Ma räägin, rohkem tuleb vist arvestada seda, mida tootja ise oma auto kohta ütleb.
Minu arust Topgearis öeldi isegi mingi mahtuniversaali kohta, et see on väiksem kui universaal.
Tõenäoliselt võrreldi, siis miskit väikest mahtuniversaali, suurema universaaliga.
Nii, et jah need asjad on tänapäeval ikka väga segamini jooksnud.
Lõppude lõpuks pole sel ka väga tähtsust, peaasi, et autol endale meeldib või on kellelgi hea uhkelda, et mul on kupee?
See küsimus muidugi on, et kui ma autot müün, mis keretüübi ma talle panen kuulutusse, mille järgi ju ka autosid otsitakse.
Ma arvan, et kõige puhtamad kerekujud, mis on säilinud on universaal, sedaan ja luukpära.
teised on segamini pekstud omadega.
Ühtlasi on need kerekujud kõige puhtamal kujul sõiduautode peal.
Maasturitel on need üsna segamini.
Samuti tekib vana VW Polo puhul küsimus, kumb ta on, kas väike kaheukseline universaal või luukpära?
Opel tegi ka ju 2 ukselise universaal Kadeti, ainult see oli pikk.
Arvan, et sel teemal võib arutlema jäädagi.
Kindlasti on kuskil need mõisted olemas, mis peaks mingi keretüüp olema, aga autotootjad ei paista neist kinnipidavat.
Ega ametlikku nõuet ma ei tea kas ongi üldse selle kohta?
Tundub, et mitte või kui isegi on siis ei pea seda reaalselt täitma.
Öelge, mis kurat see peaks olema?
Kas, luukpära? universaal? miniuniversaal?
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1Siin on universaal auto, aga taguots samuti kaldus nagu sel seatil.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlSee on siis äkki luukpära? Mina ütleks pigem, et miniuniversaal, peaks see olema.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pil ... _missing=1Võrrelge neid omavahel, nagu päris segamini värk.
BMW E36 2 ukselist sedaani ju peetakse ka kupeeks.
Kas Opel Ascona 2 ukseline sedaan on ka siis kupee?
see on ka kupee?
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.htmlSellel on niipalju kupeega pistmist, et ta tagaklaas on rohkem kaldus, kui tavalisel sedaanil ja ta olemus üritab vist natuke sportlik olla.
http://www.auto24.ee/used/729076