Mitu päeva tegelenud Volvo 940 salongiventika anomaaliatega. Alguses ei töötanud ventikas üldse, võtsin armatuuri maha ja selgus, et mootor läbi põlenud, ostsin uue mootori, ikka ei töötand. Siis ostsin uue juhtploki(selle kus saab reguleerida erinevaid kiirusastmeid ja asju) ja ikka ei tööta, ainult ac off tuli vilgub koguaeg. Täna siis kakkusime koos kasutaja Entaga armatuuri jälle laiali ja asusime releede kallale. Kui käsitsi lülitada, siis paneb puhuri tööle, sedagi ainult kõige suuremal kiirusel, aga kui nupppu keerata, siis ei funka midagi. Ühtegi külmjoodet ei olnud ja elektronplaadil ühtegi vigast rada ka ei olnud. Juhtmed olid korras- kui juhtmed lühistada siis hakkas ka tööle. Täielik anomaalia noh:D Ei osanud enam midagi muud teha ja võtsime ajutise lahendusena kasutusele variandi, et ühendada eraldi juhtmega see relee kõrvalistuja istmesoojenduse nupu alla. Ehk siis kui lükkad kundepoolse istmesooja sisse, siis hakkab vent üürgama. Sellepeale me muidugi ei tulnud, et selle volvo puhul on tegu elektroonilise ventiga ja ta ei ava niimoodi neid vaakumklappe vms, ehk siis mootor töötab aga õhku ühestki august ei tule. Nüüd tuleks vist see relee otsida kuskilt, aga paganad ei müü seda ja IAst ostes maksad sellise jupi eest nagunii sellise summa, mille eest saaks Hispaanias suure villa osta

. Suht head diilid tegin veel, vaatasin oma esimesi kõlareid(volvo originaalid) ja avastasin, et membraanid augulised, siis enta andis mulle tasuta kahed pioneerid. Siis mõtlesin, et vahetaks kohe tagumised kõlarid ka ära ja ostsin sõbra käest 8eekiga kaks Kenwoodi ovaali. Pole paha