Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 01:38

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 06.04.2010 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.05.2005 20:54
Postitusi: 601
Asukoht: Söörömöö
rosco kirjutas:
Ette oleks nüüd u. 30mm madaldust vaja ainult.

Mis jutt! -75/50 vöi -60/60mm vähemalt :twisted:

_________________
tomsonmrt.com
rebelmoto.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 07.04.2010 02:43 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Muide idee hea,aga siis jääks tagumik juba liigselt kõrgeks ja tagumist otsa saab ainult siis madalamaks,kui väga jäigaks ajada, et koopasse ei käiks. See tähendab juba korralikku kanget amorti. Pidin praegugi tagumisi koopaid töötlema,et velg ära mahuks.
Aga eks vaatab. Kuna 944 on suveautoks ja järgmiseks talveks ikka 4wd ja mugavama auto soov + ilge kihk on ikka rada mingi autoga nühkida. Astra hea odav remontida ja rajakõlbulikumaks tuunida. Kui nii lähbe,siis vb jah kõhuli maha ja jäigaks ajada asja.
Sai ka testitud just pärnust tulles. 3 inimest,4 valuvelge ja maks kiirus venitas 150 ainult :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 07.04.2010 21:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.06.2007 10:01
Postitusi: 92
Asukoht: EESTI
Sai siis ka ära nahtud seda autod küll muidugi pimedas aga tundus väga korralik masin,
väga ilus erk punane värvi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 08.06.2010 23:47 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Sai siis veits "tuuningut" tehtud. Sõbral vedeles üks sumpa ots ja sai see külge kruvitud. Külgekruvimisele eelnes muidugi kõva küürimine ja asja poleerimine. Nüüd on isegi sumpa ots vahatatud :D btw dilemma,et kas see ots üldse sobib. Mingil määral nagu porr,aga samas ka sobib jällegi.

Pilt

Pildil näha ka minu kehvad keevitus oskused. Ju keevitasin tiivakaared kehvalt ja käiasin liigselt maha kah punkte. Igatahes lahti löönud :( Nüüdsest jätan kerekeevitustööd nendele ,kes seda hästi oskavad.

Ühest vana porsche uksest leidsin kesklukumootiri ja sai see loomulikult astrale installitud, juhiuksele. Alarmiga kokkusobitamine oli üllatavalt lihtne. Esimene mugavus detail antud masinal :D Esialgselt küll asi porrilt,aga kannatamatus sundis käepäraseid vahendeid kasutama. Hea on see,et peale käivitust u. 10 seki jooksul lähevad uksed automaatselt lukku nüüd. Ärge küsige miks,aga mulle meeldib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 08.06.2010 23:48 

Liitunud: 19.01.2008 03:26
Postitusi: 986
Asukoht: Tallinn
Stanget sulatama ei hakka?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 08.06.2010 23:58 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Ei usu ausalt öeldes,aga eks ole näha. Enne hakkab stanget mustaks suitsutama. Selle paningi kiirelt teooriaga,et vigadest õpitakse :) Kui mingi keiss,eks siis näitab rellakat.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 1.6 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 27.06.2010 16:53 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Neljapäeva õhtul oli siis veits igav ja sellest tingituna sai hakatud mootorit vahetama. Laupäeval sai viimase lihvi ja tööle.
Veel natuke juhtmenussi vaja aretada,et saaks temp näidiku tööle,check engine tule põlema ja tahho workima. Õhufiltri kopsik tuleb kah ehitada. c20ne oma ei mahu koos filtriga. Aju on jutu järgi chipitud. Ju piirajat tõstab ainult,vaevalt,et muud.


Suuuuured tänud siis Antennipeale,Kalake555-le ,Renxile mootorivahetuse abi eest. Peedule,et sai tema juures paari pisiasja teha ja Crispile,et võimaldas summuti keevitamise.

Samuti sai esimestel vedrudel 1,5 keeru maha lõigatud. Hoopis kenam :) Lähiajal ka pildid.


Sõidumõnu hoopis teine,nüüd juba liigub kah,kui vaja. Kerge kere rõõmud :) Pidurid veel hetkel vanad,aga need lähiajal saab suurte vastu vahetatud. Praegu 2 korda pidurdab 100 pealt maha,aga 3 kord juba pedaal kõva. Ja seisma jäädes ainult suitsemine klotside,ketaste poolt :D

Kui keegi oskab viidata mind astra elektriskeemidele,siis oleks hea.


EDIT: Tund aega ja kõik asjad töötavad :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 28.06.2010 01:17 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Pilt
Pilt
Pilt


Hetkel jääb koonus,kuna ne filtrikopsik ei mahu sinna. Aga vaatab,vb teeb mingi kasti,kui koonuse heli üle viskab. Veel pole visanud :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 28.06.2010 08:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2003 12:45
Postitusi: 956
Asukoht: Haapsalu-Martna-Tallinn
aii näed sul tempi anduri juhe viimasel pildidl lahti :D

_________________
56211069
Soodsad uued ja kasutatud suverehvid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 28.06.2010 10:20 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Iup. Sinna vaja klemm külge panna veel. Koonusele vaja kah üleminek sebida kuskilt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 28.06.2010 19:56 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Eile sai GPS+racechronoga testitud ja 9,8 sain 0-100km/h. Arvan, et 9,5 peaks ära pingutama,sest käiguvahetused oli allapoole arvestust. Enne oli u. 15 sekundit. So ,ma olen rahul :)

Aga täna jõudis hea pakk mulle. Uued käigukangi ja kässari nahad. :) Valisin mustad,punase õmblusega. Vanad olid omadega täiesti läbi ja katki kulunud.
Pilt

Paigaldus suht lihtne. Vanad nahad olid plastik raamide küljes klambritega. Need lahti nokkida,nahk käes. Kässari puhul kasutasin ainult kahte klambrit otstes ja ülejäänud spray liimiga. Käigukangi puhul leidsime mingi eriti kange klammerdaja,mis suutis läbi õhukese plasti klambreid lasta ja jäi väga supper tulemus.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Käigukangi oma läks üle nupu päris tihkelt,aga õnneks katki ei rebenenud.


Sai õhulugejale ka kinnitust tehtud. Värv tuli küll kole oranz,aga parem,kui roostest käkk. Eks millalgi isoleerib filtri ka mootoriruumist.
Pilt

Samuti sai ostetud suured sadulad,need ära remontida,uued klotsid,kettad,siis ka pidurid paigas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 09.07.2010 00:45 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
Nüüd siis väiksed esimesed pidurid asendatud suurtega.

256mm vs vana 236 vastu. Samuti suuremad supportid. Supportid said remontkomplekti ja "tuuning" värvi. Punasele masinale võib :)

Sai siis tehtud vanast kummikäiast adapter supporti kolvi hoidmiseks,et saaks vana räsu ja roostet maha lihvida. Algul 400ga,pärast 2000 veega.
Pilt

Ketastel sai need keskmised ribid hõbedase värviga üle mökerdatud,peaksid kauem ilusad kestma,muidu suht ruttu rebivad rooste kihi peale
Pilt

Lõpptulemus. 15 velje sees ikka tillukesed need pidurid :D

Pilt


Lähinädalatel ,kui sõbral aega,siis teeb ka kasti ümber. 4 lühikest käiku ja viies pikk maanteel ökotamiseks. Praegu läheb teisega u. 100+ ,mis on ikka liiga palju nõrgale mootorile. Peaülekanne 3.9,see sobib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 09.07.2010 19:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.04.2006 22:23
Postitusi: 240
Asukoht: Rapla/Tallinn
Terv.
Kavatsete 3.94 võllile lühikesed käikude ülekanded laduda? Need 3.94 ja 4.19 kastid pikkade käikudega kõik muidu.

Aga endal kah F20-ga ei jopanud, 2. läheb 120+ :kill
(3.42 peaülekanne siis ja 2.0 16v otsas... iseenesest tegelikult kannatab sõita küll maanteel :D )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 10.07.2010 06:31 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
jyrgenstein kirjutas:
Terv.
Kavatsete 3.94 võllile lühikesed käikude ülekanded laduda? Need 3.94 ja 4.19 kastid pikkade käikudega kõik muidu.

Aga endal kah F20-ga ei jopanud, 2. läheb 120+ :kill
(3.42 peaülekanne siis ja 2.0 16v otsas... iseenesest tegelikult kannatab sõita küll maanteel :D )



Täpselt nii, ennegi tehtud.
No 4.18 ülekannet suht complicated leida kah. Üks kast on,aga see tagavaraks sõbral ja mitte müügiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Opel Astra 2.0 1992 Rosco
PostitusPostitatud: 12.07.2010 21:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.04.2006 22:23
Postitusi: 240
Asukoht: Rapla/Tallinn
4.18 on F13, aga 4.19 võid leida erinevaltelt (ka diisel) 1.6 mootoriga asconnide (C) ja kaatetite (E) "varustusest" :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 60 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7