Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 02:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 18.10.2010 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
see, et see 2.8 (142kw) seal lahjaks jääb, on suht jama jutt.
sõbral on suhteliselt haruldane manuaalkastiga esivedune isend ning liigub vägevalt.
liigub suisa niivägevalt, et fooritagant 4.2q atm'iga võideldes, jäi 2.8 peale.


teine oli tal 3.7 esivedune atm ja bens. see tarbib 2.8'st ikka tunduvalt rohkem kütet


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 18.10.2010 21:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Nu aga manuaal on sel autol ikka..oioi,väga vale mõte :-/
samahästi võiks 1,9diisel passati osta. :uhoh

Mina vahetasin 2002a diisel+at+poolnahksisuga väga korraliku passati 99a a8 vastu ja maksin veel 15k peale - ja juba tlnast koju sõites ma tundsid ,et see on ikka tükk maad parem auto.....

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 18.10.2010 21:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2007 18:15
Postitusi: 902
Asukoht: Tallinn
milkogreen kirjutas:
see, et see 2.8 (142kw) seal lahjaks jääb, on suht jama jutt.
sõbral on suhteliselt haruldane manuaalkastiga esivedune isend ning liigub vägevalt.
liigub suisa niivägevalt, et fooritagant 4.2q atm'iga võideldes, jäi 2.8 peale.


teine oli tal 3.7 esivedune atm ja bens. see tarbib 2.8'st ikka tunduvalt rohkem kütet


Ma hakkasin mitu korda uuesti sellele midagi vastuseks kirjutama. Alati pidin poole pealt ära kustutama, nii ropuks läks.
Sõnaga - see on kõige ebaadekvaatsem kommentaar, mida A8 kohta üldse kirjutada annab. Amsterdamist saadud pakki pole arukas korraga ära tarvitada.

_________________
В Антарктике найдена нефть. Кровавому режиму пингвинов недолго осталось мучить свой народ.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 18.10.2010 21:56 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Proovi lugeda audi klubist kasutajate autode alt ja ka igaltpoolt mujalt teemadest A8 meeste seiklusi, siis ehk loobud sellest mõttest osta Audi A8. :D Eriti veel prototüübist, aastast 94. :)

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 19.10.2010 22:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
traur kirjutas:
milkogreen kirjutas:
see, et see 2.8 (142kw) seal lahjaks jääb, on suht jama jutt.
sõbral on suhteliselt haruldane manuaalkastiga esivedune isend ning liigub vägevalt.
liigub suisa niivägevalt, et fooritagant 4.2q atm'iga võideldes, jäi 2.8 peale.


teine oli tal 3.7 esivedune atm ja bens. see tarbib 2.8'st ikka tunduvalt rohkem kütet


Ma hakkasin mitu korda uuesti sellele midagi vastuseks kirjutama. Alati pidin poole pealt ära kustutama, nii ropuks läks.
Sõnaga - see on kõige ebaadekvaatsem kommentaar, mida A8 kohta üldse kirjutada annab. Amsterdamist saadud pakki pole arukas korraga ära tarvitada.



ropenda mulle ps'i kui sa muidu ei saa.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 08:49 

Liitunud: 16.07.2003 09:32
Postitusi: 239
Asukoht: Aerodünaamiline telliskivi
milkogreen kirjutas:
see, et see 2.8 (142kw) seal lahjaks jääb, on suht jama jutt.
sõbral on suhteliselt haruldane manuaalkastiga esivedune isend ning liigub vägevalt.
liigub suisa niivägevalt, et fooritagant 4.2q atm'iga võideldes, jäi 2.8 peale.


teine oli tal 3.7 esivedune atm ja bens. see tarbib 2.8'st ikka tunduvalt rohkem kütet


2,8 manuaal ja esivedu? Kindlasti on tal veel plüüs sisu ja tagumised vändaga aknad. Ehk siis kõige plangum a8, mis olla saab. Hea, kui veel kliimagi peal on :D.
Ütleks siis ka paar sõna sekka. 2.5 TDI - kui on korras ja ilusti hoitud mootor, siis ei pruugi pika aja jooksul mingeid probleeme tekkida. Kui on see aga mingi suvalise jorsi käes olnud siis ei pruugi sealt head nahka tulla. 2.5 kõige suuremad kuluartiklid on nukkade vahetus (kui õigel ajal jaole saad siis võib väljamineks jääda suurusjärku 20k, kui aga lased "paadimootoriga" ringi ja siis, kui enam ei käivitu, siis võib väljaminek olla ka kuni 50k) Järgmine suurem kuluartikkel on kõrgsurve pump. Kui vana saad tagasi anda siis on uue hind ca 25k, kui ei saa siis väljaminek 30k+. Kütuse kulu poolelt on 2.5 v6 suht öko mootor. Enamasti jääb keskmine neil 10L kanti
3,7 ja 4,2 v8 bensukad on pmst kõige pommikindlamad mootorid üldse. Kui on hästi hoitud siis teenib ta sind veel kaua. Mootori poolepealt on minevamad artiklid süütepoolid, mõnikord ketipingutid, sagedamini esinevad ka tosooli lekked õlijahutite juurest.
Kui a8 siis kindlasti tiptronic. Kütusekulu on tavaliselt 15-20 linnas. Oleneb, kes, kuidas ja millal sõidab.
Ehk, kui tahad head, mugavat ja vastupidavat autot siis a8 on hea valik. Enne aga kui ostma hakkad tuleb korralikult valida ja vaadata, mida pakutakse. Enamus alumise otsa a8`d on juba suht raiped. Mõnest veel annab elulooma teha, mõnega saad veidi sõita ja siis prügimäele ära.
A8`t pole mõtet osta sellisel, kes vaatab et vean liisingmakse ja vb ka kasko oma palgast välja ja jääb veel natukenegi kütuse jaoks raha. Remondi raha aga ei jätku. Selliseid on aga paraku päris palju.
Elektroonika probleeme esineb d2 kerega a8tel kordades vähem, kui uuema keremudeliga a8`l.

_________________
Jahutusveod, termoveod, jaotusveod, kullerveod jpm.
Uued ja soodsad varuosad. Kontakt 5 1 5 2 4 9 2 vōi ps.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 09:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
ja kindlasti üks asi mida paljud üldse ei mõtle - see auto EI roosteta mitte kuskilt. Mitte kunagi.

nähes teiste suhteliselt uusi roosteseid autosid tunnen ma neile ainult kaasa ja vangutan arusaamatult pead

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 19:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
POZ kirjutas:
milkogreen kirjutas:
see, et see 2.8 (142kw) seal lahjaks jääb, on suht jama jutt.
sõbral on suhteliselt haruldane manuaalkastiga esivedune isend ning liigub vägevalt.
liigub suisa niivägevalt, et fooritagant 4.2q atm'iga võideldes, jäi 2.8 peale.


teine oli tal 3.7 esivedune atm ja bens. see tarbib 2.8'st ikka tunduvalt rohkem kütet


2,8 manuaal ja esivedu? Kindlasti on tal veel plüüs sisu ja tagumised vändaga aknad. Ehk siis kõige plangum a8, mis olla saab. Hea, kui veel kliimagi peal on :D.


millest sa nüüd seda järeldad ?

must nahksisu, käetoed, 4xel aknad, pakettklaasid,kliima, xeno. ei ütleks et ilma lisadeta.
lihtsalt on esivedu ja manuaal. liigub vägevalt ja kütust tarbib sedasorti auto kohta ikkagist vähe. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
"Liigub vägevalt" on nii kuradi suhteline mõiste. Mõne jaoks liigub 1,9 diisel kah vägevalt, mõne jaoks liigub 525 kah vägevalt, kuid mõne jaoks polegi A8 mootorivalikus sellist mootorist, mis vägevalt liigutaks....ja mõnda ei liiguta kompressoriga Corvette kah vägevalt....

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 23:17 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Tsiteeri:
2.5 kõige suuremad kuluartiklid on nukkade vahetus (kui õigel ajal jaole saad siis võib väljamineks jääda suurusjärku 20k, kui aga lased "paadimootoriga" ringi ja siis, kui enam ei käivitu, siis võib väljaminek olla ka kuni 50k) Järgmine suurem kuluartikkel on kõrgsurve pump. Kui vana saad tagasi anda siis on uue hind ca 25k, kui ei saa siis väljaminek 30k+. Kütuse kulu poolelt on 2.5 v6 suht öko mootor.


See kuni 80K arve, et auto üldse käima saada, nullib selle öko sipsti ära + muud asjad, mis lagunevad.

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 23:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
njah, aga samas liikleb igapäev tuhandeid 2,5tdi-sid meie teedel ja juppe peaks igalpool nagu saada olema või mis

eks see on jällegi see,et mõnel juhtub ja arved suured, enamustel nagu ei juhtu midagi..aga eks negatiivne info levib ju paremini. Ise küll ei kurda veel.

ja 80k arvet saada on ikka keeruline

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 20.10.2010 23:52 

Liitunud: 17.04.2008 23:03
Postitusi: 1517
Asukoht: Tallinn
Inferno kirjutas:
njah, aga samas liikleb igapäev tuhandeid 2,5tdi-sid meie teedel ja juppe peaks igalpool nagu saada olema või mis

eks see on jällegi see,et mõnel juhtub ja arved suured, enamustel nagu ei juhtu midagi..aga eks negatiivne info levib ju paremini. Ise küll ei kurda veel.

ja 80k arvet saada on ikka keeruline


No see eelnev näide oli eelneva näite robustne rehkendus. Ja kasutatud asja ost on tead ise milline - joppab või alustad natukese ajapärast otsast.

_________________
Chuck Norris hommikul ärkab, ringutab, läheb kööki, teeb külmkapi ukse lahti, vaatab sisse ja ütleb: "Sült, ära värise, ma tulin ainult piima võtma".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 10:01 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
80k arve saada pole ültse utoopia esinduses. Ühes kyljes jah, nii vana autot esinduses hooldada on suhtkoht mõttetu, samas naabrimehe kuuri alla putitusse viia on ka naljakas. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 10:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Mis see 4,2 Tallinnas kulutab....17 tkuskil? ja 2,5 td 10 umbes?
Keskmine inimene sõidab linna sees tööle-koju-poodi maksimaalselt 20-25km päevas (linnas sees). see teeb jämedalt 750km kuus
2,5 mootoriga paned kuus kütuse peale u 75 liitrit (75x17= 1275 EEK)
4,2 mootoriga paned kuus kütuse peale u 127,5 liitrit (127,5x17= 2165 EEK)

Vahe kütusele kulutatud rahas on jämedalt 900.- kuus.

Ütleme, et mõlemad autod on u 250 000 km sõitnud ja neid pead 3 aastat

Öelge palun, Audi omanikud, kui palju rohkem maksab diisli hooldus 3 a peale arvestades auto läbisõitu ja kui palju 4,2.
Siis saab igaüks arvutada, kas 900.- kuus rohkem kütuse peale panna on odavam või kallim....ma pakun, et odavam.
Lisage siia emotsionaalene kasu V8-ga sõitmise eest ning meelekindlus (ehk et igal külmal hommikul saad kindlalt tööle ja koju). Lisaks on potensiaalne võimalus parema auto peale sattuda just 4,2 puhul...vist.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 11:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
charly kirjutas:
"Liigub vägevalt" on nii kuradi suhteline mõiste. Mõne jaoks liigub 1,9 diisel kah vägevalt, mõne jaoks liigub 525 kah vägevalt, kuid mõne jaoks polegi A8 mootorivalikus sellist mootorist, mis vägevalt liigutaks....ja mõnda ei liiguta kompressoriga Corvette kah vägevalt....


oma vägeva liikumise võrde tõin ma juba eelnevas postis välja.
eks a samas ole jah nii.
minujaoks on see 142 kw seal aiste vahel piisav.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7