Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 09.05.2025 14:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 866 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 58  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 29.08.2010 15:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.10.2007 19:04
Postitusi: 436
Kas keegi täpsemalt oskab numbritest rääkida M51'e näppimise puhul? Dyno graafikuid enne/pärast? Eriti viimasel ajal on suht popiks läinud nende tuunimine, keegi võiks ju dynos ära käia, kui rahast väga kahju pole. Oleks huvitav teada.
Chip + suur IC + CAI + rõhku juurde + KAT minema + ... peaks päris palju mõjutama lugedes dislameeste rõõmuhõiskeid erinevates teemades.

Ma täitsa usun, et kui natuke mõistusega asjale läheneda, siis saab ilusti tds'i bensukast kurjemaks ajada.
Stock 325/328 sedaani v. kupeed vast ei lüpsaks, aga touringut vist küll. 525'st rääkimata.

Diisli omanikel ikka hea lihtne - paar Koidulat siia, Jakobson sinna ja juba oleks nagu hoopis teise auto roolis. M50'ga pane auto hind sisse, et sama tuntav tulemus tuleks (loe: ära näe vaeva ja osta kohe kiirem auto).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 29.08.2010 15:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Kevadel on päris mitmel diislimehel see dünoplaan täiesti olemas, k.a. minul...eks siis ole näha mis seal välja puhub

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 29.08.2010 15:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
KnX kirjutas:
Kas keegi täpsemalt oskab numbritest rääkida M51'e näppimise puhul? Dyno graafikuid enne/pärast? Eriti viimasel ajal on suht popiks läinud nende tuunimine, keegi võiks ju dynos ära käia, kui rahast väga kahju pole. Oleks huvitav teada.
Chip + suur IC + CAI + rõhku juurde + KAT minema + ... peaks päris palju mõjutama lugedes dislameeste rõõmuhõiskeid erinevates teemades.

Ma täitsa usun, et kui natuke mõistusega asjale läheneda, siis saab ilusti tds'i bensukast kurjemaks ajada.
Stock 325/328 sedaani v. kupeed vast ei lüpsaks, aga touringut vist küll. 525'st rääkimata.

Diisli omanikel ikka hea lihtne - paar Koidulat siia, Jakobson sinna ja juba oleks nagu hoopis teise auto roolis. M50'ga pane auto hind sisse, et sama tuntav tulemus tuleks (loe: ära näe vaeva ja osta kohe kiirem auto).



ca 2 nädala pärast on sellise setupiga masin minul täielikult valmis ehitatud. Hetkel ootangi mõtetu treiali taga kes mõkutab juba 3 nädaalt varsti. Kui keegi tahab loovutad paar koidulat dyno ürituseks siis saame numbrid ilusti ära mõõta. Ainult stock mõõtmisteks on vaja stock seades autot. 2 auto dynostend dynomax-is on 600 eek. Konkreetsed huvilised võivad ühendust võtta minuga . Vahemärkuseks mainin et mina neid dislasid nii ropult kiireks ehitangi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 29.08.2010 16:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
2a tagasi tehtud mõõtmised sõbra autol.
Paigaldatud ainult chip ja turbo rõhk vähe suurem stockist.
Tulemustele tuleb lisada dynomaxi väitel ca 15 % , kuna võimsust mõõdeti rattast mitte mootorist. Arvutada oskab igaüks ma arvan.

Tsiteeri:
Siia ikka selle foorumiga seotud teemad. Ehk lõpuks sai chip peale.
Lühidalt kokku võttes: eelsüüte nurk aasta aega tagasi paika pandud, hetkel tont teab kus, turborõhk MBC'ga tõstetud ~0.2 bar'i (kes seda autogauget ikka usub :D, näitas ~1,1 Bar), cooler ja sisselase ääreni õline ilmselt , rohelistele mõeldud egr tont teab mis asendis, decat tehtud.
Tulemus Dynomaxis sellinne:
Pilt
paigaldatud chip, tulemus sai sellinne:
Pilt

Pikem lugu siin: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... 47#p662147

Üldiselt tulemus selline et esimese 2 käiguga ei jõua rahulikult rõhku jälgida, kolmandaga korra libistab vaikselt sidurit ~2500rpm. 4 ja 5 käik käivad @WOT ~30kkm sõitnud sidurist üle. Kõik kommentaarid seoses graafikutega oodatud. Ise oskan vast niipalju öelda et originaali 105kw@4800 ja 260NM@2200 pole seal haisugi. Lõpp on nõrk, ehk aitab normaalne cooler ?? Turbo on vist otsas niigi omadega, pump lõppeb kuskil ~200hp niiehknaa peal ära. Raskematest asjadest võime tulevikus rääkida.
Huvitav kas Sachs'i Race engineering korv pidurimeistri katetega peab??



terv
erich


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 29.08.2010 16:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
InterFace kirjutas:
ehk siis mingi ~129kw/360nm ?
normaljok.
mul on suht sama soft?


ei :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 30.08.2010 20:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.07.2006 17:42
Postitusi: 532
Asukoht: Tartu/Otepää
Erichu bemm liigub küll väga hästi edasi. Omal käel tunda saanud..
Aga konkreetne isend on väga kena ja tegelikult sellest mootorist saab võimsust kätte küll :)

_________________
525TDS
no smoke no power


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 30.08.2010 21:01 

Liitunud: 13.08.2010 10:15
Postitusi: 356
Kohe väga huvitab, kui hästi see erichi auto siis edasi läheb? Kõik räägivad aga pole endal ettekujutustki :) On mingi originaal seisus teise autoga proovitud võidu sõita või mõõdetud kiirendust?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 30.08.2010 23:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Kui juba vaidluseks läks diisel vs bensiin, siis ütlen veel paar sõna sekka.
Selles olen enam kui kindel, et ei hakka see vana diisel kuidagi korralikust 141kw 525-st paremini liikuma.
See erichi auto näitas dynos vist 128kw ja miilil sõitis 170km/h kanti, mis pole küll mingi tulemus. Korralik stock 525 sõidab 195-200 tuuri.
Dragtimes.com andmetel sõidab E46 330d 16.0@135km/h aega. Olen raadil võitnud nii 330d, kui ka 530d-t. Ise sõitsin raadil väga külma betooni ja väga kitsaste rehvidega 15.6@146km/h aja. Korraliku pidamisega ehk reaalselt 15.0 ja algus pole probleem. 325 ja 525 vahe pole üldse suur, nagu arvatakse. Stock 325-d sõidavad samamoodi 15-16 sek aegasi.(hea juhi ja korras isendiga võib ka 14 lõpp tulla.
Siingi lehel näha, et 525 võib miilil 325-st kiirem olla: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=98 Seda aga tahaks näha, kui mõni M51 mootoriga chipiga diisel sõidab üldse 15 sek. sisse. Vaevalt.
Tehaseandmed on viiesel küll 8.6sek aga reaalselt sõidavad ka 7 sekundi sisse: http://www.youtube.com/watch?v=IXYKWWpBRD0
Kui keegi ikka väidab, et suudab 325tds või 525tds-i uuemast 3.0 diislist ja 525 bensiinist kiiremaks tuunida, võin iga kell näiteks Raadile minna ja vaadata seda asja. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 30.08.2010 23:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
roland525 kirjutas:
Kui juba vaidluseks läks diisel vs bensiin, siis ütlen veel paar sõna sekka.
Selles olen enam kui kindel, et ei hakka see vana diisel kuidagi korralikust 141kw 525-st paremini liikuma.
See erichi auto näitas dynos vist 128kw ja miilil sõitis 170km/h kanti, mis pole küll mingi tulemus. Korralik stock 525 sõidab 195-200 tuuri.
Dragtimes.com andmetel sõidab E46 330d 16.0@135km/h aega. Olen raadil võitnud nii 330d, kui ka 530d-t. Ise sõitsin raadil väga külma betooni ja väga kitsaste rehvidega 15.6@146km/h aja. Korraliku pidamisega ehk reaalselt 15.0 ja algus pole probleem. 325 ja 525 vahe pole üldse suur, nagu arvatakse. Stock 325-d sõidavad samamoodi 15-16 sek aegasi.(hea juhi ja korras isendiga võib ka 14 lõpp tulla.
Siingi lehel näha, et 525 võib miilil 325-st kiirem olla: http://www.tqhq.ee/dir.php?id=98 Seda aga tahaks näha, kui mõni M51 mootoriga chipiga diisel sõidab üldse 15 sek. sisse. Vaevalt.
Tehaseandmed on viiesel küll 8.6sek aga reaalselt sõidavad ka 7 sekundi sisse: http://www.youtube.com/watch?v=IXYKWWpBRD0
Kui keegi ikka väidab, et suudab 325tds või 525tds-i uuemast 3.0 diislist ja 525 bensiinist kiiremaks tuunida, võin iga kell näiteks Raadile minna ja vaadata seda asja. :)


Hmm 530d chipitud peaks tuima kalanäoga 525 141kw põske laskma. 530d on juba 142kw, et noh vääne on juba kõvasti suurem kui m50 mootoril, peaks ikka suht kiire olema. Samas julgen väita,et on olemas yks 525tds mis peaks 141kw mootorile ära tegema.

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 30.08.2010 23:42 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
roland525 kirjutas:
Kui juba vaidluseks läks diisel vs bensiin, siis ütlen veel paar sõna sekka.
Selles olen enam kui kindel, et ei hakka see vana diisel kuidagi korralikust 141kw 525-st paremini liikuma.
See erichi auto näitas dynos vist 128kw ja miilil sõitis 170km/h kanti, mis pole küll mingi tulemus. Korralik stock 525 sõidab 195-200 tuuri.
Dragtimes.com andmetel sõidab E46 330d 16.0@135km/h aega. Olen raadil võitnud nii 330d, kui ka 530d-t. Ise sõitsin raadil väga külma betooni ja väga kitsaste rehvidega 15.6@146km/h aja. Korraliku pidamisega ehk reaalselt 15.0 ja algus pole probleem.

No 15,0 on küll väga optimistlik lootus :D
Peaksid enamus sisust välja viskama ja muud jama korraldama. Eclipse sõitis Haapsalus nt. 15,4 aga 15,0...väga kaheldava väärtusega.

Millal sa selle 15,6 sõitsid? Need ajavõtu tulemused Eestis on tihtipeale kaheldava väärtusega. Sõltuvalt muidugi üritusest.
Ise sõitsin oma 1,6 vabalthingava esiveolisega, külmal betoonil, 185 rehvidega 15,4@142km/h. Võib-olla väga suure õnne korral saab ehk 0,15 asjade kokkulangemisel alla (soe ilm jms)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 31.08.2010 00:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
jazz kirjutas:
roland525 kirjutas:
Dragtimes.com andmetel sõidab E46 330d 16.0@135km/h aega. Olen raadil võitnud nii 330d, kui ka 530d-t. Ise sõitsin raadil väga külma betooni ja väga kitsaste rehvidega 15.6@146km/h aja. Korraliku pidamisega ehk reaalselt 15.0 ja algus pole probleem.

No 15,0 on küll väga optimistlik lootus :D
Peaksid enamus sisust välja viskama ja muud jama korraldama. Eclipse sõitis Haapsalus nt. 15,4 aga 15,0...väga kaheldava väärtusega.

Millal sa selle 15,6 sõitsid? Need ajavõtu tulemused Eestis on tihtipeale kaheldava väärtusega. Sõltuvalt muidugi üritusest.
Ise sõitsin oma 1,6 vabalthingava esiveolisega, külmal betoonil, 185 rehvidega 15,4@142km/h. Võib-olla väga suure õnne korral saab ehk 0,15 asjade kokkulangemisel alla (soe ilm jms)


Sõitsin kevade algul Tartu autoklubi üritusel. Väljas temp 5-10 kraadi sooja. Terve esimene käik oli tühja. 60feet aeg väga halb. Lõppkiirus näitab, et hea pidamisega 15 algus pole probleem(näiteks jätta ka vähe kütet paaki, tagavararatas ja taguiste välja) kuna samal üritusel sõitis 1km/h halvema lõppkiirusega BMW 328 15.2 aja ja seda lihtsalt tänu paremale pidamisele. Kui mul 2. käiguga pidamine tekkis, ei läinud 328 enam üldse eest ja 3.-ga tõmbasin grammi järgi. (Kolmest tol hetkel vaevasid mingid probleemid, muidu olevat rekord 14.7 vms.)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 31.08.2010 02:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
roland525 kirjutas:
jazz kirjutas:
roland525 kirjutas:
Dragtimes.com andmetel sõidab E46 330d 16.0@135km/h aega. Olen raadil võitnud nii 330d, kui ka 530d-t. Ise sõitsin raadil väga külma betooni ja väga kitsaste rehvidega 15.6@146km/h aja. Korraliku pidamisega ehk reaalselt 15.0 ja algus pole probleem.

No 15,0 on küll väga optimistlik lootus :D
Peaksid enamus sisust välja viskama ja muud jama korraldama. Eclipse sõitis Haapsalus nt. 15,4 aga 15,0...väga kaheldava väärtusega.

Millal sa selle 15,6 sõitsid? Need ajavõtu tulemused Eestis on tihtipeale kaheldava väärtusega. Sõltuvalt muidugi üritusest.
Ise sõitsin oma 1,6 vabalthingava esiveolisega, külmal betoonil, 185 rehvidega 15,4@142km/h. Võib-olla väga suure õnne korral saab ehk 0,15 asjade kokkulangemisel alla (soe ilm jms)


Sõitsin kevade algul Tartu autoklubi üritusel. Väljas temp 5-10 kraadi sooja. Terve esimene käik oli tühja. 60feet aeg väga halb. Lõppkiirus näitab, et hea pidamisega 15 algus pole probleem(näiteks jätta ka vähe kütet paaki, tagavararatas ja taguiste välja) kuna samal üritusel sõitis 1km/h halvema lõppkiirusega BMW 328 15.2 aja ja seda lihtsalt tänu paremale pidamisele. Kui mul 2. käiguga pidamine tekkis, ei läinud 328 enam üldse eest ja 3.-ga tõmbasin grammi järgi. (Kolmest tol hetkel vaevasid mingid probleemid, muidu olevat rekord 14.7 vms.)


Oleksid on head poisid. Sul mõni ainus faktike ka näidata on?

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 31.08.2010 06:55 

Liitunud: 31.08.2010 03:23
Postitusi: 113
Mul oli kunagi 525 125kw mootoriga isend ja sellega sai isegi tuunitud 525tds ära tõmmatud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 31.08.2010 07:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
oeh...mis me siin kõvatame ja mullitame...kevadeks on dislad dünos hiljemalt ja siis vaatab kui palju sealt jõudu tuleb....praegu paistab seis selline et varsti ütleb üks mees et "kui ma veel vormis olin siis jooksin ka tuunitud dislast mööda"...

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E36 325TDS touring ´96 - InterFace
PostitusPostitatud: 31.08.2010 09:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
alpenhorn kirjutas:
Mul oli kunagi 525 125kw mootoriga isend ja sellega sai isegi tuunitud 525tds ära tõmmatud.


spoilerid ja reissing tiivad autot yldiselt kiiremaks ei tee :)

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 866 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 58  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7