Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 13:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 748 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 27.10.2010 20:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
milkogreen kirjutas:
6'ne kast tuleb mille oma ?
2.7 c5 kerelt ?

C4 S6-el on ka 6 käiguline kast. Või siis c4 a6 Q diislil.

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 27.10.2010 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Esiveolisel C4 A6 dislal on ka 6ne kast...
edit: sry, ei süvenenud üldse.


Viimati muutis kj, 27.10.2010 20:28, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 27.10.2010 20:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
quattrol ja esiveolisel sama käigukast?

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 28.10.2010 09:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2010 18:01
Postitusi: 315
dust kirjutas:
quattrol ja esiveolisel sama käigukast?


Sügavalt kahtlen selles.Quattro kast on nelikveole mõeldud,kuhu külge kardaan lisada,aga vaevalt esiveolise kastil selline võimalus on.Või eksin?

_________________
G3 3.2
Kolmapäeva sõitja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 28.10.2010 23:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.11.2003 23:12
Postitusi: 136
Asukoht: Pärnu
Ikka s6 k.kast siis.
Diisli oma ei pidavat olema just see mis bena oma.
Kui söidad maanteel 6- siis pöörded ikka nii madalal,et pole jöudu kulgemiseks,ki.Bena omal ikka ülekannete arv veidi parem sellekohapealt.
Tean sest järgi proovitud.
Eks muidugi siin kindlasti läheb vaidluseks,kuid jah see oleneb ka turbost suuresti.Kui ikka org siis vast probleemi ei ole.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 09:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2003 15:33
Postitusi: 1739
Asukoht: Viljandi
Kui madal need pöörded siis on ? Mul on ca 1250rpm

100km/h hoidmiseks läheb vaja kuskil 60hp mootorist...

_________________
Chevrolet Camaro SS 2011 6,2l MT 318kw, Volvo XC90


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 09:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:47
Postitusi: 57
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Inferno kirjutas:
Kui madal need pöörded siis on ? Mul on ca 1250rpm

100km/h hoidmiseks läheb vaja kuskil 60hp mootorist...

V8 ja R5 ei ole sellekohapealt siiski võrreldavad.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 meestel oleks võimalus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
küsimus pole R5 vs V8, küsimus on ülekandes.

Minu 1,3 liitrine Honda mootor teeb 100km/h 1700 rpm, beat that

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 15:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:47
Postitusi: 57
Asukoht: Pärnu/Tallinn
charly kirjutas:
küsimus pole R5 vs V8, küsimus on ülekandes.

Minu 1,3 liitrine Honda mootor teeb 100km/h 1700 rpm, beat that

Siinkohal jõuame selleni palju sul see 1,3L honda kaalub ka? pakun, et pea 1000kg vähem S4 ja S6 kaaluvad... rääkimata Olevi masinast mis on pea 2000kg raske.
Ehk siis nagu juba olev ka mainis, S6-e all on disla 6k kasti juba proovitud, ning 6. käiguga sõita meie lubatud kiiruste juures suht nutune.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 meestel oleks võimalus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 15:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Ma saan aru, et sa pead silmas et madalate pööretega ei jõua noormaalselt vedada?
Siis jah, ma sain teema pointist valesti aru. sry.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Turbomootorit ja vabalthingavat ei ole mõtet vast päris üks ühele võrrelda ka. Mu stock N/A 2,4l 103kw Volvo mis kaalub 1500kg teeb maanteel ka 1600 pöördega ja viienda käiguga 100km/h. Möödasõidu mure ka pole. Veab madalat piisavalt, et mitte käiku vahetada. Kõik sõltub kusmaalt on väänet. Turbomootor paraku on madalama surveastmega ja tahab turbiini, et liikuda. Suure raske neljaveolise Audiga sõita maanteel 1200 pööret mille kubatuur on 2,2, jääb selgelt väheseks. Kui Oleeev graafikuga ka lagedale ilmuks saaks selle ilusti ära seletada, kusmaalt normaalne vedu saabub.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 15:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:47
Postitusi: 57
Asukoht: Pärnu/Tallinn
uzzac kirjutas:
Kui Oleeev graafikuga ka lagedale ilmuks saaks selle ilusti ära seletada, kusmaalt normaalne vedu saabub.

Ei ole seda graafikut tal kuskilt veel võtta sest masin ei ole pingis käinud.
Miski sarnane võiks aga nt see olla: http://ranz.planet.ee/dyno.jpg
Ja sealt siis madalam sinine ja madalam punane joon (teised kaks on koos NOSiga).

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 meestel oleks võimalus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 16:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.01.2010 11:51
Postitusi: 1061
Njah. Graafik algab 2k pöördest, niiet sellest on vähe abi. Madalamalt annab graafikut tõmmata, eriti TKTK-s kui rullid on liialt rasked näiteks.

_________________
AruveeRacingTeam Petrolheads.ee
Remondifirma.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 29.10.2010 16:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:47
Postitusi: 57
Asukoht: Pärnu/Tallinn
uzzac kirjutas:
Njah. Graafik algab 2k pöördest, niiet sellest on vähe abi. Madalamalt annab graafikut tõmmata, eriti TKTK-s kui rullid on liialt rasked näiteks.

Nujah, ei tee keegi eriti neid tõmbeid selliste masinatega madalamalt, siin üks graafik ka ühest teisest masinas mis on TKTK-s tehtud: LINK

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 meestel oleks võimalus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi S4 2,2tq 1994.a.Oleeev
PostitusPostitatud: 20.01.2011 17:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2006 14:44
Postitusi: 2399
Asukoht: Päälinn
peale pikemaid jutte mõtlesin, et lisan siia ühe pildikese ka :)

Pilt

_________________
Tsernobõlis on kevad... rohi muutub järjest sinisemaks ja põõsastes hauguvad linnud...


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 748 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7