Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 16.05.2025 09:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7039 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 470  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 13:56 

Liitunud: 14.05.2003 11:48
Postitusi: 391
Asukoht: Tallinn
ziksimees kirjutas:
Omasin kunagi 2.8q sama kerega A4. Tollel küll mingit difrilukku polnud



Siis oli midagi katki. Minu oma lukustas tagumised küll ära mingitel hetkedel, kui arvuti heaks arvas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 14:07 

Liitunud: 06.04.2003 13:55
Postitusi: 86
Asukoht: Tln
Jutt oli ideaalsest talveautost. Ja 1450kg ja 170hp ei ole ühestki otsast seda. Kui oled harjunud 120hp, siis on 170hp tõesti tore püss, aga kui on võrdlusmoment ka võimsamate autodega, siis on tegu jõuetu pilliga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 14:21 

Liitunud: 27.11.2010 19:23
Postitusi: 85
devil02 kirjutas:
ziksimees kirjutas:
Omasin kunagi 2.8q sama kerega A4. Tollel küll mingit difrilukku polnud



Siis oli midagi katki. Minu oma lukustas tagumised küll ära mingitel hetkedel, kui arvuti heaks arvas.



EDL mida selle generatsiooni quattro kasutab ei ole mingit seost klassikalise diffrilukuga vaid lihtne pidurit kasutav süsteem.

ehk: http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(f ... ive_system)#quattro_generation_IV
ja
http://en.wikipedia.org/wiki/Locking_di ... ternatives

Tsiteeri:
EDL is not in fact a differential lock, but operates at each wheel. Sensors monitor wheel speeds, and if one is rotating more than 100 RPM more than the other (i.e. slipping) the EDL system momentarily brakes it. This effectively transfers all the power to the other wheel,[1] but still employs the open differential, which is the same as on cars without the EDL option

_________________
see on siin rallispordi kiirenduste ja sportmasinate forsseerimise foorum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 14:31 

Liitunud: 10.02.2004 21:18
Postitusi: 18
devil02 kirjutas:
ziksimees kirjutas:
Omasin kunagi 2.8q sama kerega A4. Tollel küll mingit difrilukku polnud



Siis oli midagi katki. Minu oma lukustas tagumised küll ära mingitel hetkedel, kui arvuti heaks arvas.


Pigem oli sul endal seal midagi katki:)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 14:48 

Liitunud: 27.11.2010 19:23
Postitusi: 85
pealegi ei tea ma ühtegi autot (see ei välista seda, et neid ei ole) millel diferentsiaal lukku läheks sõidu pealt... isegi hummeril peab diffrite lukustamiseks piduripedaali sõtkuma koos gaasiga... vanemal quattrol toimis see tagadiffri lukk ka vist kuni 20km/h liikumisel ja siis läks ise maha (kui töökorras oli)

_________________
see on siin rallispordi kiirenduste ja sportmasinate forsseerimise foorum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 15:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Tänapäevasematel 4x4 autodel saab üldjuhul 4veo ja lukud sõidupealt sisselülitada, ainuke asi selles, et keerata ei tohi ja sidur peab all olema. Lugesin seda 2008a Navara kasutusjuhendist ja proovisin järgi ka (isa auto).

Edit:
Ning Audimeeste kahjuks on ka selline pull, et sitemate mootoritega mudelitel pole isegi Torsenit all, tavaline viskojunn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 15:20 

Liitunud: 27.11.2010 19:23
Postitusi: 85
siimk kirjutas:
Tänapäevasematel 4x4 autodel saab üldjuhul 4veo ja lukud sõidupealt sisselülitada, ainuke asi selles, et keerata ei tohi ja sidur peab all olema. Lugesin seda 2008a Navara kasutusjuhendist ja proovisin järgi ka (isa auto).

Edit:
Ning Audimeeste kahjuks on ka selline pull, et sitemate mootoritega mudelitel pole isegi Torsenit all, tavaline viskojunn.



asi pole mootori võimsuses vaid selles mis pidi ta asetseb (pikitelge või risti)

visko on vast vanemate volkkarite teema, audi S3 ja TT kasutavad haldexit, teised quattrod ikka pideva neliveoga

_________________
see on siin rallispordi kiirenduste ja sportmasinate forsseerimise foorum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 18:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:20
Postitusi: 576
Asukoht: Virus hängimas...
Vb on Sul tõsi, ei julge rohkem vaielda.
Omadest kogemustest või õelda, seda, et pole vahet mis auto, palju rattaid kaabib ja kui võimas kone on, kui rehvid on head, siis pole probleemi, lisaks peab rooli ja istme vaheline tihend ka arusaama, kuhu tasub minna kuhu mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 21:07 

Liitunud: 27.11.2010 19:23
Postitusi: 85
mida rohkem vedavaid rattaid, seda pikem tee labidaga kühveldada / lähima traktorini :)


no pmst ma arvasin ka, et kõik volkswageni syncrod ja 4-motionid on niiöelda pooletoobised automaatsed nelikveod, aga ei ole. Vähemalt Passat B5 (1996-2005) kasutab "õiget" quattrot (niivõrd-kuivõrd... "õige" quattro on tulihingeliste audifännide arvates vanemate audi 80-90-100-200 peal. seal tõesti saab kas siis keeratava lülitiga (tagadiffer ja keskdiffer) või nupuga (vaid tagadiffer) silda lukustada... bora-golf-ülejäänud passatid ja muu vag grupi sõidukid (jätame superautod välja) kasutavad siis kas uuemat haldex süsteemi või vanemad visko varianti. visko variandil on puuduseks see, et pikema paarutamise peale ei vea enam tagarattaid kaasa (kuumeneb) haldex on veidikene arenenum ja tänapäevasem variant millega saab ka asfaltil tagarattad ringi aga ta ei ole pidev nelikvedu mida ma pean turvalisuse koha pealt siiski miinuseks.


just my 2 cents kuidas mina asjadest aru saan.

algandmeteks võiks iga autofänn endale vähemalt selle jutu selgeks teha: http://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(f ... ive_system)#Evolutions ja http://www.autozine.org/technical_schoo ... _4wd_2.htm

_________________
see on siin rallispordi kiirenduste ja sportmasinate forsseerimise foorum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 22:05 

Liitunud: 14.05.2003 11:48
Postitusi: 391
Asukoht: Tallinn
B5 kerega (-1999) on sama nelikveo süsteem, mis esimesel a4jal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 22:42 

Liitunud: 27.11.2010 19:23
Postitusi: 85
B5.5 siis on juba mingi nuditud värk?

_________________
see on siin rallispordi kiirenduste ja sportmasinate forsseerimise foorum


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 12.12.2010 23:36 

Liitunud: 14.05.2003 11:48
Postitusi: 391
Asukoht: Tallinn
Vot ei tea, puudub kokkupuude nendega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 13.12.2010 02:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 21:57
Postitusi: 2079
Asukoht: Tallinn
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=256184
Pilt

Mmm... oleks võimalus, läheks kohe praegusel hetkel järgi sellele... :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 13.12.2010 10:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
pole nagu midagi erilist ju....

See vähe kobedam, liigub edasi kah...

Pilt

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Tuunitud autode kuulutused. Loe 1. posti kuidas pilti li
PostitusPostitatud: 13.12.2010 11:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.06.2008 21:16
Postitusi: 682
Hind on ka vähe mehisem ju :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7039 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 470  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7