paneks oma masina ka siia üles. tegemist siis Opel Astra GSi 16v-ga aastast 1993, mis saaremaal on ringi veerenud peaaegu 2 aastat, neist minu käes umbes poolteist, tagasi sain vähem kui kuu aega tagasi.
mootori poolest on peal C20XE ehk siis 110 kw R4 doch mootor, juurde on tehases lisatud veojöukontroll, ise veel lisatud koonus ja täna öhtul Mantzeli powercap, Courtenay Motorsport-i öhulugeja, Magnacore-i küünlajuhtmed ja Lucas Sport-i 40000V süütepool. muidu peaks stock olema.
sisemus on täiesti stock- Opel Sport-i kolme kodaraga sportrool, Recaro istmed, el. lisadest on ainult kesklukk ja soojendusga peeglid. keskkonsool on ümber ehitatud ja seal on nüüd tuhatoosi asemel voltmeeter ja lülitid tagaluugi avamiseks ja supaka voolule. suhteliselt ohtrasti sai kunagi pigimatti ka sisse lapitud (4 mm Bimast Bomb). terve pagass ja küljeplekid seda täis nüüd.
heli eest hoolitsevad Sony Xplod makk ja sama firma CD Box (10 plaati), kölarid on originaalid, pagassis mütsub ka mingisugune aktiivsupakas.
välimus on ka suhteliselt muutmata, originaal spoileriring, tagumine kojamees koos süsteemiga eemaldatud, tagaluuk on clean, Kadett GSi valuveljed suveks (195/55/R15 rehvidega) ja talveks BMW e30 plekkveljed (185/65/R14). Esipamper on lapitud nagu ei tea mis, seda korduvatest pisiköksudest. udutuled on ka ees, katki ja ootavad väljavahetamist. esineb siin-seal ka roostet.
vigadest: summuti tagumine pütt kukkus alt ära, siin-seal esineb roostet, esipamper koos udutuledega katki, mootoris on akvaariumi jagu kalasid sees, sisustus nagiseb ja logiseb jne jne jne
plaanidest: enamvähem korda saada, kaalust kaotada paarsada kilo ja möned kilovatid ka ratastesse juurde saada, ideaalis saaks need 110 mootorikilovatti ratastesse.
pildid ka siis:



