Teen siis ka siia foorumisse ülevaatliku teema oma värskeimast sõiduvahendist.
Auto pärit aastast 1982 ja passis kirjas 1,1L mootor koguvõimsusega 37kw.Keegi on aga mingil hetkel teinud kõva vahetuse ja peale pannud 1,3L mootori millel 44Kw.Käigukast on nelja käiguline manuaal.Keretüübiks luukpära ja värv beež.Kere üldiselt tugev aga väiksemaid roostekahjustusi on üle terve auto päris palju.Kõige hullem on vast tagatiib ja juhi jalgealune.Muus osas jäi silma see , et keegi topski on kunagi autot värvinud vist mingi seinavärviga.Toon on mööda (katust pole jõutud värvida, seal on originaal värv) ja värvi ning pahtlit koorub.
Nüüd asja kallale.Esimesel päeval, kui auto minuni jõudis sai hakatud kohe tegutsema.Autol oli alguses käivitumisega probleeme.Kui lõpuks käima saime, siis ei tahtnud ta liikuda.Isegi pärast soojendamist "poos" mootor teatud pööretel.Üsna kiirelt sai proovisõidul selgeks , et ka üks püsiliigend vajab vahetust.Sai siis tehtud asjaga algust.Vahetatud sai õhufilter (vana polnudki), starteri pendiks (starterit eemaldades tuli seal välja väike valge kivi!!!!),mootori õli (vana oli must nagu öö),õlifilter.Siis jahutuse poolelt uus termostaat (vana oli jällegi oma teed kadunud) ja joogivee asemele sai pandud tosool.Vana vedrustuse viskasin minema.Ette panin alla coilid (mille kruttisin nii alla , kui sai) ja taha läksid VW Polo sport amordid koos vedrudega (samuti kõige madalamas astmes ja vedrudelt kaks keerdu maha).Uue ukselingi timmisin samuti külge.Rihmad tuli nagunii vahetada, sama käis küünalde kohta.Vanade ,koledate plekkide asemele panin originaal e30 14 tollised kärgveljed.Ennemalt olin jõudnud ääred ära poleerida , et natuke ilusamaks asja teha.Rehvid on 195/45R14.Summuti oli tagant nagu sõelapõhi.Seega tagumise summutipüti ostsin ka uue.Paar piltti vahepeal.
Müügikuulutusest pärit pilt.

Valmisvarutud veljed

Selliselt sai auto uuele päevale viimast korda vastu minna.

ja päeva lõppedes olid juba uued rattad ja vedrustus all


Kuna värv oli oma aja ära elanud (nagu olid seda teinud tagumine koopaäär ja juhi jalgealune põhi) siis tuli ette võtta keretööd.
Auto keevitatud ja alustatud matstamise ja pahteldamisega.

Kuna madaldamisega hakkasid veovõllid vastu kere käima ,sai tehtud nn framenotchid.Pilt pole minu autost (loodan , et omanik ei pahanda) aga erilist vahet pole,mul täpselt samuti talitatud.

ja selleks korraks oli suurem töö tehtud.Tulemus sai selline.

ka väikene matk sai ette võetud.

Hetkel on kõige suurem muutus olnud see , et veljed on keskelt mustad ja auto natuke eest madalam.

Väiksemaid tegemisi olen veel teinud , aga neid on nii palju , et ei jaksa isegi üles lugeda...seda enam kirjutada.
Cheers
