Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 22:12

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 41  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 13:46 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.11.2007 02:34
Postitusi: 1118
Asukoht: Reissides läbi linna
hawker kirjutas:
Suvel oli Jõhvi Kuusakoskis üks mersu, vist natuke pikema kerega w126, millel olid minumeelest Pentad all.


See peaks siiamaani seal alles olema. Omanik sõitis kaalule, aga meeskonnal oli kahju sellist kohe pressi alla saata ja tõsteti kõrvale. Ei olnud pika kerega, aga veljed olid midagi sarnast küll.

_________________
Aerodeck ; Jetta ; Civic ; 318IS


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 21:03 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Velje teema muutub põhimõtteliselt aktuaalseks siis kui masin juba liikvel on. Ülevaatusele läheb arvatavasti ikkagi kilpidega ja plekkveljega. Aga ma oleks ülimalt tänulik kui keegi suudaks mulle selle Jõhvi poiste autost pildi sebida või velgede suhtes nende päid natuke mõlgutada, osad Pentad on kuidagi kas järele tehtud või ongi nii, et tähe otsad kõverduvad velje poole, osad on nagu pildil, ilusti sirged. Sirge on silmale ilusam.
Viimase kahe päeva uudised minu mersukroonikas on järgmised:
Eile tegin mersu ametlikult valgeks nina poolest. Plaanid ei kattunud teise töödega ja pill oli pritspahtlist veel hell. Teised huvilised ka kohale ei tulnud, kes tahtsid oma projekte edasi viia ja tekkis idee, et läheks ostaks viimased vajalikud materjalid ära ja siis paningi Valga poole ajama. Näost lõbusa olekuga astusin värvipoodi sisse ja tõin sealt endale järjekordse pritspahtli purgi ja 1,5l täitekrunti. 290,- liiter. Kätte sain ka pihustiotsad, mis nägid täitsa ägedad välja. Kookisin välja ka enda kunagi alla laetud Boschi õpetuse ja pildimaterjali välja, kuidas pihustiotsad ära käivad ja kuidas nad töötavad. PDF'ina võimalik minu käest saada kui kellegil vajaka peaks minema.
Täna vahetasin ära pihustiotsad, esimese katsega ei läinud asi nii nagu soovisime. Üks pihusti plagises ja mootor rappus nagu loom. Võtsin kätte, tegin mõned kõned ja harisin end jälle, toodi mulle paljusid variante välja, et mis viga saab olla, alates sellest et pump võib nõrk olla lõpetades pihustitesse mustuse sattumisega. Mureliku ilmega võtsin asja uuesti lahti ja ennäe, kokkupanemise käigus oli üks vedru alune seib leebet teinud ja ühel pihustil olid ilusti halvad põlemisjäljed küljes. Seib alla, pihusti uuest kokku ja masin töötab nagu ööbik. Läheb paremini pöördesse, jõudu on rohkem ja õrn sinine vine jäi ka vakka.
Silindri survenäit ei andnud mulle ikka rahu ja võtsin kätte ja mõõtsin üle kui pihustid maas olid. Esimesest sain kõige vähem, ülejäänutest 20+
1:
Pilt
2:
Pilt
3:
Pilt
Neljandat ei saanud pildile, mõõdik otsustas et mina end enam piinata ei lase ja lasi surve maha. Muidu lõi sama mõõdu välja kui 2 ja 3 silinder.
Mõõdik oli ka isetehtud, ei tea palju uskuda, aga kui 20 kätte sai, siis ma arvan et on hea, natuke parem peaks see mats olema siin isegi kuna vahejupp andis jälle natuke silindrile mahtu juurde.

Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 21:55 

Liitunud: 24.08.2009 22:56
Postitusi: 24
Mis sul selle pritspahtliga on, miks sa seda üldse kasutad, asjatundjad võiks avaldada arvamust pritspahtli suhtes, tuttav maaler ütles, et lase veel pritspahtlile Sadolini... :kill


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 22:16 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Snader kirjutas:
Mis sul selle pritspahtliga on, miks sa seda üldse kasutad, asjatundjad võiks avaldada arvamust pritspahtli suhtes, tuttav maaler ütles, et lase veel pritspahtlile Sadolini... :kill

Pritspahtel on pehme pahtel ühesõnaga, kasutatakse kriimude, märkamata jäänud lohkude ja selliste asjade niiöelda täiteks. Pahteldada on parajalt keeruline nii, et mitte ühtegi nn täket sisse ei jääks. Vähemalt minu silm tuvastas neid parajas koguses. Idee on selles, et lased peale, pehmuse mõttes saad kergelt maha lihvida ja kui kriimud ära täidab, siis tuleb ju lõpptulemus parem.
Saddolin ja pritspahtel ei käi kokku. Pritspahtlil on nagu ka tavalisel pahtlil omadus endale värvi sisse imeda, tõmbab pealistooni tuhmiks. Samas on see ka nii hirmus kraam, et kui pritsi alla satub mingisugune halb värv, siis pritspahtel keedab selle üles. Kogesin seda just enda juhiuksel. Idee poolest peab pritspahtli peale veel kandma mingi teise värvi kihi enne kui minna lõppkihile. Selleks ka mul täitekrunt. Ja pritspahtel on piisavalt odav et seda kasutada, täitekrundi kilo hind on 290,- ja pritspahtil 144,- 1,1kg.
Ja miks ma seda nii palju koguaeg kasutan, sest minu kasutuses olev vene püstol ning poest äsja ostetud odav prits ei tee oma tööd nii nagu ma seda sooviksin. Vene püstolil on nõel läbi, laseb pidevalt läbi joosta ja poepüstolil on jälle probleem et asi on liiga tihe ja nõel ei liigu tagasi, seega jookseb ka niisama läbi.Võtsin asja lahti ja panin vängema vedru, kui nüüd ka jukerdab siis panen veel vängema vedru.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 26.10.2010 23:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
velgedest veel viimased sõnad:
lihtsalt jäi ühe kuulutuse peale silma...

Pilt

Tundub sinu originaalvelje pildiga kaunis sarnane

LINK

Mitte et sa peaksidkohe midagi ette võtma, vaid et teinekord võid neid ootamatutest kohtadest leida. Kui aeg küps tasub mõnele müüjale lihtsalt pakkumine teha.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 27.10.2010 18:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.10.2005 16:26
Postitusi: 259
Asukoht: Otepää/Tartu
canyondrift kirjutas:
Snader kirjutas:
Mis sul selle pritspahtliga on, miks sa seda üldse kasutad, asjatundjad võiks avaldada arvamust pritspahtli suhtes, tuttav maaler ütles, et lase veel pritspahtlile Sadolini... :kill

Pritspahtel on pehme pahtel ühesõnaga, kasutatakse kriimude, märkamata jäänud lohkude ja selliste asjade niiöelda täiteks. Pahteldada on parajalt keeruline nii, et mitte ühtegi nn täket sisse ei jääks.
Ja pritspahtel on piisavalt odav et seda kasutada, täitekrundi kilo hind on 290,- ja pritspahtil 144,- 1,1kg.
Ja miks ma seda nii palju koguaeg kasutan, sest minu kasutuses olev vene püstol ning poest äsja ostetud odav prits ei tee oma tööd nii nagu ma seda sooviksin. Vene püstolil on nõel läbi, laseb pidevalt läbi joosta ja poepüstolil on jälle probleem et asi on liiga tihe ja nõel ei liigu tagasi, seega jookseb ka niisama läbi.Võtsin asja lahti ja panin vängema vedru, kui nüüd ka jukerdab siis panen veel vängema vedru.


Esiteks, pristpahtlit eriti ei kasutada, kuna täitevkrunt täidab samahästi kui pritspahtel.
Teiseks, kriimude ja väikeste täkete jaoks kasutaks mind hoopis kriimupahtlit, müüaks enamasti tuubis, jätkub teda päris pikaks ajaks ja hind oli vist alla 100krooni, kui õigesti mäletan siis ehk mingi 5-60krooni. Kokkuhoid kriimude ja augude pealt päris korralik, ning ka töö käib kiiremalt.
Kolmadaks, Tartust saab täitvat krunti ~230eeku 1.2liitrit töösegu, minuarust igati normaalne hind... :)
Neljandaks, olen kuulnud selliseid jutte, et mida vähe erinevaid asju enne värvimist kasutad seda parem.(Mitte nüüd seda, et ärge epo ja happekrunti nüüd kasutage)
Viiendaks, see et nõel ei liigu tagasi on selles, et sul on püss valesti kokku pandud või lihtsalt püss mega sitane. Pole küll eriti normaalne et nõel ei liigu tagasi, ehk on hoopis nõel kõver??

Kokkuvõtteks: Projekt on paljulubav, jälgin huvitga ning ma usun, et kriitika on alati teretulnud ning ilma selleta ei saa. Endal on samasugune töö ettevõtta veel, eks näha kuida jõuab, õnneks on kere igatpidi sirge ja keretöid niipalju vast ei tule.
Edu sulle siis ja tee siis midagi ilusat, peaasi et pooleli ei jäta. :rokib

_________________
Värvimis ja poleerimistööd Lõuna-Eestis! Küsi lisa!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 30.10.2010 13:37 
Eliit

Liitunud: 04.07.2003 11:21
Postitusi: 1328
Asukoht: Tln
HelaR kirjutas:
Esiteks, pristpahtlit eriti ei kasutada, kuna täitevkrunt täidab samahästi kui pritspahtel.
Teiseks, kriimude ja väikeste täkete jaoks kasutaks mind hoopis kriimupahtlit, müüaks enamasti tuubis, jätkub teda päris pikaks ajaks ja hind oli vist alla 100krooni, kui õigesti mäletan siis ehk mingi 5-60krooni. Kokkuhoid kriimude ja augude pealt päris korralik, ning ka töö käib kiiremalt.
Kolmadaks, Tartust saab täitvat krunti ~230eeku 1.2liitrit töösegu, minuarust igati normaalne hind... :)
Neljandaks, olen kuulnud selliseid jutte, et mida vähe erinevaid asju enne värvimist kasutad seda parem.(Mitte nüüd seda, et ärge epo ja happekrunti nüüd kasutage)



Täitevkrunt täidab küll korralikult,aga asjad tuleb ikka pahtliga kujusse saada. 2 aastat ametlikult maalritööd teinud kunagi ja pritsi sai kasutatud ainult vb 2 korda. Need korrad oli kah,kui sai tehtud renault sarja vormelite keresid. Süsinikkiud on ikka väga poorne ja tavapahtliga oleksime jäänudki neid nühkima.

Prits sobiks jah viimase lihvi tegemiseks,et poore täita. Samas saab seda sama edukalt ka tavapahtliga tehtud. Oleneb maalrist juba. IMO täitekrundiga täita ei ole päris õige.

Kriimu pahtli all mõtled seda ühekomponentset? Ma kasutanud punast värvi,aga ega see toon ei loe seal. Igatahes seda ei tasuks küll kasutada kvaliteetse tulemuse jaoks. Seda küll lihtne peale möksida ja ka kuivab kiirelt, aga sellel on räme järelkuivamine.

Kõik tooted peaksid olema samal baasisel,siis väiksem võimalus,et midagi kuskilt üles keedab. Erineval baasisel toodetega see risk kordades suurem.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 30.10.2010 19:43 

Liitunud: 24.08.2009 22:56
Postitusi: 24
Aga seda punast (nitropahtel oli ta nimi vist) ei tohi ju korraga üle 2mm vist pannagi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 30.10.2010 20:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Tegelikult ei tohi ühtegi pahtlit väga paksult panna. Kui jämus juba üle 5mm siis hakkab niiskust sisseimama, hiljem hakkab pragunema. Seega peab plekksepp tasemel olema.
Saiast sitta oskab igaüks teha, kuid ka parimad mehed enam sitast saia ei tee, heal juhul saab sepiku.

Teemasse ka
Mis vahendeid Sa poolraamidesse ja karpidesse lased/lasid?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 30.10.2010 20:23 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
siimk kirjutas:
Teemasse ka
Mis vahendeid Sa poolraamidesse ja karpidesse lased/lasid?

Veel ei ole midagi lasknud kuna masin läheb kambrisse, kus seda kuumutatakse mingil teatud kraadil ja kõik kereõlid ja sellised asjad hakkavad siis vägagi voolavaks ning võivad värvikatte ära rikkuda. Hiljem on plaanis osta mõningad purgid DinitrolML kereõli ja sellega kõik auto üle käia nii seest kui ka väljast, sellepärast ei ole ma ka veel sisu kokku panemisega alustanud, liistude alused, stange tagused ja kõik selline tuleb üle pritsida. ML õli on hea selline, haiseb magusalt ja tõrjub niiskust. Mersul on neid augukesi ja laskmiskohti ikka parajalt palju ka kuhu seda kraami lasta. Seda soovitatakse isegi enne põhja masteksiga üle käimist põhjale õrna kihina lasta, et tõrjub niiskuse välja ja jääb kaitsev kiht masteksi alla. Topeltkaitse niiöelda.

Konserveerimisvahendina kasutan nn kahurimääret e tehnilist vaselini, näis noh, kas hoiab mul pidurikettad ja sellised asjad kõik edasi roostetamast, seda on soojast peast võimalik ka keresse lasta, aga asi on see et ta on parafiini baasil ja sulab välja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 31.10.2010 13:18 

Liitunud: 29.12.2009 21:32
Postitusi: 212
värvipüstoliga seoses soovitan tõesti odavat SUMAKE püstolit....maksab kõigest mingi 870.- eeku aga töötab laitmatult....päris hõbedat värvima ei läheks aga kõik teised värvib kannab täitsa eduliselt peale.... :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 10.11.2010 18:51 

Liitunud: 27.07.2009 23:48
Postitusi: 423
Nii, võib öelda, et ära tõin!

Pilt
Pilt
Pilt

Reageerides osta.ee kuulutusele läbi lillede (Suurimad tänud siinkohal Kallele, küll ta ise teab mille eest) sai oksjon võidetud.
Made in Italy.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 10.11.2010 19:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2009 23:44
Postitusi: 1187
nii et nüüd tuleb välja et nende ilukilpide kyyrimine oli mõtetu tegevus? :D

_________________
4 2 0


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 10.11.2010 19:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.09.2006 23:40
Postitusi: 692
Asukoht: Märjamaa
ruukki kirjutas:
nii et nüüd tuleb välja et nende ilukilpide kyyrimine oli mõtetu tegevus? :D

Kui talvel liikuda siis hea peale visata, aga kuna seda see masin vaevalt hakkab? :) Siis võib ju mõnel hobikate cruisil originaalid alla panna, ja muidugi ilus ju garazi seinale rippuma panna :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mercedes Benz W123 200 [77'-] canyondrift
PostitusPostitatud: 11.11.2010 15:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2009 20:41
Postitusi: 2706
Asukoht: Tallinn
Super !
Ma pole eriline vanade mersude fänn aga seda tahaks tänavapildis näha küll juba !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 612 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 41  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7