iNNz kirjutas:
Edastan küsimuse ühest teisest foorumist. Äkki oskab keegi midagi tarka vastata.
redsport kirjutas:
Kas tõesti on suudetud seltsimees Viese rajale meelitada uuesti? Millega ta küll sõidab kui tohib küsida? Minuteada on kaubalift küll sügavas talveunes!?
Tervitused üle hulga aja,
et midagi vast ikka vastata oskan:
eile sai siis auto kahe seismise aasta jooksul muude saanide tarbeks "laenatud" varuosad külge tagasi ja oh imet,läks putkast käima isegi

täna sai siis sõbra tagaaias läbi 2m kõrguse nõgesepõõsa siht sisse sõidetud ja taas liiklusesse sisenetud...
muidugi muret tekitavaid faktoreid on:
valida on kahe aju vahel,millest üks edastab veakoode 17,18 ja 94...ning teine (muidu hea 7300 pööret käiguga originaal 6500 asemel) kostitab veakoodidega 31,55 ja 73

aga kuna 73ga (air flow meter) kaasneb jube üleujutamine,siis ilmselt peab paraku selle originaaliga "safe modes" tulema (kuna 17/18 on knock sensor teema ja sestap keerab süüdet jamaks jne)
loomulikud lisad ka veel muidugi,nagu seismisega kaasnevad kinnised tagapidurid,viimastest hooramistest loksuv käimakast,kus 3000+ pöördel tuleb 3.käigu sisestamiseks tuleb suisa füüsilist vägivalda kasutada (aga just sealt ja ainult ülespoole pööretel ju sõita tahakski

),veel 5a vanad slickid ja mootori kubatuuriks kahjuks 2987 ainult jnejne

aga kellele kõik see polegi nii tähtis,vaid see ront oma olemuselt hingelähedaseks sai...siis välimuselt on saan trendikam veel kui kunagi varem,garanteeritud...ei hakanud isegi stangede vahel kasvava sambla eemaldamaisega vaeva nägema,palju need paar ikebaanat lõppkiirusele ikka mõjuvad
Nii et "stay tuned" ja kohtumiseni rajal,vms..

Mell