Trr küll, mul hakkab siiber saama nendest diiselautodest, kõik mis kütte pealt säästad, korvad kapoti all istumisega
Võtsin siis kätte, ja vahetasin selle pihusti ära, teisel pihustil oli takistus ilusti 90ohm, nagu kord ja kohus.... Kahjuks oli see mootor väljas seisnud, ja pihusti oli roostes, sain selle siis hambaharja ja keemiaga puhtaks, , panin peale, ja mitte kannigi pole muutunud, peale selle, et nüüd puterdab ka veel, panen käima, siis mingi pool minutit töötab ühtlaselt, ja siis hakkab see jura pihta.... Pöörded üle 3000 ei lähe, samas tuld põlema ei löö..... Sõites pole proovinud veel, vb ei löönud ennem ka kohapeal põlema seda....
Selle pihusti kättesaamisega oli üldse üks paras tsirkus, tuli eraldi võti ehitada

Sellel TDSilt sain pihusti (öelge nüüd, et TDS oma ei sobigi

)

Kaka pilt, aga saab aru vast, milline ta oli:



Muidugi ma lootsin, et saan pistiku ühendada nii, et kollet maha ei pea võtma, aga kus sa sellega...
Kolle kinnitub küll 12 mutriga, aga mul kulus neid pea 20, kuna ilge kpp on neid alumisi keerata, ja kuskile olin oma special magneti ka kaotanud


Nüüd ma ei teagi.... Äkki on mõni vaakumvoolik valesti ? Mingi isetegevus seal on tehtud.... Loodan kõige rohkem seda, et pumba viga pole (jutu järgi kap rem tehtud, aga no seda arvestades oli ju kindel pihusti viga ka

)
Või siis tuleb elus esimest korda diagnostikute poole pöörduda, jääb ajurakke alles ehk rohkem, ja hoiab kokkuvõttes kokku kah...