Refondast ainult kehva kuulnud, seepärast ise alati Betooni Kuusakoskisse oma kola viinud. Aga tänane päev küll avardas ilmapilti...
Sõiduk A veab slepis sõidukit B. Paberite järgi A tühimass 1400 kg, B tühimass 970 kg. Sissesõiduvärava kaalul tekib väike arusaamatus. B jääb üksi kaalule = u 1000 kg. Aga peavad olema mõlemad peal. A + B = u 2400 kg. Paagid ka tühjad mõlemal, kõik nagu klapib.
Paberivormistus, vana plekist kallim tapetakse kopaga silme all ära, kojuminek.
Väljasõiduvärava kaalul sõiduk A... trummipõrin... 1560 kg
Kõik kaastalgulised väravast väljas, ise astun kaalust ka meetri eemale - tabloo lausa kõigub, tipphetkel 1680 kg (!!!), registreerivad 1560 kg
Tõstame kisa, saame viisakuse piirimail sõimata. Kops üle maksa sõidan kummivilinal A-ga uuesti esimesele kaalule. Ennäe imet... 1400 kg kõikumisega +20 kg... Trambin väravahütti sisse ja pistan lõugama, korraga kõigil jutt lühike, näod lillad.
"Programm... Kalibreerimine, teate...", sõnab teenindaja. Kaks hiireklõpsu... Sõidan uuesti teisele kaalule, 1420 kg
Oleksid vahelt tõmmanud 140 kg ehk 330 kr. Minul kopikad, sest kehvema järgu materjal va komplektne romu. Kallim materjal, suurem koorem - arvuta ise
Ei kavatse kohe kindlasti uskuda, et mure, mille sai kahe klõpsuga lahendada, oli neile nõnna uus ja teadmata. Ja kui valetab, siis ikka see kaal, mille pealt neil kasu saada on?

Kasutavad lihtsalt ära, et enamik tuleb käruga ja täppisarvutusi ei saa teha...