Ise ka suht paljudel vedrud lühemaks lõiganud.
Sai ka proovitud eksperimendi eesmärgil sarnast varianti nagu eelmisel lehel mainiti, et 2 vedru üksteise sisse ja omavahel kinni.

Ei toimi see värk ja umbes nädalaga olid mõlemad vedrud pooleks murdunud.
Kuna nt Vectral on taga sellised vedrud, mis lähevad mõlemast otsast väiksemaks (kui ära lõikad, siis pole vedrul toetuspinda), siis seal lahendasin asja nii. Sain miskised Apexi tuningvedrud (ei teagi mis auto omad), originaalis oli üks vedru 40cm pikk (ühtlase kujuga vedru, nagu nt Golf2l taga). Lõikasin need pooleks, tegin vedru ümber täpsed kausid ja panin need siis alla. Siiani sõitnud probleemideta.
Nii palju pole veel lõiganud, et vedru loksuma jääks, kui auto üles tõsta.
Juhitavus on siiani kõikidel paranenud (kuna jäigem). Aga lõigatud on siiski madaldamise eesmärgil, mitte jäikuse.

Eks ta selline odavamehe tuuning ole, aga siiani pole negatiivseid külgi eriti märganud.
