Tõnis_S kirjutas:
Aga katsugem asja reaalselt vaadata, autosid on meil selgelt liiga palju maanteedel ja linnades ning teede võrgustik jäänud ammu sellele massile jalgu. Tundub täiesti ebareaalne, et kogu võrgustikku laiemaks tegema hakatakse, sest selleks puudub lihtsalt raha.
Millisest umbes linnast ja maanteedest sa räägid? Või mida sa massiks pead? Ise saan koplipoolsaarelt juhkentali ca 15 minutiga hommikul kell 8 ja õhtul tagasi kell 17 samamoodi. Ei ole veel masse kohanud. Tavaline liiklusvoog. Reedel tallinnast väljasõit tartu maanteele stockmanist ülemiste ristmikuni kella 16-18 vahel ca 10-15 minutit. Reeglina ka selle pärast , et mõni ahv on osanud kusagil kellegile tagant sisse sõita. Kui kusagile ummikud tekivad siis ainult sellel põhjusel , et ollakse liiga mugav ja vaevuta alternatiivseid marsruute otsima. Ebareaalne sulle võib tunduda , aga reaalses elus toimub teedevõrgu laiendamine igaaastaselt. Nii linnades , linnaümbrustes ja maanteedel. Elad sa ikka eestis?
Tõnis_S kirjutas:
Sellepärast peakski vägisi piirama autostumist, et ühistransport saaks areneda, nagu nõiaring, pole inimest keda vedada ja pole bussi kes veaks jne.
Nonsens. Ühistransport ei saaks areneda kui autostumine väheneb. Sest siis ei oleks võimalik kogudagi automaksu. Kütust tarbitakse vähe ja ei jätku infrastruktuui jaoks raha.
Tõnis_S kirjutas:
Asi on ka ohutuses, sest mida rohkem on autosid teedel, seda tõenäolisem on, et õnnetusi juhtub ja kes on siis süüdi? Inimesed kes raiuvad mugavusest ja keelduvad ühistranspordist või need kes justkui midagi ette ei võta ja kardavad , et piiravad meetmed pole populistlikud. Rahvast on meil vähe ja piirkond suheliselt laiali ning mingit “hundid söödud ja lambad terved” lahendust ei paista kuskilt, sest isegi kui hakataks leidma raha teede laiendamiseks, siis see peab tulema ka meite endi taskust ja see on ju järjekordne maks mis “läheb rasvamagude tasku”.
üks põhjus , miks ma ise ühistransporti ei kasuta on näiteks see , et ma ei julge nendega sõita. Ei usalda ennast tln-tartu sõites mingi ületöötanud bussijuhi kätesse, kes vbl eelmine õhtu sõpradega mõned õlled lasi. Pealegi oli mu enda vanamees bussijuht ja siis sai nede elutsüklit üsna lähedalt nähtud. Ei olnud meeldiv. masendav. ja mitte mdagi ei ole neil muutunud ka. bussijuhte on veelgi vähemaks jäänud. Ja töölevõtmisel on latt alla lastud.
Tõnis_S kirjutas:
Tihti kuuleb, et nõuka ajal oli transport paremini toimetav, aga see kiputakse selles lauses ära unustama, et polnud ka autosid siis nõnda palju ja polnud ka vajadust sõita 50km kaugusele tööle. Kommunismi ju keegi ei taha, sest see on paha – jah ongi, aga demokraatia oma õndsa kapitalismiga ei paista ka meeldivat – sitt lugu seltsimehed, sitt lugu.
Lambad vajavad tara, olgu see koppel nii avar kui tahes. Võite kiruda Eestit palju tahate, aga ega mujal parem pole, võib ju arvata, et “lesbide saarel” võiks tore olla ja ainsa isasena uut ühiskodna luua, aga lõpuks seod ikka märga puukoort torusse…
kui su postitust lugesin siis peale esimesi ridasi meenuski nõukogudeaeg. veel üks tegelane tuleb kuidagi veenma , et kõigil peavad olema autod ühepikkused, inimestel jalas pruunid viigipüksid ja ja sõitma kõik PAZ bussidega mööda kolhoosi ringi. Siis on kõik vahva ja elu lill.