mina olen omanud päris mitut mazda 626-te 88-92a vahemikus.
ütleks et 2,0 66kw pritsungi mootor on öko ja väänet on kõvasti madalatel pööretel, peenestamiseks see mootor ei sobi, kuna kõrgemas otsas mingit minekut juurde ei tule, võib dislaga võrrelda.
nende masinate probleem on rooste. ülejäänu kestab, aga kuluosasi ikka tuleb aegajalt vahetada.
veermikus on pukse ja sarniire poole vähem kui civikul, ja veermik kestab väga hästi meie teedel. need autot on ainult kuidagi jäiga võitu, järgmine põlvkond on oluliselt pehmema vedrustusega.
kui tahad tereva minekuga mootoriga siis pead valima 2,0 doch mil on 103kw aga see mootor võttis mul keskmiselt 9l sajale 50/50 mnt/linn.
miinuseks on suur pöördering, parklas on veidi ebamugav. samas harjumuse asi.
ja teiseks miinuseks on järgmised mudelid jube igava välimusega ja ei kutsu üldse ostma.
kolmandaks dislat ei soovita, kuni see töötab on ok, nõrkkoht on compreks, mis töötab läbi geneka. ja pealegist selle mootori keskmine küttekulu on liiter vähem kui 2,0 66kw bensukal.
626 varuosad on väga hea hinnaga, odavamad kui vectra A mida ma omasin ja ainult remontisin
