Mitsubishi Eclipse GTS 3g, peaks siis olema ainuke manuaal GTS eestis
mootor: 3.0 v6 24v
käigukast: GTS i oma, mis on rohkem mõeldud kihutamiseks kui võrrelda seda GT omaga, käigukast on pea sama kui evo 8,9 l ainult ülekanded ja bellhousing on teine
võimsus :157kw oli stockis, hetkel peaks tõmbe järgi päris palju rohkem olema (liigub väga hästi)
kiirendus 6 s juures (kui lülitada sisse suured runnerid siis tuleb jõudu veel juurde, ilma suurte runneriteta on madalal väänet ja suurtega on kõrgel jõudu)
tuning:
mootor: kerge alumiiniumi sulamist hooratas(8 või 9lbs) + sportsidur
pole veel näinud enne mootorit, mis nii kiirelt pöördesse läheb, siis praegu on koonus ja sisselase
veljed on 17" ja neid varastada pole mõtet kuna nad on päris kriimulised, piltidelt ei saa aru 225 45 zr17
pidurikettad: 4x (aukude ja joontega ventileeritavad kettad)
sai proovitud originaal aju üle ka kir, õnnestus, pöörete piiraja sai pandud 6900, kuid selleks tuleb kindlalt suured runnerid avada, muud ei muutnud, nimelt on tal ajus sama protsessor kui evo 8 -l
kerge madaldus, tiba jäigem vedrustus kui stock is, taha sai originaal vedrud tagasi pandud, kuna 1 vedru läks katki
välimus: stock, just sai lisatud must võrk, projektor tuled, inglitega udutuled
meeleolud:
olen omanud seda autot tiba üle aasta (talvel ei sõitnud)
ja väga hea minekuga auto, mis on sealjuures ka väga öko (minujaoks), linnas võtab nii kuskil 10 l /100 km kui mõnikorda ka vajutada, maanteel kõige ökomalt sõites olen saanud 7 L /100 km tavasõiduga maanteel ikka kuni 7,5 L /100km, antud numbrid on siis arvutuslikud, ilmselt on see väga väikese tuuletakistuse tulemus + samas kerge hooratas mõjub ka positiivselt küttekulule



raplas üritus kus ecctuning ridades osalesin

ja saadud karikas

















