sai siis mõned päevad tagasi soetatud antud isend.
Hakkame siis paugupilli ehitama.
tehnilised andmed on
85 kw universaal
manuaal ja diisel
värvus roheline , oxfordgreen
eks ta paras raibe oli kah.
Aga projektikaks paras doonor.
Mis kõik autol persses oli. vända rihmaratas
paagi etteande pump
mootori juhtmestik maha põlenud
mootori aju maha põlenud
body moodulid maha põlenud
mingi ebard signalisatsioon , juba välja lõigatud vahelt
põhjamatt sai välja lõigatud, kuna kogu põhjamatt oli paksult vettinud.
tagaluugi amordid olid ka muidugi sellised et nii kui luugi ülesse tõstad siis kukub kohe pähe lahti lastes.
piduriklotsid ka kogu ring oli metallplaate ketta vastu toetamas
muidugi 2a vana mootoriõli , kuna auto seisnud nii kaua oli.
All olid ka mingid ülihaiged 15" borbet veljed mis kiiresti rahaks sai vahetatud
Mis ma siis esimese ehmatusega ära teinud olen juba siis...kuna 85 kw td mootori aju oli maha põlenud siis sai usinalt asemele pandud 105 kw tdsi chipitud aju .
vända rihmaratas sai kasutatud uus
mootorijuhtmesik jäi suvel ühest doonorist üle , see sai asendatud
sama saatus tabas ka body mooduleid
põhjamatt sai täismahus uus pandud kui põhi sai kuivatatud.
Minu üllatuseks oli põhi vägagi viisakas, rooste puudus
borbet velg rahaks vahetatud
tagaluugi amordid said uued
Piduritele sai täishooldus tehtud
Lisaks sai paigaldatud uus etteande pump
starterit sai ka tuunitud uute juppidega. Üks kulunud detail jäi, aga selle uuendab tulevikus ära
lisaks sai ka paigaldatud püsikiiruse hoidja
ajutiselt sai alla pandud ka 17" BBS originaal kärgveljed
Vahetusse läks ka mootori õhufilter
Käsipiduri klotsid
Kuna nüüd baashooldusega sai ühele poole siis nurgas ootavad rohelist välku järgmised detailid
LSD differ type 188, ülekanne 2,65 , diffri õli saabub ca. 2 nädala pärast kahjuks. tootjaks Xado
3 liitrise diisel bmw reguleeritav sidurikorv
pidurimeistri poolt valmistatud karmimate katetega siduriketas
Opel vectra c intecooler, mõõtudelt peaaegu samasuur kui mootoriradikas
rohelised tuuninglõdvikud intercooleri ja mootori ja turbo vahelisteks ühendusteks
Esialgu üritaks siis viimased 5 asja edukalt külge kruvida siis vaadata kui kiiresti see jalgratas ära tüütab.
Lisaks mainin ära et viimased nimetatud detailid ootasid juba nädalaid ,et saada autot kuhu need jupid külge keerata.
fotot kah....
