Meenutades eelmist postitust, siis samal ajal kui ventikas otsad andis, suutis ka mootor keema minna ja tulemus andis eelmine nädalalõpp tunda kuna jõukadu oli meeletu
(nt mägi, kust varem viienda käiguga enamvähem vedas üles, ei jõudnud enam neljandagagi minna, kolmandaga siiski jõudis) ja summutist tuli pmst tosooli juba

Sai siis plokikaas maha võetud kuna olin juba kindel, et tihend on omadega otsas. Nii oligi, tihendi pealt oli näha, et äärmiste silindrite vahelt oli läbi peksnud.
Kaane saatsin lihvimisse ja panin kokku nimekirja mida uut vaja. Kaas on nüüdseks lihvist tagasi, juppide jaoks hetkel raha netu kuid need ostan järgmine reede
(plokikaanetihend, plokikaanepoldid, klapikambrikaanetihend(läks katki
), rihm ja SL/VL kolle tihend(samuti lõhkusin ära)). Niikauaks üritan see nädalavahetus kaane juures ära teha klapipesade puhastamise ja ehk ka mingitsorti sovelduse ja kui hästi joppab siis järgmine nv saab masina juba kokku ja ehk ka sõitma

Pilte siin lehekülje lõpus:
http://fotoalbum.ee/photos/CRDO/sets/1060147/?page=4Ja mootori teemal jätkates, sain täna lõpuks kätte oma uue(kasutatud) mootori mis tuli pika ringiga hiiumaalt

Jutujärgi 185k sõitnud mootor(hooldusraamatuga) ja töötama pidi ilusti. Oli ka atm kasti otsas niiet täitsa võimalus, et korralik mootor. Täiskomplekt siis, kõikvõimalikud vidinad küljes(kolled, pihustid, genekas, roolivõimupump, plokisoojendus jne). Siiski on tegu sama mootoriga mis mul peal on, ehk siis võimsuse poolest arengut pole
