milkogreen kirjutas:
see, et see 2.8 (142kw) seal lahjaks jääb, on suht jama jutt.
sõbral on suhteliselt haruldane manuaalkastiga esivedune isend ning liigub vägevalt.
liigub suisa niivägevalt, et fooritagant 4.2q atm'iga võideldes, jäi 2.8 peale.
teine oli tal 3.7 esivedune atm ja bens. see tarbib 2.8'st ikka tunduvalt rohkem kütet
2,8 manuaal ja esivedu? Kindlasti on tal veel plüüs sisu ja tagumised vändaga aknad. Ehk siis kõige plangum a8, mis olla saab. Hea, kui veel kliimagi peal on

.
Ütleks siis ka paar sõna sekka. 2.5 TDI - kui on korras ja ilusti hoitud mootor, siis ei pruugi pika aja jooksul mingeid probleeme tekkida. Kui on see aga mingi suvalise jorsi käes olnud siis ei pruugi sealt head nahka tulla. 2.5 kõige suuremad kuluartiklid on nukkade vahetus (kui õigel ajal jaole saad siis võib väljamineks jääda suurusjärku 20k, kui aga lased "paadimootoriga" ringi ja siis, kui enam ei käivitu, siis võib väljaminek olla ka kuni 50k) Järgmine suurem kuluartikkel on kõrgsurve pump. Kui vana saad tagasi anda siis on uue hind ca 25k, kui ei saa siis väljaminek 30k+. Kütuse kulu poolelt on 2.5 v6 suht öko mootor. Enamasti jääb keskmine neil 10L kanti
3,7 ja 4,2 v8 bensukad on pmst kõige pommikindlamad mootorid üldse. Kui on hästi hoitud siis teenib ta sind veel kaua. Mootori poolepealt on minevamad artiklid süütepoolid, mõnikord ketipingutid, sagedamini esinevad ka tosooli lekked õlijahutite juurest.
Kui a8 siis kindlasti tiptronic. Kütusekulu on tavaliselt 15-20 linnas. Oleneb, kes, kuidas ja millal sõidab.
Ehk, kui tahad head, mugavat ja vastupidavat autot siis a8 on hea valik. Enne aga kui ostma hakkad tuleb korralikult valida ja vaadata, mida pakutakse. Enamus alumise otsa a8`d on juba suht raiped. Mõnest veel annab elulooma teha, mõnega saad veidi sõita ja siis prügimäele ära.
A8`t pole mõtet osta sellisel, kes vaatab et vean liisingmakse ja vb ka kasko oma palgast välja ja jääb veel natukenegi kütuse jaoks raha. Remondi raha aga ei jätku. Selliseid on aga paraku päris palju.
Elektroonika probleeme esineb d2 kerega a8tel kordades vähem, kui uuema keremudeliga a8`l.