Teema jätkuks uude foorumisse väike kokkuvõte uuesti aga vana saaga leiab -->
http://www.streetrace.org/arhiiv/viewtopic.php?f=5&t=102452Kuna veidi seda foorumit sirvides on üks Sierra teema päris naljakaks osutunud ei suutnud vastu pidada ja pidin endale ka ühe tooriku muretsema.
Tegu siis 1988a isendiga, millel 2.0 74kw karburaatoriga mootor (hetkel veel karpa).
Mootor tegi isegi suht viisakat vaikset häält ja kõige hämmastavam, et käivitus nii külmalt kui soojalt poolest pöördest.
Kere on enamvähem, stanged tahavad kohendamist ja üks tagatiivaserv veidi tuunimist, et viisakam välja näeks.
Samas selle raha eest on vast autot küll. Oli samas hinnas valikuid teisigi aga sellel vähemalt bodykit ja valuveljedki.
Plaan siis mootorit veidi järgi aidata ja kaasmaalaste BMW-sid linnavahele hirmutama minna
Tripp auto järgi oli ka hea igavusepeletaja. Müüja oli suht hea huumoriga noor tüüp, läks meie naljadega kaasa ja igav polnud.
Tagasitee meeldis ka, sai kohe Statoilis käed mustaks tehtud, kuna mootor detoneeris jubedalt.
Ostsin Statist lehtvõtmed ja hakkasin süüdet hilisemaks keerama aga poole töö ajal märkasin, et jagajakaas oli vales asendis peale pandud
ja küünlajuhtmed ka valesti peal. Sai küünlajuhtmed ringi tõstetud ja veidi jagajat keeratud ning kombes asi oligi, sõit võis alata.
Enne sai veel paisupaaki veidi vett lisatud ja liiter õli ka mootorisse kallatud, et õlivarras näitama hakkaks
Hämmastavalt mugav ja vaikne auto maanteel trippimiseks. Sõidu ajal sai selgeks, et esimesed pidurikettad tahavad vahetust ning ka sillad veidi üle käimist.
Raip ujus veits teepeal aga noh mis ikka nii vanast ja odavast autost oodata.
Teisel õhtul sai igavuse peletamiseks elementaarne hoolduse ära tehtud.
Väike mootori läbipesu, uus õli, uus õlifilter, kütusefilter, õhufilter.
Hetkel siis järgnev konfiguratsioon autol.
Mootor ja sellega seonduv:
* Algne mootorikood NEJ (CR 9.2:1)
* Teostatud elementaarne mootoriremont
* Kõik taaskasutatud tükid üle mõõdetud ja tolerantse kontrollitud
* IS-i kergelt porditud, tuunitud (raadiusega klapipesad) ning remonditud plokikaas (uued klapisääretihendid, klapipesad lõigatud, juhtpuksid kontrollitud)
* Uus AE nukkvõll
* Uued AE nukasaaled
* Uued Febi nookurid
* Standard mõõdus kulumata 2.0 kolvid
* Keskmiselt kulunud ja tõukuris hoonitud (suure kiviga) 2.0 mootoriplokk (kahetsen hetkel, et rem. mõõtu kolbe ei ostnud)
* Uued KolbenSchmidt kolvirõngad
* Uued AE kepsu- ja raamsaaled
* Uus Victor Reinz kaanetihend ja kaanepoldid
* Uus Graf veepump
* Uus Gates mootoririhm ja INA pingutusrullik
* Kõik uued Elring simmerlingid ja mootori tihendid
* Kergem hooratas
* Sachs Race Engineering 215mm 4-ja labaga siduriketas
* 215mm Saab 900 Turbo sidurikorv (600kg clamp load)
* Bosch 370cc/min@3.0bar pihustid (Saabi punased)
* MegaSquirt II V3.0 programeeritav juhtaju
* Innovate MotorSports LC-1 wideband lambdakontroller + andur
* Uus custom mootorijuhtmestik
* Uued GM ECT ja IAT andurid
* 63mm segusiiber (BMW M20B25)
* Bosch kütusepump
* Uus EFI versiooni kütusepaak + tihendid + vits
* Kõik uued Gates kütusevoolikud + ABA voolikuklambrid
* EFI conversioni tõttu tuli vedada ka uus pealevoolutoru (10mm vask)
* AEM DryFlow 3"x5" koonusfilter
* Uus paisupaagikork
* DOHC-i paisupaak
* Custom 2.5" Simons summutijooks
* KKK K24/7000 turbo (Audi 200 20VT)
* Audi 20V 35mm wastegate (Audi 200 20VT)
* 37.2mm runneritega custom turbokollektor (FEB)
* 3" RV downpipe
* Audi TT originaal by-pass
* 60mm RV cooleri torustik
* 550mmx230mmx63mm kärjega intercooler
* DB-HP & AutoBahn88 silikoonlõdvikud
Veermik:
* Uued pidurikettad ja klotsid ees
* Uued pidurikettad ja klotsid taga
* Kõik uued pidurivoolikud
* Uued tagumised piduritorud alates juhi jalgadest
* Kilen/Lesjöfors -40mm "jäigad" madaldusvedrud
* Monroe Original Sport amordid (Eesti kataloogi järgi Sport, originaal kataloogis juures rallilipud ja märge jäigemad)
* Ruville esimesed amordipadjad
* INA esimesed amordi tugilaagrid
* Ruville esimesed amordi läbilöögipuksid ja tolmukatted
* Ruville käigukasti padi
* Febi tagasilla tala puksid
* Uued tagumised kummipuhvrid (juba pooleldi surnud)
* 3.91 LSD (originaalis Visco) differentsiaal (uus õli aga lukk ei toimi, nüüd kemppi)
* Type 9 käigukast (simmerid vahetatud, uus õli)
* Shortshifter
* Tagumised sillatala kinnitused uued keevitatud
* Scorpio jämedam tagumine stabikas
Muu:
* Uus aknapesuvee paagi mootor
* Shiftlight armatuuril
* Launch control
* Shift cut
* Nitro juhtimine armatuurilt + läbi aju + WOT lüliti
Varuks on:
* Wet Nitrokit
Esimene fotoseeria:



Posti lühendamise mõttes leiab kõik pildid siit -->
http://m-tuning.ee/galerii/SierraMootor nüüd peale pikka ehitust isegi häält teinud -->
http://www.youtube.com/watch?v=trz10Tkd_aQTulemused siis sellised@1.4bar:

219hj/161kw@5200rpm ja 344nm@3250rpm rattast
ning umbes
252hj/185kw@5200rpm ja 396nm@3250rpm mootorist