kui esimene. Kuivakud kestavad kauem, samas kui genekas ja akud balansis ei ole, siis tekib situatsioon, kus akud on alatasa alalaadimises ja pea tühjad, see aga lühendab akude eluiga kordades. Kogu see teema aga eeldab juba ülevaadet su süsteemist ja tarbimisest, et täpsemalt soovitada.




Ot aga mulle meeldis MarkoC vastus siinkohal. Täielikult päri ja nõus :) Ja kenasti lahti seletatud


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7