T2F kirjutas:
miks sa hõbedase aerosooliga ära ei värvi neid laike jääks tsuti etem.
Tagumine pütt on küll mehine

rohkem stangealla ei kannata tõmmata ?
Arvestades, et kahe hõbedase sprei(vähemaga välja ei tuleks) hind võrdub mulle vajaliku koguse lakiga, võiks ma samahästi juba korraliku metallikhõbedasega ta üle tõmmata. Lihtsalt hetkel pole pappi

Priidik199 kirjutas:
Kusjuures see auto näeb korralikum välja kui kõrgem on.

Hõbedane sprei ja näeks jälle liigeldav välja.
Maitseasi

DeLaBig kirjutas:
Musta spray`ga saabki just respecti, hõbedane rikuks asja ära, kui just tõesti kvaliteettööd ei tehta ja terve autoühte tooni oleks.
Vahepeal oli hõbedase spreiga tehtud.. minu arust nägi suht jube välja

Aga kuna täna sai autot vähekene näpitud jälle, kirjutan siiagi.
Esimene asi kohe siis T2F'ile

Kuna summuti rippus suht all ja käis vastu keret..tuli leiutada lõppu veel üks kinnitus. Peale natukest mõtlemist ja leiutamist sai selline vidin valmis kopsitud:

August kinnitub tagumise stange kinnituspoldi alla ja teise otsa siis toetub see summuti kinnitamiseks mõeldud kummirõngas.. jäi hoidma vägagi ilusti. Lõpptulemusest pilti kahjuks pole, võibolla homme saab.
Järgmiseks sai kapote lahti tehtud ja kruvisin huvipärast ühe küünla maha. Nimelt vahepeal nagu poob ja kaoks nagu jõud ära.. kahtlustasin, et kuna kehvad niisked ilmad käes ja küünlajuhtmed on vanad, siis löövad niipalju läbi, et ei tööta korralikult ja teisena plaanisin küünlad ära vahetada, et äkki viga neis.
Aga kui küünlal kontaktivahet mõõtsin, tuli tulemuseks 1,2mm

Olema peaks 0,8mm ringis. Sai kõik küünlad siis ühekaupa maha krutitud ja kontaktivahe 0,75-0,8mm vahele sätitud.
Kui juba kapott lahti oli, regullisin tulesid nõksakene ülespoole, kuna olid vähe liiga madalal. Nimelt, paika regullitud on nad samade allolevate vedrudega küll, aga peale regullimist on esimestel vedrudel üks keerd maha võetud. Kuna tegu pole volvo vedrudega ja olid liiga kõrged, hakkas parempoolne pooltelg kiirendades vastu abiraami nühkima. Nüüd peaks tuled enamvähem normil kõrgusel olema.
Kuna siis tegin söögipausi autos, hakkasin uurima tuledelüliti paneeli. Kodust olin kaasa võtnud plastikulehe, musta värvi, juhuks, et kui viitsin lõikan uue plaadikese sinna. See eelnev sinine hakkab väga silma ja suht kole on seal. Sai natuke aretatud ja mässatud.. sain sellise asja:

Puurisin ja lõikasin õigesse kohta augud ja sain tulede lüliti ning kompuutri lüliti paika panna.. Nii ta praegu on:

Kuna nende pisiasjadega mu see nädalavahetus auto kallal lõpeb, sai ette võetud talvevelgede korrastamine.
Ühte velge olin eelnevalt juba terasharjaga natuke nühkind ja puhastand. Kangutasin maha pealoleva rehvi ja terasharjastasin seda velge veel kõvasti

Kui tundus hea, lasin suruõhuga kõik vahed ja asjad puhtaks, et paska vahel poleks ja tõmbasin krundi selga.
Nüüd piltide pealt vaadates jäi silma, et osa veljest jäi kruntimata


Roostekohtadega ma ei oskagi midagi peale hakata.. neid puhtaks lihvida on suht mõttetu ja tüütu, vb kui siis ainult siuksed suuremad, siledamad pinnad. Eks näis.
Homme siis plaan ülejäänd kolmel veljel ka rehvid maha võtta ja veljed ära puhastada ning ära värvida
Homme õhtul tahaks talvekad juba peale saada.
Pikk ja ilma sisuta tekst.. aga kes loeb siis
