Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 00:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.07.2010 12:26 

Liitunud: 23.07.2010 21:56
Postitusi: 4
selle teema võiks lausa Projektide alla liigitada, koos paari teise teemaga.
Korralik põhjalik restoratsioon leiab aset.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 25.07.2010 21:45 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Täna mõtlesin tükk aega et mida teha, tuleb ilmselt tiiba hakata külge sobitama, muidu jääbki külg üheks suureks auguks. Panin ette vasakpoolsed uksed sest need tahtsid keevitamist ja kontrollisin, kas ja kuidas saavad ja jäävad. Regullimist oli hulka enne kui paika sain. Pagasiluuk ja parem tagumine uks said ka ette pandud et nende järgi tuleb tiiba külge hakata korrigeerima. Muidugi tuleb kõigepealt külge sobitada paremas seisus olev koopa sisseserv. Minu oma on jällegi auklik, roostes ja erinevatest kohtadest keevitatud eelmiste meeste poolt.
Tegin ka esimese katse nn pigimati sobitamisel. Minuarust sai hea, tahab küll natuke teistmoodi lähenemist ja suurt kuuma, aga saame hakkama. Lõikasin paraja jupi, nurgad maha ja keskelt jupp välja ja et asi helikindlam saaks siis vooderdan hetkel pagasiruumi paagitagust seina. See on selline suur, kumisev plekk, nüüd sai ehk jäigem teine, koputades ei kumise nii palju enam. Soojendan seda kraami propaanileegiga ja meisterdasin rulli, et seda kõike kraami paika ajada. Tegin ka proovipaiga vana pleki peale, hoiab kõvasti kinni küll ja kui korralikult ära muljuda siis õhumulle ka alla ei jää. Kuidas seda asja ehitusobjektide peale säetakse, samamoodi gaasiga nagu ma olen aru saanud?
Pilt
Pildi pealt näeb välja nagu oleks hirmsalt kortsus. Asi selles et ei saanud ennem hea kui teiseltpoolt kuumutasin ja panin lumehelveste poole pealt vastu natuke kuuma. Lumehelbed hakkasid ära sulama.
Pilt

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... 3/?page=10


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.07.2010 10:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.11.2005 23:58
Postitusi: 835
Asukoht: Tallinn
Miks sa mingit ehituse pigimatti sinna lisad?
Soojal suvepäeval pigi hais autos ja heli ka ei summuta efektiivselt.

Audiofookuses olemas ka seda vene pigimatti, auto tarbeks. Suur leht seda 360kr.

_________________
http://siller.planet.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.07.2010 10:56 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Siller kirjutas:
Miks sa mingit ehituse pigimatti sinna lisad?
Soojal suvepäeval pigi hais autos ja heli ka ei summuta efektiivselt.

Audiofookuses olemas ka seda vene pigimatti, auto tarbeks. Suur leht seda 360kr.

Kui ma seda matti soojendasin siis ma küll absoluutselt mingit spetsiifilist haisu ei tundnud. Pigem hakkab üle lööma salongis kas diisli või mõne muu asja hais kui see, et matt teisel pool plekki ligi 60C saavutab. Selleks et seda soojendada on paremat kuuma vaja ja nagu ennist ütlesin siis võttis päris tükk aega et isegi propaaniga see asi põhjast ära sulatada.

Audiofookuse kodulehelt ma seda asja üles ei leidnud, aga noortehnikus on Nikesoundi kraam 225,- ja ma saan seda 0,8ruutu. 519,- eest sain ma aga ~10 ruutu seda sama lumehelvestega matti ja effekt on täpselt sama. Ja seda pinda on hulka kuhu seda matti panna, näiteks nagu originaalis on terve esisein ja põhi sellega üle tehtud.
Olen seda nikesoundi või misiganes asja katsunud ja tuleb pleki küljest lahti ka, on parajalt pehme ja kleebib ka. Lumehelvestega matil ja sellel ei ole mingit vahet.
Heli summutamine on ju pleki võnkumise vähendamine, seega, mida jäigem seda parem.

Samas on ka mersuklubis üks W123CE mis on läbi ja lõhki seda matti täis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.07.2010 16:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2007 22:52
Postitusi: 302
Asukoht: Tallinn
Siller kirjutas:
Miks sa mingit ehituse pigimatti sinna lisad?
Soojal suvepäeval pigi hais autos ja heli ka ei summuta efektiivselt.

Audiofookuses olemas ka seda vene pigimatti, auto tarbeks. Suur leht seda 360kr.

Pajatan siis veits enda kogemustest ka :) . Enda autol sai ka siis eest terve tulemüür, eest jalgealune ning ka pagasnik seest ära pigimatitud selle sama ehitustel kasutatava pigimatiga. Terve suvi sai autoga sõidetud (suurte kuumade ajal seisis enamasti auto väljas päikse käes) ning ei olnud selle suure kuumaga mingit pigi haisu kuskil- ei salongis ega pagasnikus.
Aga igatahes edu ning jaksu ikka ehitamisel! Suure huviga jälgin teemat! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 30.07.2010 21:42 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Käimas on suurem bituumenmatitamine, loon igasuguseid võimalusi ja lõikan seda matti parajaks. Äge kraam see teine, propaanileek, millele saab ise hapniku juurde puhutud ajab selle asja üpris kiirelt keema, seega on see variant kõige etem. Rull mille ka meisterdasin töötab hästi, aitab ka kummivasar ja asjad saavadki kõik omadele kohtadele surutud. Ainuke viga, et seda tööd oleks hea talvel teha olnud, praegu kuumas passida on ikka eriti huvitav.
Pagasiruum on peaaegu ära, saab uue tiiva külge lähemal ajal, siis panen sinna ka sellise neljakandilise tahvli, ehk saab parem kui originaal.
Aga oh häda ja õnnetust, kõik tööriistad ja asjad mis selle mersu juures kasutatud on, on alati otsa saanud. Nüüd sai ka propaan otsa, jälle üks kulutus juurde teha, ometi et eelmise propaanibalooni sain vanavanemate käest, ehk näkkab, saab nüüdki kasvõi laenuks.
Äpardus, millest ma tükk aega rääkida ei julgenud, toon selle ka nüüd lõpuks välja, et kapotialune oli siin tükk aega juba värvitud. Kuigi ei maksa hõisata, maru valet värvi sai teine tehtud, originaal, soovitav toon on hulka heledam ja me võtsime silma järgi nn belarussi sinist, garaažis vahtisin autot lolli näoga ja miks mul ometi toon meeles ei püsinud. Seekord seda viga ei teinud ja sai paagiluugiga väike ränne tehtud. Ostsin kokku mõned purgid huvitavat kraami. Helesinist, taevasinist seekord, sinna sain kõvendid ja asjad juurde ning see kord ostsin terve kilo seda kama, eelmise poole kilo asemel. Järjekordne (kolmas) purk masteksit, minu arust sai veel vähe ning tõin ka ühe purgi pritspahtlit värvieeltöödeks.
Esitiivad saavad ka kohe töödeldud. Täna jõudsin propaani lõppedes ühe tiivaga arved selgeks õiendada, kaks mõlki on ka sees transpordist tingituna. Tiib sai lihvitud vee ja 80'se paberiga enamvähem haljaks, nüüd homne päev tuleb kindlasti krunti selga tõmmata paraleelselt kapotialuse järjekordse värvimisega. Teeme aknanurga korda, keevitame selle pisiasja ära ja siis peale kuivamist saabub viimaks see tore päev kui saab mootorit käppadele toetama hakata ja esimesi poksatusi kuulda selle kere vahel.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... 3/?page=10


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.08.2010 22:23 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Tänase seisuga on see sinine värv kasutusse läinud, värvitud ja mõned jupidki küljes. Kõik mis peaks praegu liikumist soodustama on külge keeratud, vaja ainult esimesed pidurisupordid korda teha ja üldse esirummud käsile võtta, vahetada plekid, need värvida ja klotside/ketaste olukorda kontrollida.
Aknanurk on korda tehtud, töödeldud ja nüüdseks korras.
Tiivad on ka krundi all.

Pilt
Pilt
Pilt

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... =10&seek=0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.08.2010 22:29 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Tagasi pandavad jupid oleks võinud ju bensiini ja pintsliga puhtaks pesta :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.08.2010 23:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.10.2009 16:42
Postitusi: 1032
Asukoht: Tartu/Otepää
Iff kirjutas:
Tagasi pandavad jupid oleks võinud ju bensiini ja pintsliga puhtaks pesta :)


+1 natuke mustad on.

_________________
S4 B5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 01.08.2010 23:48 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Puhastasin asju pintsli ja bensiini ja lahustilapiga nii palju kui mustust ära andsid, aga võtan ilmselt asja tõsisemalt käsile, akukasti nurk tuleb ka üle pintseldada või värvida millegiga, oranž koht nähtavale jäänud. Ei tea miks selle koha kahe silma vahele jätsin.
Mõtlesin alul, et kokku panemine on suht köömes töö, võta ainult jupp ja keera külge, aga nii lihtne see ka ei ole tuleb tõdeda. Kõiki detaile tuleb puhastada, meelde tuletada mis kuhu käis, vajalikke mutreid, polte, seibe ja kruvisid otsida ning nelja tunni möödudes oli mul külge pandud ainult pidurivõim, stabilisaatori varras ja roolivõimu karp. Ega palju ei jõudnudki, aga need asjad mis liikuma panemiseks praegu sai sobitatud jäävad külge ka va roolilatt ja süütelukk, kuna need said hetkeolukorras bensaka omad pandud.

Avastasin ka, et kui palju võib tegelt ühel autol erinevust olla teise aastamargiga. Isegi pidurivõimude kinnitustel on vahe sees, kerega on küll kõik sama, aga pedaali kinnitus just ei istunud omale kohale, tuli jälle juppe otsima minna.
Homme ilmselt hakkame mootorit üle selle ilmatuma esitala upitama, loodan et midagi ära ei kahjusta ja et mootor õhtuks ka esimesed käima minemise tundemärgid annaks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 04.08.2010 22:59 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Viimaste päevade teema on olnud mootor. See malmkolakas leidis enda tee telfri otsa ja käppade vahele. Nüüdseks asi kõvasti kinni, kõik mutrid poldid tõrvaga kokku tehtud, kinni väänatud ja ei peakski midagi muud olema kui jahutusvedelik sisse, mootori taha otsa veesärki üks punn panna et vesi sealtkaudu ei lahkuks ja paugud sumpast peaksid käes olema. Ometi on hea summuti, kõik on korras, aga üks mäda koht ikka oli mis sai likvideeritud. Ära oli nimelt mädanenud keskmise püti üleminek viimasesse, lõikasin välja keevitasin uue asemele, käiasin ära ja kui nüüd pidama ka jäid siis on hea.
Tegelik mootori pealetõstmisprotsess kestis max 15 minutit, see kord saime hakkama väikeste vigastustega, omast lollusest ja kiirelt tegemisest vigastasime natuke värvikoorikut, aga seda ei ole kohe aru saadagi ning peaks kambris ka üle värvitama, seega ei ole kaotus suur.
Matti sa järjekordselt sisse topitud, uus balloon propaani puhub ikka hulka paremini kui peaaegu tühi. Nüüd saan korralikult ja kiiresti töö ära teha, kui enne pidi ise hapniku juurde puhkuma et tuli piisav oleks, siis nüüd on tuli juba nii kõva, et pitsi mitte põrandale panna pidin tegema hoidiku, vastasel korral hakkab lihtsalt kruntvärv ära põlema.
Kui nüüd ühe piduritoru, vasaku esimese, ka ära ehitatud saab ja paika keeratud, siis tuleb üldõhutus teha, terve süsteem on õlist tühi, õli peaks minema nüüd parajas koguses, aga õnneks on klotsid ja kettad välja valitud kõikse paksemad ja kolvid palju välja ei tohiks tulla.
Esisillaga sai vahepeal tegeletud, vahetasin ära oma mädanenud esimesed ketta kaitseplekid, andsin neile vähe värskema väljanägemise peale puhastust ja puhastasin supordid üle. Supordid olid kuivaks sõidetud, kolvid kinni ja silindri põhi oli ka igast mustust ja sodi täis. Ma loodan, et nüüd supordid keskelt läbi ei hakka andma, tihend pidavat seal maru nõrga olema.

Supordite juurest ka küsimus, et huvitav mille jaoks supordite juurest juhtmed välja tulevad mingi anduri taolisest asjast, kas see näitab kui klots kulunud on? Andurisse igatahes mul ühtegi juhet ei läinud, seal olid ainult mingid torbikud otsas ja klemm põhjas.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

http://fotoalbum.ee/photos/canyondrift/ ... 3/?page=11


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 04.08.2010 23:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
megailus :rokib

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 05.08.2010 11:41 

Liitunud: 24.08.2009 22:56
Postitusi: 24
Tore projekt, niisama huvi pärast küsin, turvavööd enne külgepanemist ikka ära pesid? :think Jama oleks avastada vööd üle valge särgi vedades, et vöö särgi peale jääb.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 05.08.2010 12:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
kena.. aga neid matte võta maha, raiska nats raha ja osta teised.. point selles, et aastal 2004 ma panin W124 need mattid, asi selles, et niiskus kokub sinna vahele, ja roostetab siis põhi sul läbi..

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 05.08.2010 21:55 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Turvavööd tulevad ilmselt ikkagi maha võtta enne lõpliku viimistlust. Hea, et keegi ka sellise asja välja tõi, ma ei mõelnudki selle peale varem.

Mattidega on selline lugu, et lihtne on öelda mehel kellel raha on, et osta korralik pigimatt. Ma ostaks, teeks ja muud värki kõike kokku, oleks mul raha, ei oleks ma seda autot võibolla üldse ostnudki, aga isetegemise rõõm ja kogemus tuleb ikka kasuks. Põhimõtteliselt nendesse aukudesse kuhu niiskus kogunema peaks panen mina pintsliga masteksit alla ja lasen mati nii palju soojaks, et suudan selle mati lohu põhjani suruda. Raudselt hakkab sinna veel kogunema igast kraami, aga parem kui mitte midagi.
Muidugi tänud soovitamast, olen kuulnud seda asja, et sellel matil olevat selline haigus küljes, aga saame üle.

AGA;
Täna sain mootori käima, ilusti töötab, ei kõlksu kuskilt, ei kokuta ja kõik on normaalne. Käimapanemisprotsess oli piisavalt kiire, mõned juhtmed, väike naftakogus ja isetehtud lülitiga süsteem töötab väga hästi, et käima panna. Õige natuke sai eelsüüdet antud, nii 10 sekundi jagu ja kohe starter järgi, läks esimesest pöördest käima.
Ainuke viga mis tuju alla viis on see, et radiaator mille ma ostsin sõitva auto pealt tulnu pähe omab mõndi auke ja laseb läbi. Tilgub päris jõudsalt ja seda mitte otsakaante vahelt vaid torustikust. Kas on oksiid oma töö teinud või on mingi terav asi siin ligidal käinud. Nii palju ikka vedelikku hoidis, et käima sai panna ja hinge puhtaks töödata.

Gaasihoovastikuga oli ka omajagu ooperit, aga Suusabaas õnneks oli ütleme nii pool tööd minu eest juba ära teinud. Tuli lihtsalt hoob maha võtta ja gaasihoova kõrv teise kohta keevitada. Praegu töötab nagu muuseas, läheb ilusti põhja ja tuleb üles ka.

Väheke tumedamaks tegi päeva ka see, et gaasipedaali külge pannes leidsin kerelt ühe järjekordse mädakoha, seda täpselt põrandast välja turritava gaasilapatsi juurest. Tahtis teine maru hästi läbi põhja minna. Lõikasin ja keevitasin ja paika saigi uus jupp, nüüd on asi oranž ja homme saab masteksi ka selga.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7