hallscorpio kirjutas:
Keegi nõuga,jõuga ikka abis on?
On ikka, küllaltki paljuteadev vanem mees on soovitaja, nõustaja ja mina olen tema nn parem käsi, praktika on ju parim õppimise viis. Teinud oleme kahekesi hulka autosid, vahetanud igasuguseid asju, aga ühe mootori tahaks ka kunagi korda teha, siis oleks nagu kõik tööetapid läbitud. Koht kus ma seda autot teen ei ole ka minu, ega pere oma. Sama soovitaja ja töö innustaja elukoht, väga hea garaaživõimalusega kus on enamjaolt kõik tööriistad olemas ja kus ei jää ükski auto ilma viga üle vaatamata. (Niiet kui keegi lõunas, Antsla ligidal mingi vea avastab, siis tööoperatsioonid saavad tehtud, 58361248)
Kuigi hetkel, praegusel momendil olen ma seal üle kahe nädala üksinda tööd vihtunud nagu ka mõned ülejäänud ajad. Hetkel pole kedagi ei nõuga ega jõuga appi võtta kui mõnda klassivenda just maru palju autod ei huvita, mida nii näha pole distantsi tõttu kodulinnast. Piduriprobleem jääbki selletõttu hetkel aktuaalseks kuni keegi külla tuleb ja ma ta pidurit sõkkuma panen. (Klassiõed märkisid ära, et ma olen vist loll, kulutan piduriklotse

)
Aga noh, see selleks...
Igatahes ongi suvega kõik, enne haridusteede kulgu jõudsin õnneks küljed ja luugi ära pahteldada oma kõvera käega ja hetkel veel saamatu paberdamisoskusega, aga ma teen senikaua kuni hea saab, segan või pahteldan ühte kohta või viis korda, hea peab saama. Hetkel olen rahul, pritspahtel peal, mida sai minuarust vist seekord palju lastud, aga eks õpime, ongi parem tulemus kui kõik käsitsi ja 400'se paberiga maha saab nühitud. Esitiivad panin ka lõplikult paika täna see aeg kui prits kuivas. Kerehermeetikut ka omas koguses vahele ja nüüd peaks hermeetiline olema enamvähem, lahti võtmisega läheb küll parajaks probleemiks võibolla. Üks asi ikkagi häirib veel, et tiiva ja ukse vahel on ikka omajagu vahet, see tuleb kuidagi uksega ära korrigeerida, sest tiib enam tahapoole ei liigu, kui ainult suure peksmise teel. Raske oli isegi kapoti järgi neid paika ajada, sest kapott on mingil imelikul kombel välisest aknalauast mõlemast otsast ligi 2mm lühem. Ei olnud ka punane kapott parem, veel hullem. Ajasin vahe nii väikeseks kui sain, rohkem ei saa kuidagi ajada, küll jääb vahe kolmnurka ja küll jääb asi laiaks.
Tagatiivale lasin ka hermeetikut ja mökerdasin hulka, käega seda igatahes puudutada ei tasu, jääb külge hullemini kui värv.
Edasi tuleb valmis meisterdada ja valtsida plekk mis läheb esitiibu altosast ühendama ja tuleb ära remontida ja taastada veel üks kereplekk. Siis on puhtalt värvieeltööd.
Kõige huvitavam värvieeltööde juures on see, et see on ainuke töö mida ma pean tegema puhtsuhteliselt käsitsi, taldlihvijal on viimane mootori laager läbi ja ekstsentriku poob kinni. Tuleb vist mingi parem vaadata. Ehk on kellegil seda pikka, õhu pealt töötavat see on nagu parem antud töö jaoks.



Nädalavahetusteni!