KÜtusekulu on normaalne, kuid nagu sellise aja Toyotad ikka, siis hooldamine on veel suht kulukas, kuna pole B-varuosi saada eriti. Mootor on sitke, ressurssi jagub. Küll aga võib aegajalt kinni jääda gaasiklapp ja seda puhastada on ka paras keberniit, kuna avaneb elektriliselt, siis näpuga sa seda lahti ei lükka. Paaril autol on lampi kadunud turbo tagant ära, osadel on turbo geomeetria kinni jäänud.. Enamik vigu on lihtsalt puhastamise küsimus.. Endale tundub, et see diisli sidur on küllalt raske ning käiguvahetus võib näkku panna, kui sõidad nagu pensionär. Sellel on vääne suhteliselt kõrgel, et tahab ikka pööret saada, et ära põletada tahm ja et oleks minekut. Midagi halba ei oska öelda, samas autod, mis hoolduses käivad, on ka alles alla 200 000km läbisõiduga. MÕnel autol on selleks ajaks enamik juppe vahetatud, on olnud ka autosid, mis on väga hästi hoitud ja 100 000 pealt vahetatud alles klotsid ja paar pisipudinat. Saksast toodud autodel on probleeme ajuga, eeega vaata vähemalt autot, mis on Eestist ostetud ja siin sõitnud/hooldatud. Isiklikult siiski vaataks bensuka poole, kütusekulu vahe on 2.0 puhul ainult liiter bensuka kahjuks ja pole muresid ning pole tarvidust kalleid asju osta, kui miskit pekki läheb.
_________________ I'm here mostly for the chicks!!
|