Vahepeal pole midagi pikalt jälle kirjutanud. Sai siis väheke uuritud auto ajaloo kohta. Leidsin läbi interneti avaruste omaniku kelle käes auto oli Šveitsis ja kes müüs selle Sepa Autopoele.
Mis siis teada sain :
Pildid Šveitsis 11.04.2009 - kvaliteet miskipärast läheb üleslaadides käest ära



Hooldusraamat oli müües täiesti olemas, enne seda kui uurisin, küsisin ka huvi pärast Sepa Autopoest. Nende vastus oli, et nende mäletamist mööda hooldusraamatut polnud.
Tegelikult oli hooldusraamat olemas ja seda polegi sellepärast, et läbisõitu on krutitud. Tervitused siit kohalt Sepa Autopoele

. Läbisõit Šveitsist tulles oli 313 000. Kui mina auto sain oli see 212 ... midagi lõpu poole. See siis omakorda tähendab seda, et tagasi on keritud väheke alla saja tuhande. Pluss siis Eestis sõidetud kilomeetrid, aga neid polnud palju kuna vanem mees oli omanik. Kokkuvõtteks võib öelda, et 75 000 - 100 000 võib juurde panna. Mind see, aga ei heiduta üldse ja hea on see, et vähemalt tean palju ta umbes täpselt on

. Eelmine omanik on teinud väga head tööd auto tehniliselt korras hoidmisega. Tema oli teine omanik peale omanikku enne teda kes ostis auto uuena Šveitsi BMW esindusest. Kui auto tema kätte jõudis 1999 auto oli ls 100 000 km. Enamus sellest olid maantee sõitudega tulnud.
Autol kõik 4 x piduriketast vahetatud viimati 2007 koos piduriklotsidega. Veepump 2005 aastal. Esistange 2006 aastal, teadmata põhjustel. Kõik hooldused kuni aastani 2005 millal läbisõit oli 200 000 km, tehti BMW esinduses. Originaal esituled olid läinud pruunikaks seest ja ka need vahetas tema aastal 2007, tootjaks Depo. Nagu piltidelt näha siis juhipoolne tuli hoiab väheke ühte nurka alla juba sellest ajast kui uued tuled ette läksid. Väidetavalt pole Šveitsis ühtegi õnnetust tehtud ja miks ta peakski valetama. Eestis on, aga keegi miskise kõksu teinud kuna esimesed suunatuled olid tulles oranžid originaalid aga nüüd valged ja üks esitule klaas vahetatud. LKF-i andmetel pole ühtegi õnnetust ja ei oska vaadata siis ei saa midagi aru ka. See on mingi väiksem kõks ja suht. kindlalt Eestis tehtud, kui üldse. Nii palju siis sellest. Kõik vanad osad mis eelmise hoolduse käigus küljest ära võeti olid BMW originaal varuosad. Samuti on veermikus enamus detaile, mida näinud olen, BMW kirjaga ja originaaltooted.
Vahepeal olen mina nii palju teinud, et auto tervenisti poleeritud. Paremaks läks küll, aga paljud kriimud ikka jäid, mis mind ei häiri.
Läige / peegeldus :

Klaasipesu vedeliku paak otsustas hakata lekkima ning ka see sai korda tehtud. Nüüd, aga järgmine probleem, et tasemeandur paneb segast. Näitab mulle nüüd, et vedelikku pole kuigi tegelikult paak täis. Sellega pean veel midagi ette võtma.
Tehnilise poole pealt nii palju, et tehtud :
1)Tagumised pidurikettad (Foster) & tagumised piduriklotsid (Simer) - tehtud.
Kettad ja klotsid tegin täna ära, vanad olid ATE tooted.
Veel vaja teha rem. komplektid mis on ATE omad olemas ja kolvid. Kolvid vaja tellida ja sellepärast ka seda teha ei saanud. Kõik töötab, aga väljanägemine oli selline, et parem karta kui kahetseda.
2)Esimesed stabilisaatori liigendid (Topran) - tehtud.
Ostsin ära ka esimese õõtshoova puksid (Lemförder) ja tagumised silikonpuksid (Forsist) ka olemas. Neid ei jõudnud teha ning arvatavasti järgmine kuu soetan mõned jupid veel ja siis teeb korraga kõik ära.
Ülejäänud asjad on kõik siiani OK. Minu mitte vanaema ja mitte ka rullnoka sõidustiiliga on kütusekulu keskmine 11, sellest 70 % linnasõidud.