Eks selle lagunemisega on nii nagu on. Mul ei lähe elus meelest, kui üks vana mersu manjakk, siiamaani, ütles kunagi sõnad. Viimane mersu, mis tehti, oli 124 kere mersu. Mis peale seda tehtud, on mõeldud juba sellele, et oleks ka turgu varuosadele ja margitesinendustele. Ühtegi halba sõna ma siinkohal BMW kohta ei ütle, sattus lihtsalt selline äraaetud varjant, kusjuures algul tundus kõik vägagi ok

Nüüd juba hakkab närv vaikselt taastuma ja mõtted liiguvad ikka korda tegemise suunas, sest meenuma hakkab see, kui hea ikkagi sõita autoga oli. Aga enamvähem kindel on ka see, et kui see remont päevakorda tuleb, siis prooviks teha kõik pidused ja ka poolpidused asjad, mis on otseselt sõitmisega seotud korraga ära. Seisku siis kasvõi 1,5 aastat nagu Audi seda tegi. Väga nõme ja tahestahtmata sitt tunne tekib kui oled autosse tampinud 1800 eurot ja järgmise 800km läbimiseks on vaja vahelduva eduga veel 500 eurot puhtalt varuosadele panna.....millest me räägime? Eks seda praegust olukorda võimendab ka see, et Audile kulus kokku pea 300 000 eestlast, noh mingi 35% sai muidugi ka koolirahasid makstud

Aga jah, nagu juba varem olen maininud, siis loodan puhtalt sellele, et vähemalt 95% kuluosadest on vahetatud ja korralike asjade vastu, nendega on rahu majas

Saame näha, mis nädalavahetus endaga kaasa toob. Kas leidub Eestis veel entusjaste või hakkan ise peale esmast masendust asjaga edasi tegelema
